DB - Rambekk på landslaget! Og Kippe så klart.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lillestrøm-gutt 2
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Feb 2006
    • 193

    #21
    Men kult det at han får spille der
    Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
    er du bli er du gla holder du med FUGLA

    FORZA FUGLA

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #22
      Opprinnelig skrevet av iL
      at Wæhler er på landsen er en fornærmelse mot Norge.

      Gratulerer til Rambukk! Er det deby på han i såtilfelle?
      er vel ikke mange dagene før whæler sender åge en sms " du åge, jeg er litt engstelig igjen jeg... tor jeg står over kampene jeg"
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • Bekkis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 441

        #23
        satser på gult stopperpar i allefall i en av disse kampene...

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #24
          overraska over at rambo kom inn... kippe var bankers. hadde faktisk forventa at BHR var den som lå nærmest landslaget..
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #25
            Grattis Anders!
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #26
              Rambekk klar for større oppgaver


              GLADMELDING: LSK-stopper Anders Rambekk fikk i går vite at Åge Hareide ønsker hans tjenester. Her i duell med Daniel Freheim Holm. ( )
              Relaterte klubber
              Lillestrøm
              Stiftet: 02.04.1917
              Hjemmebane: Åråsen
              Tilskuerrekord: 13595
              Neste kamp: 16.05.2006 Lillestrøm-Molde
              Mer om Lillestrøm

              Relaterte artikler

              Relaterte ligaer


              LILLESTRØM: Siden overgangen fra Odd har Lillestrøms Anders Rambekk vært brukt på en rekke forskjellige plasser på banen. Men da han fikk tillit som midtstopper lot landslagssjef Åge Hareide seg imponere.
              DIREKTE 18.00: LSK - MOLDE


              Av: André Almløv
              Publisert: 16.05.2006 kl. 10:21
              Da Hareide nylig offentliggjorde troppen til privatkampene mot Paraguay og Sør-Korea, ble mange overrasket da de så Rambekks navn. Det ble han selv også.
              - Dette var uventet, men veldig hyggelig. Å bli tatt ut i landslagstroppen er en inspirasjon for fremtiden, sier 29 år gamle Anders Rambekk, som aldri har spilt med flagget på brystet.
              Midtstopperkollega Frode Kippe ble også tatt ut i troppen. Sammen har de storspilt for serielederen så langt.
              - Dette er hele laget sin fortjeneste. Vi har gjort det bra og da drypper det på noen av oss. I fjor var det Start som gjorde det bra og fikk folk på landslaget, sier Rambekk.
              Rambekk forklarer noe av Lillestrøms suksess med at laget behersker de dårlige baneforholdene som har rådet i seriestarten like godt som de behersker gode baner. Men han gleder seg til banene blir bedre så laget kan vise hva de kan langs bakken.
              - Mange lag lider under de dårlige baneforholdene. Kanskje har vi flere strenger å spille på i og med at vi behersker å slå langt i tilegg til å spille langs bakken Vi har mye mer å gå på i forhold til det vi har vist så langt, sier Rambekk.
              Lillestrøm har så langt vært seriens beste lag, men mange har fokusert på dommeravgjørelser som har gått lagets vei. Rambekk vil ikke høre snakk om at dommerne har hjulpet laget til serieledelse.
              - Vi har spilt bra og fortjener det vi har oppnådd. Vi fokuserer på oss selv og bryr oss ikke så mye om hva dommerne gjør eller motstanderne sier, avslutter han.
              Lillestrøm stiller dette laget mot Molde: (4-4-2) Heinz Müller – Christoffer Andersson, Frode Kippe, Anders Rambekk, Shane Steffanutto – Bjørn Helge Riise, Espen Søgård, Arild Sundgot, Robert Koren – Michael Mifsud, Olivier Occean
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • Lars_K!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 271

                #27
                etter at hagen har melt forfall til kampen 1.6 mot sørkorea åpner det for mulighetene til rambekk?
                Men Hareide har kalt in Haaland fra ik Start... Det må i såtilfellet være j... demotiverende for de to som er kalt inn fra fugla, hvis han spiller når han i utgangspunktet ikke var kalt inn og Haaland får spille..
                Hele artikkelen kan leses her;http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=304495

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av rEPPA
                  Jeg ser kontrakten til Rambekk går ut 31.12.2007, er det kanskje ikke på tide å forlenge denne nå?
                  Gi han livstidskontrakt og evig æresmedlemskap.
                  Gi Fjøra diplom for å ha skaffet oss denne spilleren.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Da er han vel nesten 31 om jeg regner riktig. Er vel ikke noe bråhast...
                    Mener fremdeles at det ikke haster med ny kontrakt til en spiller som har kontrakt til han er 31.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Kef1r
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 730

                      #30
                      ingen lillebror riise ? heh

                      Kommentar

                      • Lars_K!
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2006
                        • 271

                        #31
                        Anders Rambekk

                        Anders Rambekk er en av de personlighetene i Lsk jeg begynner å få mer og mer sansen for av flere grunner; ikke bare sportslige prestasjoner men mannen som person også..


                        - Anders Rambekk virker som en sympatisk og real fyr, han er rolig og alltid like reflektert. Han er målbevisst og vet hva han vil, på en måte virker det som om han ikke alltid setter fotballen i første rekke; han setter pris på livet og familie. Samtidig som han har en tro og står for det. Han legger ikke sjul på at han kommer fra en kristen familie og at han helt sikkert bærer preg av det. All respekt for det

                        - Sportslig synes jeg han har utviklet seg veldig mye det siste året. Han har benka Kippe ved flere anledninger sammen med PSA, senest i finalen i R-L. Og gjennom den målbevisste atferden hans er han endelig blitt belønnet med en plass på landslaget, i en alder av 29 år ser det ut som han får sin debut fra start.

                        - Anders Rambekk er ikke den man ser og hører mest om, men alikevel så vet man at han er der!

                        Rambekk er en person som jeg har mer og mer respekt for! Jeg ser fler grunner til at man skal forlenge kontrakten hans, men alikevel så ser det ingen hast. det er fortsatt halvannet år til kontrakten hans utløper og mye kan skje innen den tid...

                        Lars K!

                        Kommentar

                        • chrissp
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 2403

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Lars_K!
                          Anders Rambekk er en av de personlighetene i Lsk jeg begynner å få mer og mer sansen for av flere grunner; ikke bare sportslige prestasjoner men mannen som person også..


                          - Anders Rambekk virker som en sympatisk og real fyr, han er rolig og alltid like reflektert. Han er målbevisst og vet hva han vil, på en måte virker det som om han ikke alltid setter fotballen i første rekke; han setter pris på livet og familie. Samtidig som han har en tro og står for det. Han legger ikke sjul på at han kommer fra en kristen familie og at han helt sikkert bærer preg av det. All respekt for det

                          - Sportslig synes jeg han har utviklet seg veldig mye det siste året. Han har benka Kippe ved flere anledninger sammen med PSA, senest i finalen i R-L. Og gjennom den målbevisste atferden hans er han endelig blitt belønnet med en plass på landslaget, i en alder av 29 år ser det ut som han får sin debut fra start.

                          - Anders Rambekk er ikke den man ser og hører mest om, men alikevel så vet man at han er der!

                          Rambekk er en person som jeg har mer og mer respekt for! Jeg ser fler grunner til at man skal forlenge kontrakten hans, men alikevel så ser det ingen hast. det er fortsatt halvannet år til kontrakten hans utløper og mye kan skje innen den tid...

                          Lars K!
                          Veldig enig i det du skriver. Etter å lest og hørt ham i mediene de siste par ukene virker han rett og slett veldig hyggelig ,og med en del holdninger og verdier i livet som man ikke alltid hører så mye til blant fotballspillere.
                          Bølerkanaris

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #33
                            Rambo er på vei til å bli en av favoritene mine i lillestrøm. Han ser like imponert ut over oss på feltet hver gang han kommer bort til oss etter kampslutt! Fin bekreftelse på arbeidet som gjøres på feltet under kamp.
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • tHuLu
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 730

                              #34
                              Må ikke glemme etter finalen i køben med håndhils og "Bra jobba!" så at han setter pris på støtte er det ikke tvil om!
                              For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                              Kommentar

                              Working...