Vi er på vei inn i en spennende periode.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    Vi er på vei inn i en spennende periode.

    For tiden lukter det gull på Åråsen,Lsk i toppform med 22 mål på 7 kamper. Lurer noen på hva det er i snitt? Vel det gir ganske solide nesten nesten 3,1 i snitt på lillestrøms 7 siste kamper.. Meget bra meget bra. I tilegg har vi bare sluppet inn 4 mål på 7 kamper.

    Lsk har heller ikke tapt en seriekamp siden 20.05.2004. Da tapte vi 3-2 mot odd. Meget sterket å ikke ha tapt en kamp på ca 70 dager? Eller 2 mnd og 10 dager. Eller litt lettere ikke tapt på 8 seriekamper på rad.

    Når vi er inne på mål, Lsk har også toppscoreren Arild Sundgodt i stallen,toppscorer i serien med 12 mål. Nærmeste følger rbk`s Frode Johnsen, med 10 mål. På tredje plass på lista finner du Gylfi Einarsson, Midtbane spilleren som har putta 9 mål. Meget sterkt av en midtbane spiller,som ikke fikk så veldig mye tilitt i starten av sessongen.

    Serie gullet står vel mellom LSK,Rbk, og delevis Tromsø. Men jeg mener at Tromsø har hektet seg selv delevis av gullkampen ved å la Peter Kovacks (sorry vis skrive feil), til Viking.

    Dette er LSK sine neste seriekamper:

    Lillestrøm - Tromsø

    :arrow: En kamp Lsk har store muligheter til å vinne, Lsk er i en enorm flyt, i tilegg til at de spiller denne kampen hjemme. Lsk vant på Alfheim i cupen,på straffer vel og merke. Derfor har Tromsø sannsynligvis lyst på hevn.

    Rosenborg - Lillestrøm

    :arrow: En spennende kamp som er UMULIG å si hvordan ender. Jeg tror at denne kampen vil bli preget delevis av utfallet fra cup kampen som spilles på åråsen matchen før, og også Lsk-Tromsø kampen. Er Lsk fortsatt i flyt sonen vinner de denne kampen tror jeg.

    Lillestrøm - Molde

    Altså spiller lsk kamper mot de to andre gullfavorittene, Tromsø, og Rosenborg i de neste kampene. Disse kampene vil sannsynligvis avgjøre utfallet av seriegullet.

    Tromsø 3 neste kamper:

    Lillestrøm - Tromsø
    Tromsø - Stabæk
    Rosenborg - Tromsø

    Som dere ser spiller også Tromsø mot Lsk naturligvis,men de spiller også mot Rbk. Også Rbk-Tromsø kan avgjøre litt av serien, taper Tromsø denne kampen hekter sannsynligvis Tromsø seg (vis de ikke slår Lsk på Åråsen kampen før denne da) av seriegull kampen. Da står sannsynligvis gullkampen mellom Lsk, og Rosenborg.

    Rosenborg neste kamper:

    Viking - Rosenborg
    Rosenborg - Lillestrøm
    Rosenborg - Tromsø

    Rbk VS Lillestrøm, og Rbk VS Tromsø har jeg nevnt før. Viking som tapte mot Lillestrøm hele 5-1 under den nye Viking treneren første kamp med laget,er sannsynligvis sugene på å slå tilbake etter stortapet. Dette kan de gjøre mot Rosenborg,som også sannsynligvis er litt svekket etter et relativt tett kamp program (CL osv).

    Alle Rosenborg,Tromsø, og LSK fan`s går en spennendetid i møte når det gjelder serien, og Lsk, og Rosenborg går også en spennende tid i møte i cupen,hvor de møtes i kvartfinalen.

    Alle fugla fans går en spennende tid i møte,i år så tar vi ALT.

    -Nordby
  • masta
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2004
    • 143

    #2
    Selvfølgelig tar vi alt.. Men må bare nevnes at cupkampen blir spilt ETTER seriekampen.. så utfallet av den har ingenting og si for seriekampen som vi da altså spiller 6 dager før

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #3
      Opprinnelig skrevet av masta
      Selvfølgelig tar vi alt.. Men må bare nevnes at cupkampen blir spilt ETTER seriekampen.. så utfallet av den har ingenting og si for seriekampen som vi da altså spiller 6 dager før
      Hehe sorry, da blir det omvendt..dreit på leggen der...vi tar ikke selvfølgelig alt..vi tar sannsynligvis alt:P eller noe sånnt hehe.

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #4
        Det er viktig at vi ikke gir bort noen poeng i de 2 neste kampene...


        så får vi se....

        .
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Tror gullet kommer til å stå mellom oss og rompe i år. Tromsø er ikke gode nok på bortebane, pluss at jeg tror dem kommer til å slite med å reise seg etter 0-3 tapet mot kamma, og stortapet i morgen.... Viktig at vi ikke taper i trondheim, taper vi der, så ligger vi sannsynligvis 6 poeng bak, og det kan bli vanskelig å ta igjen...
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #6
            Jeg tror at LSK vinner "the Double" i år dersom de vinner alle kampene frem til årsskiftet....... :lol:

            Bortsett fra det, så er det forbannet morsomt å være LSK-supporter om dagen. Enda morsommere en til vanlig. Det hadde vært litt gøy om Arne hadde fått med seg (minst) en tittel før han dro, selv om det er på høy tid at han gjør det,


            i denne omgang.
            Knurr...

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎