Anderssons siste match

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Anderssons siste match

    Morsomt at Claus kommer tilbake, men midt i all hyllesten så er det verdt å tenke på at dette er siste kampen hjemme på Åråsen for Christoffer Andersson. Er det noen som bør få hyllest i denne kampen er det ham.

    Ser ut som folk har glemt denne knallsolide høyrebacken som etter min mening bør ha en status opp mot legenden Dennis Schiller.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • Latvijan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 360

    #2
    Anderssons siste match

    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Morsomt at Claus kommer tilbake, men midt i all hyllesten så er det verdt å tenke på at dette er siste kampen hjemme på Åråsen for Christoffer Andersson. Er det noen som bør få hyllest i denne kampen er det ham.

    Ser ut som folk har glemt denne knallsolide høyrebacken som etter min mening bør ha en status opp mot legenden Dennis Schiller.

    AMEN!

    Kommentar

    • 10.09.50
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1410

      #3
      Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Morsomt at Claus kommer tilbake, men midt i all hyllesten så er det verdt å tenke på at dette er siste kampen hjemme på Åråsen for Christoffer Andersson. Er det noen som bør få hyllest i denne kampen er det ham.

      Ser ut som folk har glemt denne knallsolide høyrebacken som etter min mening bør ha en status opp mot legenden Dennis Schiller.
      Ja, han har vært bunnsolid. Ja, han fortjener en real avskjed på godt Åråsenvis. Men status opp mot Dennis Schiller etter knappe to og en halv sesong? Sorry, det blir direkte historieløst.

      Kommentar

      • Rønnern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6690

        #4
        OK. De som er uenig med meg, kan opprette en egen tråd for dette. Ikke la dette skli ut til å bli en for eller i mot Stoffe tråd. Temaet er hyllest til Claus og jeg bare kom inn med en liten pekefinger om at Stoffe er den som fortjener mest hyllest til søndagen.

        Så får de som ønsker å hylle Stoffe bli med i gjengen og gjøre det, de som ikke ønsker det, kan forholde seg rolig.
        Mvh Ronnie "The Runner"
        LSK for alltid

        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

        Kommentar

        • 10.09.50
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1410

          #5
          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          OK. De som er uenig med meg, kan opprette en egen tråd for dette. Ikke la dette skli ut til å bli en for eller i mot Stoffe tråd. Temaet er hyllest til Claus og jeg bare kom inn med en liten pekefinger om at Stoffe er den som fortjener mest hyllest til søndagen.

          Så får de som ønsker å hylle Stoffe bli med i gjengen og gjøre det, de som ikke ønsker det, kan forholde seg rolig.
          Dårlig dag i dag? Les hva vi skriver. Ingen har uttalt seg mot Stoffe, og ingen har sagt at han ikke fortjener massiv hyllest. Det var sammenligningen med Dennis Schiller vi kicka på. Den var for drøy. Og det må det være lov til å påpeke for oss som holder Dennis som en av de aller største.

          Kommentar

          • chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

            #6
            Enig i at en hyllest av Stoffe er viktig. Blir jo megakamp dette, med både Claus tilbake og avslutningen til Stoffe + 3 poeng.

            Har noen i TIFO-gruppa eller KFL-styret planlagt noe?
            Bølerkanaris

            Kommentar

            • Supermann
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 433

              #7
              Håper det blir en syyk TIFO til Stoffe!
              Han har spilt bra de åra han har vært hos oss, og har sagt at det ikke er utelukket om han kommer tilbake etter 3 år i Hannover, uten at vi skal spekulere mere i det.

              Stoffe er en fugl, og skal behandles deretter!
              Ultras Felt C
              www.ultrasfeltc.com

              Kommentar

              • KanariLance
                Medlem
                Hoffnarr
                • May 2006
                • 59

                #8
                Stoffe er helt og bør hylles max, ingen tvil om det. Og at han har sagt at han ikke utelukker retur til Åråsen etter tre år er jo bare herlig.

                Dog må jeg tillegge at Dennis Schiller er min LSK-favoritt gjennom alle tider, tett fulgt av Bjarmann.
                FORZA FUGLA
                I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                FUGLA FOR LIFE!

                Kommentar

                • Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Supermann
                  Han har spilt bra de åra han har vært hos oss, og har sagt at det ikke er utelukket om han kommer tilbake etter 3 år i Hannover, uten at vi skal spekulere mere i det.
                  Nå skal jeg i allefall kommentere det

                  Alle med respektfor seg selv, og den klubben man er i kunne vell ikke sagt noe annet... ??

                  For har man noe mellom øra, er det jo greit å ha flere alternativer hvis Hannover liksom ikke er helt tingen
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

                  Kommentar

                  • fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1507

                    #10
                    Synes stoffe fortjener en skikkelig tifo sammen med Claus. Stoffe har gitt oss mange herlige stunder med bunnsolid spill. Fryktelig synd at siste kampen hans går på fremmed gress. Han er en fugl og kommer alltid til å være en fugl. kan vanskelig se for meg at han skulle vurdere å gå til en annen klubb i Norge dersom Hannover ikke var så veldig morsomt alikevel.

                    Tror han kommer til å klare seg bra i Tyskland, og når det har gått tre år så har vi plutselig en høyrebeck med massevis av rutine og erfaring. :-)

                    Leste forøvrig at LSK titter litt på Høiland siden Stoffe stikker. Jeg synes Høiland er veldig god og synes han definitivt bør være hos Fugla dersom han vil spille i Norge. Men er ikke han venstrebeck eller husker jeg helt sinnsykt feil her?...blir helt trang i toppen av å sitte her på kontoret i dette fine været....

                    Gleder meg til å komme meg ut til kampen.
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

                    Kommentar

                    • Dal-kanari
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Dec 2005
                      • 136

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                      Leste forøvrig at LSK titter litt på Høiland siden Stoffe stikker. Jeg synes Høiland er veldig god og synes han definitivt bør være hos Fugla dersom han vil spille i Norge. Men er ikke han venstrebeck eller husker jeg helt sinnsykt feil her?...blir helt trang i toppen av å sitte her på kontoret i dette fine været....
                      Jeg er veldig sikker på at Høiland spiller på høyresiden.
                      Lucky nr. 11

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        #12
                        Stoffe fortjener en kjempehyllest på søndag ! Etter min mening en back av internasjonalt format. Søndagen blir spesiell, både med tanke på Stoffe og Claus. Og med en storeseier overtar vi igjen tabelltoppen - uansett hvordan det går med Brann.

                        Kommentar

                        • pal
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 422

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av RSP
                          Og med en storeseier overtar vi igjen tabelltoppen - uansett hvordan det går med Brann.

                          OK, jeg skjønner selvfølgelig hva du mener. Personlig har jeg en litt dårlig følelse før den kampen her. Eller; jeg har egentlig en god følelse, og det pleier å tyde dårlig...
                          hilsen pål

                          Kommentar

                          • Errevs
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jun 2005
                            • 200

                            #14
                            tror og håper på at fjøra klarer å hente Høiland. Føler jeg at det nesten går opp i opp. Han er god, norsk og landslagsspiller.

                            Se på vår back, se på Andersson.
                            Han er frell, han er kjekk, Christoffer Andersson.
                            Tenk at han spilte for Lillestrøm,
                            Stoffe Andersson.

                            Kommentar

                            • Chessheim-kanaris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 1022

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Errevs
                              tror og håper på at fjøra klarer å hente Høiland. Føler jeg at det nesten går opp i opp. Han er god, norsk og landslagsspiller.

                              Se på vår back, se på Andersson.
                              Han er frell, han er kjekk, Christoffer Andersson.
                              Tenk at han spilte for Lillestrøm,
                              Stoffe Andersson.
                              frell? det er et "synonym" for fuck.. tror ikke det passer helt inn i denne sangen altså!
                              prøv med frekk i steden
                              mvh Lsk's nye fysioterapeut

                              Kommentar

                              • Errevs
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jun 2005
                                • 200

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                                frell? det er et "synonym" for fuck.. tror ikke det passer helt inn i denne sangen altså!
                                prøv med frekk i steden
                                heh, si det til den personen som har skrevet inn sangene på kfl.no.
                                klipp og lim...

                                Kommentar

                                • Chessheim-kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 1022

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Errevs
                                  heh, si det til den personen som har skrevet inn sangene på kfl.no.
                                  klipp og lim...
                                  aha, da beklager jeg at jeg rettet på feil person

                                  skal uansett være frekk, så vet alle som leser her det
                                  mvh Lsk's nye fysioterapeut

                                  Kommentar

                                  • Gale Isbre
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2005
                                    • 1164

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris
                                    skal uansett være frekk, så vet alle som leser her det
                                    Jada, vi har fått med oss at du er frekk.

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #19
                                      Intervju med Stoffe

                                      Limer inn en sak jeg lagde på ham i forbindelse kamp kampprogrammet. Kampprogrammene til LSK er forøvrig å anbefale på det sterkeste, mye bra lesestoff og statistikk.
                                      --------------------------
                                      Ved veis ende.

                                      Alt har sin tid og for Christoffer ”Stoffe” Andersson er det på tide å forlate LSK og sette kursen for Tysk Bundesliga. Dagens kamp blir den siste hjemme på Festüng Åråsen.

                                      - Det blir med blandede følelser jeg tar farvel med publikum på Åråsen. Jeg har hatt det ”kanon” her i Lillestrøm og har trivdes fra første sekund. For ikke å glemme den fantastiske fansen som hele tiden backer opp laget, uansett om det går bra eller dårlig. I motsetning til fansen i Helsingborg som buet dersom laget ikke vant.

                                      - Har du blitt bedre som fotballspiller i tiden hos LSK?

                                      - Definitivt. Jeg har blitt mye mer stabil og spiller ikke så mange skikkelige dårlige kamper lenger. Jeg har fått spille i min favorittposisjon i lang tid og blitt trygg på den plassen og det betyr mye.

                                      Dersom norske ordbøker trenger et godt synonym for stabilitet, bør Stoffes karriere i LSK være et av dem. Mannen har spilt samtlige kamper for LSK siden han debuterte hjemme mot Fredrikstad i 2004. Med ett unntak.

                                      - Jeg misset cupkampen mot Høland i år, men det var fordi Uwe ville at jeg skulle hvile. Når jeg tenker etter, skulle jeg definitivt ha spilt den kampen, ler Stoffe

                                      - LSK kjemper i toppen og er en av favorittene til seriegull. Du reiser og lar det bli igjen et hull i forsvarsrekka. Har du samvittighet til det?

                                      - Klubben har gode nok spillere til å erstatte meg, seriegull står ikke og faller på en høyreback. Dette er min sjanse til å komme ut i en større liga og den måtte jeg ta. Skulle selvsagt vært med videre og kjempet for at LSK endelig skal vinne en tittel. Dersom guttene klarer det, vil jeg føle at jeg har bidratt litt og det er i hvert fall en god følelse at jeg ikke forlater klubben mens det går dårlig.

                                      At Stoffe skulle ende opp i Lillestrøm kan vi langt på vei takke Magnus Powell for. Da LSK var i beita for en høyreback, tok Magnus en telefon til sin gamle lagkompis og solgte inn LSK som et alternativ.

                                      - Jeg hadde hatt en god sesong i Helsingborg og spilte på landslaget, men trengte noe nytt. Jeg håpet at jeg skulle få sjansen i noen større klubber i Europa, men fikk ikke napp. Da Magnus ringte og fortalte masse positivt om LSK og at de var på utkikk etter en høyreback, så var veien hit kort. Det er ingen tvil om at Magnus har sitt hjerte i LSK, selv om han nå representerer Lyn.

                                      Stoffe gleder seg til å ta fatt på sitt nye liv i Tyskland, men et usikker på hva som venter ham.

                                      - Jeg vet ikke veldig mye om Hannover. Det er en klubb som ikke er av de største i Tyskland og har hatt tilhold rimelig midt på tabellen. Det som blir den største utfordringen er det å ta min datter ut fra barnehagen her i Norge og inn i en ny barnehage i et nytt land, med et nytt språk.

                                      - Hvordan er det med dine kunnskaper om det tyske språk?

                                      - Jeg har hatt tysk på skolen i mange år, men er selvfølgelig litt rusten nå. Det skal nok gå bra etter hvert.

                                      LSK kan bare ønsker Christoffer lykke til videre med fotballen og vi får krysse fingrene for at vi får se ham tilbake på Åråsen i fremtiden, om ikke annet enn for å motta medaljen som seriemester 2006.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

                                        #20
                                        Hmmm, begynner å like Powell igjen nå jeg. Ført går han ut i pressen og sier at LSK er klubben i hans hjerte, så dette her. Bra mann.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎