Powell mener vi tar gullet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    Powell mener vi tar gullet

    KRINGSJÅ (VG) Lyn-spiller Magnus Powell (31) synes det er kjedelig at han ikke får ta gull med Lillestrøm.


    Powell sikker på at LSK tar gull

    KRINGSJÅ (VG) Lyn-spiller Magnus Powell (31) synes det er kjedelig at han ikke får ta gull med Lillestrøm.

    LYN-MANN NÅ: - Klubben i mitt hjerte vil alltid være Lillestrøm. Men jeg trives ekstremt godt i Lyn, sier Magnus Powell. Foto: Scanpix


    Etter åtte serierunder, mens det ennå er 54 poeng igjen å spille om, er Magnus Powell helt sikker:

    LSK blir seriemestere.

    - Det er kjedelig at jeg ikke får være med å ta gull med LSK etter seks år i klubben, sier Powell, og legger til:

    - Men pytt, pytt - sånn er det.

    Powell hadde Åråsen som hjemmebane fra 2000. Men samtidig som han ble helt da han scoret to mål og sendte LSK videre til semifinalen i cupen etter 3-1 over Stabæk 22. august i fjor, innså han at karrieren i LSK var over.

    - Jeg får mye mindre spilletid enn jeg håper på, sa Powell til VG da.

    Trives i Lyn

    I går var Powell sentral da Lyn terpet dødballer på trening.

    - Det viktigste for meg er at jeg har det bra, og jeg trives ekstremt bra her. Det siste året i Lillestrøm var ikke så lett, sier Powell - uten at han vil si noe mer om det.

    Han har scoret ett mål på seks kamper i år. Men han stresser ikke. Lyn-trener Henning Berg venter også tålmodig på flere Powell-scoringer.

    - Det er viktig å huske at Magnus var skadet i hele vinter, så han har ikke det beste grunnlaget. Men han har bidratt mye for laget, selv om han bare har scoret ett mål, sier Berg.

    I dag møter de Rosenborg på Ullevaal. Begge lag har 11 poeng - ni bak serieleder LSK.

    LSK og VIF

    Men det finnes større kamper enn møtet med RBK, som tok 13 seriemesterskap på rad fra 1992, for svenske Powell.

    - Nå er det to lag alle vil slå: Lillestrøm og Vålerenga. Lillestrøm, fordi mange tror de vinner serien i år - og Vålerenga, fordi de ble seriemestere i fjor. Det er ikke lenger mest stas å banke Rosenborg, sier Magnus Powell.

    Samtidig understreker han at han har stor respekt for trønderklubben.

    - Det er Norges største fotballklubb. Jeg har aldri sett et lag som er bedre i sitt land. Selv om de ikke vinner serien på fire år, så er de fortsatt størst, sier Powell.

  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5096

    #2
    - Klubben i mitt hjerte vil alltid være Lillestrøm. Men jeg trives ekstremt godt i Lyn, sier Magnus Powell
    Jøss!

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Shit! Den uttalelsen om at LSK alltid vil være i hjertet hans sto det respekt av. Det hadde jeg ikke trodd!

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #4
        Han er svensk, han var bra
        og har senka vålenga
        han var svart, han var gul
        Magnus Powell var en fugl
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Synd han ikke kunne hjelpe oss med å senke en gåll mot vasne RBK da... jeg mener at alle lag som avgir 3 poeng mot RBK har sviktet seg selv, og felleskapet.
          Henning Berg dreit seg loddrett ut idag. Straffe my ass. Sett sjansene, så slipper du å henge ut dommere!
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #6
            Henning Berg er en dass!
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #7
              Opprinnelig skrevet av xeR
              Henning Berg er en dass!
              Holdt på å dette av stolen når jeg så utbruddet hans etter kampen rett etter jeg så at ballen kun traff brystet og kneet til Iversen. Han klikka jo helt.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #8
                Han er en skal for norsk fotball.... Den dagen rekdal får sparken i enga må vel berg være den perfekte etterfølger.... Han har jo den "riktige" personligheten til å skli rett inn på valle hovin... ufordragelige klyse. Hører på kommisjonen nå, ler her..de driter ut henning berg! gud så morsomt
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Flisby`n
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 312

                  #9
                  Veldig hyggelig at Powell skryter av Lillestrøm, men de som så kampen i går skjønner hvorfor han ikke lenger befinner seg hos en gull-kandidat- Han er jo vaksinert mot å score!
                  En kjeeempescoring av tommy!!

                  Kommentar

                  • kunden
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 2325

                    #10
                    det er faktisk ikke bare powell som tror vi tar gull. fra uventet hold med tanke på gårsdagen, sier inger andre olsen(tror jeg) at han synes lsk virker veldig sterke og at vi vil ta gull hvis vi får beholde nøkkelspillere ut sesongen. dette er å lese i aftenpostens papirutgave idag.

                    jeg er enig, jeg har ikke sett et så ballsikkert lsk på aldri så lenge, men vi er fortsatt litt rustne bakover, også taktisk når det går mot slutten. etter det rbk viste igår, så er det på samme nivå som ifjor, bare at de har litt mer stang-inn enn strang-ut som var tilfellet for fjoråret(de bommet vel på samtlige straffer etter sommerhvilen). sånn umiddelbart når man ser på tabellen så vil dette stå mellom oss og brann. men jeg klarer ikke fri meg fra tanken på at brann nok en gang vil sause det til. det var uansett sterkt av de å vinne borte mot odd. heldigvis har vi igjen brann hjemme.

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #11
                      Men LSK har dessverre to kamper igjen mot Odd og TIL, og har hatt for vane å rote det til i de sammenhengene...
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2325

                        #12
                        det er vel sandefjord og tromsø vi har igjen.

                        vi skal overkjøre sandefjord hjemme. alt annet er katastrofe. tromsø borte har vi slitt med tidligere. men sesongen iår er sesongen der vi skal bryte ned flere barrierer. blir overrasker om vi ikke får med oss seks poeng på de kampene.

                        Kommentar

                        • Leif A
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 3962

                          #13
                          Jeg tror jeg skal presisere litt bedre hva jeg mente:
                          Vi har tradisjonelt klart å dumme oss ut mot TIL og Odd. Ingen av de lagene har vi møtt enda. Ergo har vi igjen to kamper mot hver av de to lagene.
                          Men det stemmer selvfølgelig at Sandefjord og TIL er de to neste kampene, ja.

                          My bad.
                          Knurr...

                          Kommentar

                          Working...