Roy Helge Olsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hennern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Apr 2006
    • 157

    Roy Helge Olsen

    Akkurat nå så skriker jeg til jeg er rød i trynet! er så forbanna på den tjukke lave stygge møkka dømmer Roy Helge Olsen!

    Han må ha et skjult hat mot LSK! er ikke mulig og dømme straffe 5 min på overtid for også utvise Heinz Muller!

    Alle husker vel Lyn kampen?

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
    Han skylder oss 3 poeng!!!!
    det er helt for jævelig
  • gj
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3359

    #2
    I så fall skylder han oss to poeng. Vi fikk nemlig ett.

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #3
      Skjerp deg ¨a.

      RHO gjorde ingen feil idag. Straffa kan forsvares og røde kortet var soleklart. Heldig hvis han bare får en kamp.

      Skal vel ikke prate alt for høyt om dommere.


      Edit: Kom plutselig på at Holmvik skulle hatt rødt kort. Først sparker han ned Riise, deretter skaller han ham ned. Klart rødt kort...
      Last edited by KFL41; 21.05.2006, 19:52.

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #4
        Opprinnelig skrevet av hennern
        Akkurat nå så skriker jeg til jeg er rød i trynet! er så forbanna på den tjukke lave stygge møkka dømmer Roy Helge Olsen!

        Han må ha et skjult hat mot LSK! er ikke mulig og dømme straffe 5 min på overtid for også utvise Heinz Muller!

        Alle husker vel Lyn kampen?

        ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
        Han skylder oss 3 poeng!!!!
        Er du uenig i straffa og den røde kortet?

        Kommentar

        • Lars_K!
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 271

          #5
          Opprinnelig skrevet av KFL41
          Heldig hvis han bare får en kamp.
          .
          Får bare 1 det var to gule...

          Kommentar

          • MedlemNR35
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 905

            #6
            Roy Helge Olsen - IGJEN!!!!

            Roy Helge Olsen har vel aldri hatt en høy stjerne hos meg men jeg har bestandig sett på det som et lite "sjarm-hat".Nå begynner jeg derimot å bli drittlei denne elendige dommeren.Han er så dårlig at jeg finner ikke ord.Jeg er ganske sikker på at bestemutter på 82 har mer spilleforståelse enn denne dommeren.

            1.Hvordan i allverden kan Holmvik få fullføre kampen?En springskalle og en tackling utav en annen verden i løpet av 10 minutter.Bare flax at Riise ikke kan melde seg fotballinvalid i morgen tidlig.

            2.Straffesituasjonen på over overtid er også uforstålig.Nannskog er forbi alt og alle før han rett og slett løper ned Søgård som bare står der uten å gjøre noen ting.Armer og bein hos Søgård er samlet og Nannskog går inn i Søgård.Feilaktig dømt.

            3.Rødt kort til Muller er vel greit siden han hadde gult og kastet ballen i hodet på Inge Andre Olsen.Men hvordan apekatten Inge Andre Olsen klarer seg uten rødt kort etterpå er uforstålig.Han krangler med alt og alle og er rett og slett hyperaktiv.Dessuten er det vel han som framprovoserte Mullers siste gule kort og dermed er kilden som starter alt.

            Roy Helge Olsen.Hva skal jeg si?Jeg er så forbanna lei den idioten.Hva han gjør på en tippeligaarena i år 2006 vet jeg ikke.Noen må vel kunne stoppe den mannen?.Hver eneste gang han dømmer LSK går det rett på trynet pga denne dommeren.Hver eneste gang altså,helt fra tiden da Dennis herjet høyrebacken vår.

            Jeg er så lei denne dommeren.Jeg er så forbanna lei trynet hans.

            *FRUSTRERT*

            Kommentar

            • fotball_marthe
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1069

              #7
              Har lyst til å tagge hsuet+bilen til Rasshøll Helge Olsen:evil: :evil: :evil:
              Jeg skreik til jeg blei rød i trynet jeg og!!!!!Hadde lyst til å klatre over gjerdet og storme banen!!!
              Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

              Kommentar

              • veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

                #8
                Vi fortjente ikke mer! Helvetes idioti å legge seg så jævlig bakpå hver gang vi leder med ett mål. Istedenfor å jage punktering på 2 cornere småspilles det ute ved flagget. Tåpelig.

                Og Muller bæsja på leggen i dag. Utrolig bra gjort med to gule kort i løpet av overtiden.

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  #9
                  Det er da ikke dommerens feil at vi taper seieren i dag. Slapp av nå.

                  Kommentar

                  • hennern
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Apr 2006
                    • 157

                    #10
                    5 MIN PÅ OVERTID FOLKENS!!!!!!! Fjerde dommern sa klart og tydelig at det var 3 minutter i tilegg! Pluss at man dømmer ikke straffe på overtid! Han MÅ ha et eller annet mot Lillestrøm.

                    Si hva dere vil men jeg fikser ikke lengre Roy Helge Olsen for meg så er han bannlyst. greit nok. jeg sto ikke med Kanari fordi ejg kom forsent og det ække stas og bli plassert i en sving langt i fra banen så jeg så ikke situasjonen. men det går 5 min på overtid og han dømmer straffe

                    FORZA
                    det er helt for jævelig

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av hennern
                      Pluss at man dømmer ikke straffe på overtid!
                      Hvor står det i regelboka? Kan du fortelle meg det?

                      Kommentar

                      • kulfugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2005
                        • 256

                        #12
                        dette får oss ned på jorda igjen, og det er klart vi ikke kan skylde på dommeren etter dette poengtapet! vi har å takke oss selv.

                        både sundgot og koren hadde noen kjempesjanser i første omgang som de burde ha utnyttet, og vi hadde noen giftige muligheter også i 2.

                        for ikke å snakke om at stabæk hadde noen 110% sjanser (ja, vi snakker 110!) med nannskog X2 og et par andre.

                        litt kjipt er det å få straffe mot seg i det 3. tilagte minuttet, men spillerne våre MÅ holde hodene sine kaldt i slike situasjoner. når man leder med et mål, og det gjenstår sekunder, så skal man ikke takle i farlige posisjoner av banen.

                        1 poeng i dag er forsåvidt greit når vi ser på spillet, og vi kan nok ikke klage på dommeren. straffa var grei nok. så må vi også huske på at vi har hatt marginene med oss i de tidligere kampene, og at vi får noen omdiskuterte diskusjoner mot oss, kan vi ikke si så mye på desverre...
                        Forza fugla!

                        Kommentar

                        • DreptKjendis
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Apr 2006
                          • 27

                          #13
                          Straffa er i beste fall tvilsom, og nedskallingen er klart rødt kort.

                          jeg har selv sjikanert denne dommeren ved flere anledninger, og jammen la han ikke opp også til slutt. Nå er han desverre tilbake dårligere enn noen sinne, så får man heller kjøre debatt på om sjikaneringen har vært for dårlig, eller om den bare har ført til at Olsen konsekvent dømmer grisete når LSK spiller.

                          Kommentar

                          • atlascopo
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • May 2006
                            • 1

                            #14
                            Nå har jo dere fått dommeravgjørelser med dere til deres fordel både mot enga og brann på slutten. Så det er ingen grunn til å klage over dette.

                            Kommentar

                            • Fritz
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2004
                              • 1033

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av hennern
                              Si hva dere vil men jeg fikser ikke lengre Roy Helge Olsen for meg så er han bannlyst. greit nok. jeg sto ikke med Kanari fordi ejg kom forsent og det ække stas og bli plassert i en sving langt i fra banen så jeg så ikke situasjonen.
                              FORZA
                              Det du skriver her sier vel egentlig det meste...

                              Kommentar

                              • ketil
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Feb 2004
                                • 246

                                #16
                                Jeg skal ikke klage på Müllers røde kort. Men straffe? Aldri. Stabæk spiller ballen lavt inn for å skape en straffesituasjon- man ser det på hele holdningen til Nannskog at det eneste han går etter er straffe- og før Søgård er nær ham, så har han falt. Se på Fxt.no. I tillegg er det fem minutter på overtid, og oberstens fjerdedommer hadde bare lagt til tre.

                                Kommentar

                                • dIsTurBeD
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 668

                                  #17
                                  Ærlig talt, folkens. Ro dere ned en 12-14 hakk her nå. Vi hadde marginene mot oss i sluttminuttene i dag. Slikt skjer, og med tanke på en 2, 3 andre avgjørelser vi har fått med oss tidligere i sesongen er det ingen grunn til å gå av hengslene for dette. Ja, så skulle kanskje Stabæk ha hatt et rødt kort, men RHO gjør ingen skandaløst dårlig kamp. Det Heinz Müller presterer å gjøre er en mye større skandale, og mye mer alvorlig... Mener jeg.

                                  Kommentar

                                  • hennern
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Apr 2006
                                    • 157

                                    #18
                                    ..

                                    hakke sagt at det står i noen regel bok, men når det har gått 5 minutter og stabekk får sitt "siste løp" og siste frispark så og de ikke putter på det så dømmer man søren meg ikke noen straffe.


                                    Dessuten når Roy Helge velger og hate fugla på sin måte så hater jeg han på sin dømme måte. møkka lei han
                                    det er helt for jævelig

                                    Kommentar

                                    • Fugla
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 1718

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av petter
                                      Det er da ikke dommerens feil at vi taper seieren i dag. Slapp av nå.
                                      Nei, men å diskutere hvorfor ikke Holmvik får rødt er på sin plass. Dette kunne da ha endret kampbildet...

                                      Må si at jeg lo midt i all ergrelsen da jeg så fyren legge seg ned etter å ha skallet ned Riise. Var jo for dumt, men dumme dommere faller for dumme triks...
                                      Homer Simpson.



                                      www.ultrassarp.no

                                      Kommentar

                                      • kulfugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2005
                                        • 256

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av ketil
                                        Jeg skal ikke klage på Müllers røde kort. Men straffe? Aldri. Stabæk spiller ballen lavt inn for å skape en straffesituasjon- man ser det på hele holdningen til Nannskog at det eneste han går etter er straffe- og før Søgård er nær ham, så har han falt. Se på Fxt.no. I tillegg er det fem minutter på overtid, og oberstens fjerdedommer hadde bare lagt til tre.
                                        nannskog ble nok klippet ned av en av våre er jeg redd. så det ganske klart på tv-bildene. men om det er en klar straffe, det er en annen sak
                                        Forza fugla!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎