Hvorfor går Miffe alltid rett i garderoben?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tobben
    Jeg elsker å kjøre trikk
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2005
    • 1666

    #21
    Jeg hadde gjort akkuratt det samme som miffe igår. Det høljet ned og og var skikkelig surt. Han står der i shorts og en fotballdrak. Tror nok han fikk beskjed om å komme seg i garderoben. Han hadde garantert blitt syk om han hadde sittet og sett ferdig kampen fra benken.

    Kommentar

    • xeR
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 11206

      #22
      Opprinnelig skrevet av Dinho88
      svar på topic: så ingen ser på tissen hans i dusjen
      Lurer på om den er like kort som han??
      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

      Kommentar

      • KimFL
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1410

        #23
        Hvis man blir bytta ut rett før slutt, og regner høljer ned, så går man selvfølgelig rett i garderoben. Og når vi i tillegg snakker om Nadderud stadion, så er det sikkert også greit å kommer seg i dusjen som førstemann....er ihvertfall sikra varmt vann i dusjen.....



        mvh
        KimFL

        Kommentar

        • Flisby`n
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 312

          #24
          Ser at mange henger seg opp i at han gjorde dette på Nadderud og at det kan forklares med været, men poenget er jo at dette ikke bare har skjedd på Nadderud, men også på Åråsen (og da badet hverfall vi andre i nydelig solskinn). I tillegg har vår eminente Svendsen alltid med ekstra klær og ytterjakker på benken.

          Koren tar som regel på seg en ytterjakke og blir sittende.....
          En kjeeempescoring av tommy!!

          Kommentar

          • InZane_Mungsgård
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Mar 2006
            • 12

            #25
            Synes generelt at Mifsud får alt for lite kred. her på forumet. Sålangt i år har han kanskje vært vår beste spiller. Synes han jobber bra for laget og han er ihvertfall ærlig om sine ambisjoner. Er ikke sikkert alle andre er det.

            Kommentar

            • Flisby`n
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 312

              #26
              Mulig at kritikken kan virke litt unyansert, så hvis vi deler det inn i prestasjoner på banen og opptreden ovenfor klubb/supportere så vil bildet bli mer nyansert.

              1. På banen er han en av våre aller viktigste om dagen, ikke bare fordi han er vodsomt god hele tiden, men at motstanderen er nødt til å gjøre noen defansive prioriteringer da de vet vi har en slik spiller. Stabæk hadde neppe valgt å ligge så baktungt og nekte bakrom hvis våre to på topp hadde vært Sundgot og Powell som i gamle dager. I tillegg har Mifsud evnen til lage rom og strekke forsvaret slik at andre spillere kan komme i gode prestasjoner. Så langt i sesongen- terningkast 5.

              2. Som person og opptreden som Lillestrømspiller synes jeg vi har mistet mye av den Mifsud vi kjente fra før skaden. Media fokuserte på at han konsekvent kalte sine lagkamerater "my friends", og at han var et friskt pust i tippeligaen. I år startet det med en sak hvor han dro på landslaget uten tillatelse fra Uwe og det gikk rykter om disiplinærproblemer. Når han så først kommer inn i 11`eren igjen og gjør suksess så overøser han ikke sine "friend`s" lenger, men sier nesten som en båndopptaker på avspilling til samtlige mediekanaler "I want to play for å bigger club".
              I tillegg så har han en (u)vane å løpe rett i garderoben når han blir byttet ut, dette uavhengig av stillingen i kampen. For meg er det et tegn på at du bryr deg egentlig fint lite om dine "friend`s" og er kun opptatt av egen prestasjon. Terningkast 2
              En kjeeempescoring av tommy!!

              Kommentar

              • Gale Isbre
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 1164

                #27
                Opprinnelig skrevet av Flisby`n
                Et meget bra innlegg.
                Siden count-en på antall innlegg er høy nok til at jeg ikke trenger å snike til meg flere bare for å gjøre det, så benytter jeg anledningen til å takke for et meget bra innlegg. Godt oppsummert!
                Og for ordens skyld: enig (det er visst sånn man gjør det her)

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3192

                  #28
                  Enig i at det er viktige nyanser omkring Mifsuds opptreden både på og utafor banen, og i mye av det som er sagt her. En liten sak jeg har lyst til å nevne i tillegg er at Mifsud når han blir intervjua (husker spesielt etter matchvinnermåla hans mot Hafslund-laget både i fjor på Åråsen og nå nylig på Øl-og-vold) er at han skryter av hele laget. "The whole team played very well, we were solid in all compartments (! lagdeler), the defense played well, etc".

                  Ellers er jeg ikke så opptatt av mediaoverskrifter om spillere som "vil vekk". De fleste utenlandske spillere ser på Fugla som springbrett og mellomstasjon til større klubber i Europa. At de ser på oss på den måten skal vi være glade for. Det sikrer rekruttering av talenter som er i begynnelsen av karrieren. At media slår det opp som misnøye og mistrivsel må vi bare leve med. Her har spilleren liten mulighet til å kontrollere overskrifter og vinkling.

                  Når det er sagt er det opplagt at det er forskjeller i hvor godt spillerne trives, hvor mye (kortvarig) hjerte de har for Fugla, og derfor hvor populære de blir hos meg som hos resten av fansen. Andersson og Koren rangerer her foran Mifsud. Men for meg er det viktigste hva de gjør på banen: En spiller som prater høyt og mye om laget og klubben, men har laber innsats på banen, gir jeg ikke mye for. På banen kan jeg ikke klage på Mifsud hittil i år. Effektiviteten (særlig i de tre siste kampene), innsatsen, samspillet med Occean og de andre spillerne er blitt langt bedre enn i fjor, etter min vurdering.

                  gilbert

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎