Fordel eller ulempe med pause i tippeligaen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    Fordel eller ulempe med pause i tippeligaen?

    Nå har vi 2 kamper igjen før VM braker løs, Sandefjord hjemme, og Tromsø borte 5.juni. Vi risikerer t.o.m å ikke spille disse kampene pga streik. Jeg har tenkt litt på dette, og er usikker på ferien kommer beleilig. Vi er i storform om dagen, og virker uslåelige. Men kampene har kommet i ett med Royal league og tippeliga, og gutta kan fort bli utbrent. Hva mener forumfolket? Er det en fordel eller ulempe med pause i tippeligaen nå?
    Last edited by hoyt; 26.05.2006, 16:45.
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • Chessheim-kanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1022

    #2
    Opprinnelig skrevet av hoyt
    Nå har vi 2 kamper igjen før VM braker løs, Sandefjord hjemme, og Tromsø borte 5.mai. Vi risikerer t.o.m å ikke spille disse kampene pga streik. Jeg har tenkt litt på dette, og er usikker på ferien kommer beleilig. Vi er i storform om dagen, og virker uslåelige. Men kampene har kommet i ett med Royal league og tippeliga, og gutta kan fort bli utbrent. Hva mener forumfolket? Er det en fordel eller ulempe med pause i tippeligaen nå?
    jeg tror ferien kan gå litt begge veier. vi er inne i en god flyt, og det kan være ødeleggende med fotball fri nå. samtidig er det det aspektet du nevner ved at gutta kan bli for slitne.

    tror likevel at flyten kunne blitt "mer ødelagt" hvis vi hadde vunnet mot Stabæk, da vi hadde stått med 7 seiere på rad, evt 8 etter sandefjord matchen.

    alt i alt blir det spennende å se hvordan laget takler dette. når vi starter på'n igjen etter ferien kan vi også ha mistet flere spillere, samt fått noen nye. her kan alt skje! :neutral:
    Last edited by Chessheim-kanaris; 26.05.2006, 16:56.
    mvh Lsk's nye fysioterapeut

    Kommentar

    • hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

      #3
      5 juni ja retter det opp nå!
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Det ser ut som om sommerpausen kommer svært beleilig for LSK. Vi har spilt viktige kamper så godt som hver uke siden 12. februar, mens Brann begynte sin sesong 9. april. Vi har spilt 18 viktige kamper i år, mens Brann spiller sin 11. nå.

        Det virker som om gutta har et stort behov for en pause nå, vi får håpe det hjelper på formen.

        Kommentar

        • Chessheim-kanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1022

          #5
          jeg revurderer mitt eget innlegg hvor jeg sier vi er i en god flyt, og heier på sommerferie for gutta
          mvh Lsk's nye fysioterapeut

          Kommentar

          • Smukken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2004
            • 718

            #6
            etter dagens kamp - sommerferie fort som faen.
            Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #7
              Utsett resten av kampa og ta sommerferie nå...virker som om noen av gutta mentalt har tatt fri allerede.... så noen små sykdomstegn mot stabukk og det ble ikke bedre idag heller...
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #8
                Opprinnelig skrevet av xeR
                Utsett resten av kampa og ta sommerferie nå...virker som om noen av gutta mentalt har tatt fri allerede.... så noen små sykdomstegn mot stabukk og det ble ikke bedre idag heller...
                Det virket som om streiken Winsnes ivret for var implementert hos de fleste spillere på LSK i dag...
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #9
                  Ulempe, definitivt.

                  Tradisjonelt går pengeklubbene RBK, Brann, VIF ut og forsterker sine lag som har underprestert/dummet seg ut gjennom vårsesongen, kjøper opp spillere og kommer bola opp og freshe tilbake til høstsesongen.

                  Direkte foranledning til at vi ikke fikk vårt fortjente seriemesterskap i 2001-sesongen var RBK's store "sommer-shopping".
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7055

                    #10
                    Akkurat nå er jeg glad for at det snart er ferie. Gutta virker slitne etter en lang og krevende vinter- og vårsesong. Vi har spilt viktige kamper helt siden februar, glem ikke det. Alle kan ha godt av en liten hvil nå.

                    Tror evt Brannkjøp vil kunne destabilisere laget deres. Vålerenga frykter jeg ikke, ei heller Rosenborg. LSK må lade batteriene og ha noen dager på stranda, så kommer vi tilbake til høstsesongen - forhåpentligvis med Kasey tilbake på defensiv midtbane.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #11
                      Laget virker i god nok form men har ikke hatt marginene med seg de siste to kampene. Vi kunne fort hatt 4 poeng, og sitter igjen med ett usselt poeng. Ikke bra nok, vi bør ha 10 poeng å gå på til RBK og bør klare å knive med Brann med den stallen vi har nå.

                      Mulig et avbrekk gjør bra etter en lang vinter, men tradisjonelt er dette en periode der konkurrentene går og shopper. Kanskje vi kan gjøre det samme i år og forsterke med Høiland.

                      Pausen kommer, men la oss i alle fall ta med oss 1 eller 3 poeng mot TIL først.
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • Chessheim-kanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2005
                        • 1022

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                        Pausen kommer, men la oss i alle fall ta med oss 1 eller 3 poeng mot TIL først.
                        jeg stemmer for 3 poeng
                        mvh Lsk's nye fysioterapeut

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎