Anderssons siste match

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #21
    Opprinnelig skrevet av Ola
    Hmmm, begynner å like Powell igjen nå jeg. Ført går han ut i pressen og sier at LSK er klubben i hans hjerte, så dette her. Bra mann.
    Jeg har også registrert det. Etter at han har funnet ny klubb så kommer det stadig positive LSK-utspill fra Powell, som jo har hatt noen uheldig negative utspill når han var LSK-spiller.
    Lager han også positive mediasaker om Lyn eller kommer de først når han er ferdig i Lyn?
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • RuneK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 861

      #22
      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      Jeg har også registrert det. Etter at han har funnet ny klubb så kommer det stadig positive LSK-utspill fra Powell, som jo har hatt noen uheldig negative utspill når han var LSK-spiller.
      Lager han også positive mediasaker om Lyn eller kommer de først når han er ferdig i Lyn?
      Her sklir det ut!!!

      Tråden handler om hyllesten til Stoffe i sin siste hjemmekamp.
      Lær dere sangen for nå skal det trøkkes til for Stoffe. Foreslår at vi drar sangen hans de siste 5min + overtiden slik vi gjorde for TB.
      Felt A,B og C er dere med?
      Støtt FuglaTifo
      Kontonr: 6201 05 41919

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        #23
        Bra forslag! Vi synger sangen til stoffe de siste 5 minutta! trur d blir bra trøkk da

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #24
          Oppfordrer alle til å møte opp fra klokken 17.00 å synge for Stoffe under oppvarminga også!
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎