Dagens gode gjerning (henge opp Eliteserietabellen)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Dagens gode gjerning (henge opp Eliteserietabellen)

    Printing av tabellen med ekstra stor font på LSK og søpla, samt klistre opp tabellen i nærheten av der søpla fans sitter på jobben

    oioioi jeg har det moro!


    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    sikrer deg fribilett til himmelen det den dagen det er din tur
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av iL
      Printing av tabellen med ekstra stor font på LSK og søpla, samt klistre opp tabellen i nærheten av der søpla fans sitter på jobben

      oioioi jeg har det moro!


      Kjører samme stilen selv. Ble pålagt ekstrarbeid av sjefen når jeg nevnte VIFnedrykk

      har aldri gjort ekstrarbeid med et større smil om munnen.

      Gikk å nynna: Fugla ole,ole,ole. FUGLA! Fugla ole,ole,ole...:lol:
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Ted
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Apr 2005
        • 127

        #4
        Synger for søpla elever (ikke basert på prestasjon men på laget disse støtter, les Vålerenga) på skolen.... ps: jobber som lærer...

        Vålenga, vålenga vi e vålenga, narkogjeng med 5 poeng vi e vålenga.... MORRO
        Flisbyen Ultras Casuals Kamikaze

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #5
          Opprinnelig skrevet av Ted
          Synger for Søpla elever på skolen.... LOL ps: jobber som lærer...

          Vålenga, vålenga vi e vålenga, narkogjeng med 5 poeng vi e vålenga.... MORRO
          tenkte jeg skulle skrive opp den sangen på tavla på jobben...... har en fra klanen der som har veldig dårlig humor når det gjelder vålerenga
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #6
            Husk at trådene skal ha informative titler:

            Herlig aktivititet på Forumet om dagen. Takk til alle som bidrar. :D Jeg har et ønske om at folk kan bruke litt bedre trådnavn. Trådtitlene skal ikke lages for å stjele oppmerksomhet. De skal informere om innholdet i tråden. Ikke for å drite ut noen, men for å gi noen konkrete eksempler på trådtitler som jeg nylig har


            Jeg forstår at ferskinger med 4 innlegg ikke tenker over dette,
            men jeg forventer mer av en profilert Forumstjerne som deg iL, med over 2000 innlegg på samvittigheten. Jeg har justert tittelen med parantesdelen.
            RoyVaadal.

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #7
              Dette minner meg om en diskusjon vi hadde på bussen til Kalmar. Der blei det fra flere påpekt at bydelklubbens supportere er så breiale, hovmodige og stort sett oppførte seg som rasshøl etter de heldige serierne mot LSK. Ergo er det umulig å unne dem seriegullet, langt mindre komme med en gratulasjon.

              Noen av oss påpekte at vi LSK-supportere er akkurat like mye rasshøl når vi vinner. Vi er faen meg breiale vi også.

              Hadde det ikke vært for at jeg ikke liker apeberget, så hadde jeg hatt sympati med de folka som må jobbe sammen med LSK-supportere om dagen. Kan ikke være mye gøy
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Fordelen me då være kanari-fan nå om dagen, er at man ikke trenger å være breial i det hele tatt! Resultatene på banen og tribunen gjør at det holder lenge at det er kjent på jobben at LSK er mitt yndlingslag.
                Det virker som om det svir mer at jeg ikke har sagt ett ord.


                Ennå.........
                Knurr...

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Dette minner meg om en diskusjon vi hadde på bussen til Kalmar. Der blei det fra flere påpekt at bydelklubbens supportere er så breiale, hovmodige og stort sett oppførte seg som rasshøl etter de heldige serierne mot LSK. Ergo er det umulig å unne dem seriegullet, langt mindre komme med en gratulasjon.

                  Noen av oss påpekte at vi LSK-supportere er akkurat like mye rasshøl når vi vinner. Vi er faen meg breiale vi også.

                  Hadde det ikke vært for at jeg ikke liker apeberget, så hadde jeg hatt sympati med de folka som må jobbe sammen med LSK-supportere om dagen. Kan ikke være mye gøy
                  on the contrare moi friend.

                  Alle, ja alle!, søpla supportere jeg har jobba med, benytter den minste anledning til å tråkke meg ned i gjørma. Dette var payback og EN hendelse. Jeg sendte tom lykke til sms'r til flere klanskaller før matchen på fredag, og var ikke hoverende etter matchen heller.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    #10
                    Jeg hang opp tabellen pluss dette:

                    -vålerengen og Lyn har ikke tilsammen scoret like mye som LSK!!
                    -vålerengen og Lyn sine poeng plusset sammen er ikke nok til å være blant topp 3 en gang. Og de er 4 poeng bak LSK!
                    -Robert Koren alene har scoret like mye som hele vålerengen.

                    -LSK har 3 spillere blant topp 15 på vg-børsen. Lyns beste er på 24.plass, og vålerengens beste er på 53.plass. Kun 4 LSK spillere er dårligere enn det!!
                    [FONT=&quot]- Og sist men ikke minst, ifølge 2 Oslo-aviser (Dagsavisen og Aftenposten) så vant KANARIFANSEN tribunekampen lett over klanen på fredag.

                    Har lyn og engen supportere på jobben..
                    [/FONT]

                    Kommentar

                    Working...