Hvem får ny kontrakt?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    Hvem får ny kontrakt?



    Leser i dagens rb at enkelte spillere, blandt annet Tom K. og Stian Berget (!) står i fare for og måtte forlate klubben. At Tom K. forlater LSK, det ser jeg ikke på som noen ulempe, heller tvert i mot. Når det gjelder Stian Berget, derimot, er saken en helt annen. Han er en spiller jeg ønsker å se i gult og svart i mange, mange år fremover. De kampene han spiller er han alltid med å bidrar til godt spill på høyre kanten. Dessuten har han en fart jeg sjelden har sett maken til.

    Jeg kan egentlig ikke begripe hvordan vi kan finne på å la en spiller som Berget gå fra oss, det er faktsik det nærmeste vi kommer en skandale i klubben.
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4376

    #2
    [quote]At Tom K. forlater LSK, det ser jeg ikke på som noen ulempe, heller tvert i motnei det er jo klart at en førstelags spiller har vi jo ikke bruk for!
    ..................

    Kommentar

    • Gyras
      Medlem
      Hoffnarr
      • Nov 2003
      • 62

      #3
      Re: Hvem får ny kontrakt?

      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
      http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1195222.eceJeg kan egentlig ikke begripe hvordan vi kan finne på å la en spiller som Berget gå fra oss, det er faktsik det nærmeste vi kommer en skandale i klubben.
      Vet ikke jeg... På sitt beste er Berget en utrolig god spiller, men han har vært veldig utsatt for skader. Er viktig at vi får inn en spiller som kan holde seg skadefri over tid slik at vi får litt kontinuitet i laget. Hvis det nå viser seg at Mifsud blir en "hit" på høyrekanten, vil det nok bli vanskelig for han å spille seg inn. Da tror jeg ikke Berget vil bli savnet så mye som han har blitt tidligere.

      Klart, holder han seg skadefri en stund nå, og at vi beholder Tom K, så vil vi ha bra konkurranse på alle plasser i midtbane/angrepsleddet.

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        Misund - en svært grei kar, en god spiller og en mann som bidrar også utenfor banen. Støtter forlengelse av avtalen under moderate krav.

        Gylfi - en svært dyktig spiller. Målfarlig og arbeidsom. Publikumsyndling og profilpotensiale. Støtter av LSK strekker seg langt for å forlenge med denne mannen.

        Winsnes - en grei spiller. Jobber bra og kan spille mange steder. Usikker på om han fortjener ny kontrakt. (Litt avhengig av om Berget får ny kontrakt.)

        Berget - en meget god spiller, når han er skadefri. Jeg støtter en ny 3-årskontrakt under de forutsetninger at grunnlønnen i bånn er lav, for deretter bonus pr spilte kamp.

        Werni - en profil og LSK gutt. En spiller som er bedre enn hva det ser ut som han er. Lur rev. Gode taklinger. Trivelig gutt. LSK hjerte. "Kontinuitet" Støtter forlengelse av avtalen under moderate krav.

        Tom - en ok spiller. Bra på backen, ok på kanten. Ikke god nok som spiss i TL. Tror kanskje det er greit han går hvis LSK satser på å etablere seg i toppen. (Thorud og Shane i bakhånd.)

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          #5
          Men det er en annen ting vi må huske på... Uwe har sikkert ønsker han vil ha innfridd han også, hvorfor skal klubben sigen en spiller som Uwe har tenkt til å erstatte ??, hvis det er saken da "!?!?!?!!?

          .
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #6
            Teamet Uwe/Jan Åge/Halle må selvfølgelig være med i alle diskusjoner rundt kontraktforlengelser og nye signinger.

            Hva Uwe mener er på det nåværende tidspunkt viktigere enn hva Arne mener...

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              Det ville være en skam å la Stian Berget gå. Gutten er jo knallgod! På den andre siden er det jo ingen umulighet at vi har planer om å hente Marius Gullerud, og da blir nok Stian Berget "surplus to requirements. Og mest sannsynlig drar han hjem igjen, altså til Hamar.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Baron
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Nov 2003
                • 187

                #8
                Uwe veit nok hvor god Berget er på sitt beste. Men vil kanskje ikke ta risken på å gi kontrakt til en spiller som bruker lang tid på å finne tilbake til formen, og mener kanskje at både Mifsud og Winsnes til dags dato er bedre alternativer på høyre kantplass.
                Baron!

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #9
                  Feil!!!
                  Gullerud har signert ny kontrakt med Ham kam....

                  Signer en kontrakt på 2 år med Berget.. Lav sum ++++bonus.

                  Kommentar

                  • *LILLESTRØM SK*
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2004
                    • 166

                    #10
                    Berget bør absolutt få en sjangse etter det han presterte i 2001 sesongen.
                    Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                    Kommentar

                    • MOCA
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • Jun 2004
                      • 17

                      #11
                      Berget har ikke spilt førstelagsfotball iår, og imponerer ikke engang på LSK2.

                      Så lenge vi har kjøptr inn Mifsud med tanke på høyrekantrollen, er da Berget et 3. valg pr. idag. Greit med dobbel dekning på alle plasser, men hvis vi skal ha trippel dekning, da blir stallen stor, og kostnadene høye...

                      En fotballspiller på eliteserienivå kan ikke leve på bragdene fra 3 år tilbake. Synes det er riktig å avslutte kontrakten hans nå.

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av MOCA
                        Berget har ikke spilt førstelagsfotball iår, og imponerer ikke engang på LSK2.

                        Så lenge vi har kjøptr inn Mifsud med tanke på høyrekantrollen, er da Berget et 3. valg pr. idag. Greit med dobbel dekning på alle plasser, men hvis vi skal ha trippel dekning, da blir stallen stor, og kostnadene høye...

                        En fotballspiller på eliteserienivå kan ikke leve på bragdene fra 3 år tilbake. Synes det er riktig å avslutte kontrakten hans nå.
                        Er enig i at vi ikke trenger trippel dekning på alle plasser... Men jeg synes Berget er en bedre spiller ell Winsnes, selv om han ikke har vist det i år... Så jeg håper vi beholder Berget å Winsnes ut...
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎