LSK-TIL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #41
    Og avogtil skulle jeg ønske at man kunne bruke slik "grip-spray" som man bruker i håndball på keeperhanskene..

    .
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • rEPPA
      *****istrator
      • Nov 2003
      • 3927

      #42
      Taben av Baron irriterer meg nesten ikke i det hele tatt. Det er mye værre med annuleringen av målet til Gylfi!

      Jeg tenker bare på alle de andre fantastiske redningene Baron har ellers, at han slipper inn ett tabbemål i løpet av sesongen spiller ingen rolle.
      www.kfl.no/debatt

      Kommentar

      • eLSKe
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Dec 2003
        • 136

        #43
        Det kan jeg være enig i Lasse, men det er veldig kjedelig at den tabben han gjorde igår kosta oss 2 poeng. Men er også enig i at annuleringen irriterer meg mere enn tabben.
        Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #44
          Den som irriterte meg mest i går var Andresen, Werni og Kristoffersen. De var unøyaktige og somlete ved flere anledninger, selv om det stort sett ikke førte til mål i mot.

          Winsnes var egentlig ganske god i går, så selv om denne Mifsud er skadefri så tviler jeg på at han starter.

          Feiringen til Gylfi var sinnsykt heftig, jeg synes oppriktig synd på gutten som fikk den annulert.

          Tromsø var meget gode og jeg tror det er bra å møte et så sterkt lag uka før vi skal møte RBK.

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            • Nov 2003
            • 6248

            #45
            Ok, kampen i går var en skandale av et alldeles uvanlig format, og det er skammelig at Lillestrømfans forsvarer dommeren, som egentlig kun var god ved to annledninger i går, nemlig på straffesituasjonene.

            1. Årst gjør sitt aller ytterste for å få straffe, og Andresen gjør ikke noe galt i duellen. Han har hånda såvidt på ryggen til Årst, som kaster seg i bakken. Ikke straffe.

            2. Gamst Pedersen blir taklet hardt og rent av Peter Werni. Ikke straffe.

            3. Målet til Gylfi. Gylfi har scoret i 8 kamper på rad, annuleringen var feil. Det er bare å se på hvordan Winsnes tar fart, hvor han legger ballen og hvor lite skru den faktisk har når den kommer inn i feltet. Latterlig markeringsbehov hos linjemannen. Jeg håper han hadde en grusom barndom, helst innelåst i et bøttekott.

            4. "Tabba" til Emile Baron. Selv om han sier selv at det er en tabbe, og det unektelig ser ut som det, burde angrepet vært stoppet for angrep på keeper. Baron blir truffet av beina til Gamst Pedersen mens han er i lufta, og mister balansen som igjen fører til at han mister ballen.
            Tragikomisk av Hauge.

            Alt i alt en helt jævlig kamp av flesteparten med svart i drakten sin, dommertrioen og Lillestrøm-spillerne.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7027

              #46
              Tro meg, det *var* straffe. Det skjedde rett foran meg, og Pål Steffen både ga Årst en liten hekt med foten i tillegg til å dytte ham ut av balanse. Det spolerte en klar målsjanse, etter mitt syn burde det vært hvertfall straffe og muligens også rødt kort til Andresen, ettersom han var siste mann og det var en kjempemulighet.

              Det annullerte målet er omtrent alle enige i at var greit, så vi får bare se fakta i øynene og innrømme at dersom Sundgot hadde klart å stokke beina på den ferdigscorede pasninga han fikk fra Koren i andreomgang og ikke sleiva ballen utafor, og dersom LSK ikke hadde blitt altfor feige de siste 15 minuttene og rygget inn i egen femmeter, omtrent, så hadde vi vinni. En dårlig førsteomgang var det også, og etter at den verste skuffelsen hadde lagt seg var jeg faktisk ganske fornøyd med at vi fikk poeng. Det kunne fort vært 0-2 eller 0-3 til pause.

              Det Hauge ikke gjorde særlig bra var å unngå å vise ut Gamst Pedersen for svinetaklinga hans på Stoffe. Han kunne knekt beinet der, og det skjedde etter at fløyta hadde gått for pause. Håper Gamst Pedersen knekker halebeinet tvers av og må tilbringe de neste ti åra i smerte, for fy faen for en kødd.

              Men Tromsø er årets beste bortelag på Åråsen og imponerte meg langt mer enn RBK har gjort i hele år. Spiller vi som den første halve timen etter pause i Trondheim så vinner vi.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #47
                Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                Opprinnelig skrevet av Ola
                Det var også e del positivt å ta med seg fra i går...
                Mye folk på tribunen.

                Vell, jeg må egentlig si at jeg ikke er fornød med 7800 tilskuere, selv om det var knallvær og folk er i feriemodus, så syns jeg det burde vært 10.000 på denne kampen......

                .
                Er enig i at det burde vært 10 000 på denne kampen, men det er mange kamper som det burde vært flere folk på, men interresen er nok rett å slett for dårlig. Vi trekker 10 000 mot enga, Rbk og serieåpning hvis det er ett atraktivt lag med mange supportere (som ffk i år) og hvis vi kan vinne serien i siste omgang (som mot Tromsø i 2001). Ellers så er det sinnsykt vanskelig å få 10 000 tilskuere til å komme på åråsen
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Ola
                  Det var også e del positivt å ta med seg fra i går...

                  * Vi ligger under og henter oss inn.
                  * Powell tilbake slik vi husker han.
                  * Mye folk på tribunen.
                  * Mye trøkk fra tribunen.
                  * Ingen kritiske gule kort.
                  * Vi tapte ikke.
                  * Viking-Rosenborg 1-1
                  * Vi holder tabellplasseringen.
                  Mye sant i det du skriver der, men ingen kritiske gule kort er jeg ikke helt enig i. Gule kortet til Werni kan bli veldig kritisk hvis Kippe ikke blir klar til Søndag, og Powell ikke holder en hel kamp...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎