Bør Claus eller Otto stå i mål? (var: Hyllest av Claus Reitmaier)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #61
    Dessuten er jeg veldig klar for å hylle Otto Fredrikson for hans Tippeligadebut!

    Kommentar

    • McGuffy
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 5096

      #62
      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
      Sett deg inn i situasjonen selv, hvor kult ville det vært å dratt til Tyskland for å hjelpe en klubb du fikk beskjed om å spille en kamp for, for så å bli benket og sendt hjem igjen. Claus i målet på søndag!
      En ting til:

      Sett deg inn i situasjonen selv, du er med i diskusjonen om landslagsplass i Finland.
      Hvor kult ville det vært å sitte skadefri på benken, når du endelig har muligheter til å spille, og det står en 42-åring i målet, med null fremtid i klubben?

      For å presisere, jeg digger Claus, og det han gjør for klubben, og det at han ble hentet tilbake er helt korrekt.

      Men ikke knus karrieren til Fredrikson, hvis han er skadefri.

      Kommentar

      • pondus73
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 612

        #63
        Her setter vi vår faste spiller foran alt. Selv om Claus er en helt, så skal han settes på benken dersom Otto Fredrikson er klar. Alt annet vil være katastrofe!!!!!!!
        Jeg tviler sterkt på at Claus vil lide ett sekund om han ikke kommer på banen, derimot er det langt verre for Otto Fredrikson dersom dette skulle skje når han er "fit for fight"!!!
        ------eLSKe-------

        Kommentar

        • Bekkis
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 441

          #64
          synes det er bedre å la otto hvile seg, å heller ta opp kampen med heinz når han er fit for fight. viktig med litt hvile når man nettopp er opperert

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #65
            Opprinnelig skrevet av Bekkis
            synes det er bedre å la otto hvile seg, å heller ta opp kampen med heinz når han er fit for fight. viktig med litt hvile når man nettopp er opperert
            Det er vel dette Uwe kommer til å fortelle Otto, at han velger å hvile han pga den nylige operasjonen, og at det ikke er en mistillitserklæring til han som keeper.

            Jeg håper, for klubben sin del, at Reitmaier står på søndag (hvis det ikke blir streik) og at Otto får sine sjanser på førstelaget når han er 100% fit for fight.
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5096

              #66
              Har ingen motforestillinger mot at Reitmaier skal stå, men håper da ikke Otto sitter på benken og føler seg 100% klar til kamp.

              Jeg kjøper den forklaringen angående hvile, spørs om Ottolainen gjør det.

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #67
                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                En ting til:

                Sett deg inn i situasjonen selv, du er med i diskusjonen om landslagsplass i Finland.
                Hvor kult ville det vært å sitte skadefri på benken, når du endelig har muligheter til å spille, og det står en 42-åring i målet, med null fremtid i klubben?

                For å presisere, jeg digger Claus, og det han gjør for klubben, og det at han ble hentet tilbake er helt korrekt.

                Men ikke knus karrieren til Fredrikson, hvis han er skadefri.
                Pr dags dato er ikke Fredriksson kandidat til keeperplassen på det finske landslaget, der har han 2 Premier-League keepere foran seg(Jaaskelainen og Niemi). Fredriksson vil heller aldri bli aktuell som førstekeeper for det finske landslaget grunnet 1 kamp for LSK pga en karantene.

                Det kan godt være ikke Claus har fått beskjed om å stå, men av intervjuer han har gitt i media så sier han selv at han gleder seg til å stå på søndag, det tar jeg som signaler på at han har fått beskjed om at han skal stå den kampen.

                At du uttaler deg om at jeg setter Claus foran klubben får stå på din regning, utsagnet er så dumt at jeg hverken gidder å diskutere eller argumentere mot det.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Ted Nugent
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 851

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  Fredriksson vil heller aldri bli aktuell som førstekeeper for det finske landslaget grunnet 1 kamp for LSK pga en karantene.
                  Denne skjønte jeg ikke helt. Kan du forklare dette nærmere?

                  Kommentar

                  • Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

                    #69
                    At Fredriksson får 1 kamp for LSK fordi Heinz Müller er suspendert, for så å bli skjøvet ut igjen holder antagelig ikke for å bli tatt inn som førstekeeper på det finske landslaget da Finland har to meget gode målvakter som spiller i premier league. Jeg tror vel det er større sannsynlighet for at en målvakt som spiller godt i den hjemlige serien blir plukket ut som 3 keeper på samlinger enn en benkesliter i Norge. Jeg sier ikke at Fredriksson er en dårlig keeper, jeg har aldri sett han i aksjon i kamper. Men jeg tror ikke 1 kamp for LSK vil være utslagsgivende for hans skjebne som landslagskeeper for Finland.
                    Lauken er vår venn!

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5096

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                      Pr dags dato er ikke Fredriksson kandidat til keeperplassen på det finske landslaget, der har han 2 Premier-League keepere foran seg(Jaaskelainen og Niemi).
                      Otto ble tatt ut til det finske landslaget tidligere i år, han takket dog nei, grunnet det nylige klubbskiftet. Om dette gjør han til "kandidat", som du sier, til landslaget eller ikke skal ikke jeg si så mye om, men han er i alle fall i diskusjonen.

                      Fredriksson vil heller aldri bli aktuell som førstekeeper for det finske landslaget grunnet 1 kamp for LSK pga en karantene
                      Nei, men han blir heller aldri aktuell for hverken LSK eller landslag, når den eneste sjansen han har til å bevise på førstelaget blir satt til side til fordel for en 42-årig fotball-pensjonist. (med all respekt for Claus)

                      Det kan godt være ikke Claus har fått beskjed om å stå, men av intervjuer han har gitt i media så sier han selv at han gleder seg til å stå på søndag, det tar jeg som signaler på at han har fått beskjed om at han skal stå den kampen.
                      Claus har sagt i media at han er klar til å stå og gleder seg hvis dette blir aktuellt. Hva annet skal han si?

                      At du uttaler deg om at jeg setter Claus foran klubben får stå på din regning, utsagnet er så dumt at jeg hverken gidder å diskutere eller argumentere mot det.
                      Med uttalelser som "Fritt sitert: Det er kjipt for Claus å reise fra Tyskland, for å bli benka, så det er en selvfølge at han står. Selv om Otto er klar" så syns jeg det tydelig viser at du setter Claus foran klubben. Og foran en yngre og mer lovende spiller. Det er ditt valg, ikke mitt.

                      Jeg står fortsatt på det at hvis Otto er 100% frisk, så skal han stå. Er han ikke klar, så har jeg ingen problemer med at Santa-Claus kler på seg keeperdrakta vår nok engang.

                      Kommentar

                      • Anders_Bakken
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 542

                        #71
                        Å gamble med Otto når han er nyoperert blir latterlig...å spille en tippeliga kamp et par uker etter operasjon eller hva det nå er hinsides...og kanskje risikere eventuelt at såret ikke gror skikkelig...jeg håper og tror at ledelsen har kontroll på dette.
                        Jeg vil helst se Reitmaier i vårt bur på søndag...og magefølelsen min sier at han står.......vi vinner rått.....LEVENDE VEGG!!!BESTEFAR!!!DU ER VÅR BESTEFAR!!!

                        Kommentar

                        • e.d
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 688

                          #72
                          Selvfølgelig skal Otto stå dersom han blir friskemeldt. hvis ikke er det bare for ham å pakke kofferten å reise fra Lillestrøm for da vil han jo aldri få muligheten til å vise hva han kan.
                          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                          Kommentar

                          • Anders_Bakken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 542

                            #73
                            Mye tyder på at Otto er uaktuell ut i fra treninga i dag å dømme....kun Claus og Heinz som var med i spillsekvensene og avslutningsøvelsen.
                            Noen som vet noe mer om Bestefar skal vokte buret for LSK 3?

                            Kommentar

                            • Ellef
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Feb 2006
                              • 112

                              #74
                              Me love Claus...

                              Oppfordrer alle til å gå inn å legge igjen en hyggelig hilsen på hjemmesiden hans: http://www.claus-reitmaier.de
                              Wenche Myhre

                              Kommentar

                              • gulf
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2005
                                • 210

                                #75
                                Mon tro om Opa skal vokte buret i dagens 2. divisjonskamp mot Eidsvold Turn..?

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  #76
                                  Opa har reist igjen. Skulle visstnok reise hjem i dag.

                                  Petter

                                  Kommentar

                                  • gulf
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Oct 2005
                                    • 210

                                    #77
                                    Ah. Takker for svar, selv om det var trist lesning

                                    Kommentar

                                    Working...