Kasey vil ikke vente lenger

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
    Utestengt
    • Sep 2005
    • 768

    #21
    Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
    Samene.
    Jeeeeeeeeeez.... :???:

    Kommentar

    • Gale Isbre
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 1164

      #22
      Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
      Ut med Søgård og inn med Wehrman sier jeg..Søgård spilte veldig dårlig i dag og har ikke spilt så godt denne sesongen
      Da er jeg redd vi får et stygt poengtrekk i straff fra NFF.

      Kommentar

      • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
        Utestengt
        • Sep 2005
        • 768

        #23
        Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
        Ut med Søgård og inn med Wehrman sier jeg..Søgård spilte veldig dårlig i dag og har ikke spilt så godt denne sesongen
        Skal Kasey inn må Occean eller Mouelhi ut.

        Kommentar

        • bartlet77
          Medlem
          Hoffnarr
          • Sep 2005
          • 46

          #24
          Spillerbegrensingsregelen gjelder også de som kan sitte på benken. Du har totalt kun lov å ha med to spillere med statborgerskap fra land utenfor EU/EØS i kamptroppen, slik at hvis Kasey skal inn, må Kiko eller Occean opp på tribunen.

          Kommentar

          • Henrik
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2006
            • 2110

            #25
            Olsen - Koren - Wehrman - Riise

            Kiko på tribunen.

            Kommentar

            • RoyVaadal
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 4055

              #26
              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Kiko kan godt hvile litt for min del.
              Han søker nesten aldri framover med ballen. Spiller oftest til siden, eller helst bakover. Er direkte svak defensiv.
              Noe han beviste til fulle mot Sandefjord.
              Defensivt skal jeg ikke uttale meg om, men det kan hende du har rett.
              Ellers så var Khaled meget god med ballen i dag. Han rakk å slå flere flotte crossere og også et strålende innlegg, før han blei tatt av banen. Så jeg kan ikke skjønne annet enn at det var pga. defensiv innsats at han blei tatt av, eller at han var elendig til å holde bredden. For det var han. Det virker som Koren er flinkere til å spille kant.

              Jeg synes vi uansett bør prøve noe nytt. Jeg foreslår disse to alternativene i prioritert rekkefølge:

              1. Sett ut Khaled av troppen. Sett Søgård ut av laget og la Kasey ta hans plass, og la Påsan spille venstrekant.

              2. Behold Sundgot på benken. La Koren spille venstre kant og Khaled offensivt og sentralt.
              RoyVaadal.

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                #27
                Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                Samene.
                Så vidt jeg vet er Trond fra Tromsø eller Tromsdalen... Endel kompiser av meg derfra som har spillt mot ham.

                Kan forresten KFL for en gangs skyld droppe den jævla samehetsen mot Tromsø. Det er mobbing av en etnisk minoritet, og hva kaller vi slikt jenter og gutter? Rasisme.
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • RoyVaadal
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 4055

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                  Så vidt jeg vet er Trond fra Tromsø eller Tromsdalen
                  Er ikke Trond fra Leknes, på Vestvågøy i Lofoten?
                  RoyVaadal.

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #29
                    Mener at han er fra lofoten
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • Balle Chlorin
                      Medlem
                      Bøffel
                      • May 2006
                      • 37

                      #30
                      Trond Olsen er fra Lyngen i Troms fylke. Ca 7 mil utenfor Tromsø. I følge min meget pålitelige kilde skal kroppen være kjemisk fri for sameblod.


                      Hilsen Balle Chlorin, søring som har blitt noring og stiller på kampen på Alfheim. Antageligvis en av få i gult og svart der.....

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Balle Chlorin
                        Trond Olsen er fra Lyngen i Troms fylke. Ca 7 mil utenfor Tromsø. I følge min meget pålitelige kilde skal kroppen være kjemisk fri for sameblod.


                        Hilsen Balle Chlorin, søring som har blitt noring og stiller på kampen på Alfheim. Antageligvis en av få i gult og svart der.....
                        Er ikke troms fylke en liten del av lofoten da?
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • Gale Isbre
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2005
                          • 1164

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Balle Chlorin
                          I følge min meget pålitelige kilde skal kroppen være kjemisk fri for sameblod.
                          Grenser ikke kjemisk rensing av blodet mot kvakksalveri?

                          Kommentar

                          • Ted Nugent
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 851

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                            Kan forresten KFL for en gangs skyld droppe den jævla samehetsen mot Tromsø. Det er mobbing av en etnisk minoritet, og hva kaller vi slikt jenter og gutter? Rasisme.
                            Nå har vi jo stort sett kvittet oss med homohetsen på tribunen (og det er jo bra selv om jeg elsker den klassiske Vidar Davidsen-sangen), men la nå for guds skyld samehetsen mot Tromsø bestå noen år til. Kamp mot Tromsø uten noe joiking er som pølse uten sennep! Jeg kaller en tromsøværing på jobben for same daglig og det er deilig...

                            Kommentar

                            • Serbern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 5496

                              #34
                              Handler ikke denne tråden om Kasey a?

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Henrik
                                Olsen - Koren - Wehrman - Riise

                                Kiko på tribunen.
                                Skal Olsen spille fremfor Sundgot, Occean eller Mifsud? Jeg mener at det er idioti å velge Olsen fremfor noen av dem.

                                Kommentar

                                • chrissp
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2004
                                  • 2403

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                  Defensivt skal jeg ikke uttale meg om, men det kan hende du har rett.
                                  Ellers så var Khaled meget god med ballen i dag. Han rakk å slå flere flotte crossere og også et strålende innlegg, før han blei tatt av banen. Så jeg kan ikke skjønne annet enn at det var pga. defensiv innsats at han blei tatt av, eller at han var elendig til å holde bredden. For det var han. Det virker som Koren er flinkere til å spille kant.

                                  Jeg synes vi uansett bør prøve noe nytt. Jeg foreslår disse to alternativene i prioritert rekkefølge:

                                  1. Sett ut Khaled av troppen. Sett Søgård ut av laget og la Kasey ta hans plass, og la Påsan spille venstrekant.

                                  2. Behold Sundgot på benken. La Koren spille venstre kant og Khaled offensivt og sentralt.
                                  Helt enig med deg.

                                  Jeg har stor tro på Kiko, men da sentralt på midtbanen. Når han spiller kan forsvinner`n inn mot midten så fort han får sjansen. Siden hans var helt borte ved flere anledninger i dag.

                                  Søgård har ikke imponert i det siste og tror det kan gjøre seg med Wehrman nå (hvis han er i form vel og merke). I en kamp som i dag hadde det gjort seg med noen som kunne få til noen forløsende pasninger. Med Søgård blir det for mange støttepasninger og fremdriften stopper ofte opp.
                                  Bølerkanaris

                                  Kommentar

                                  • Henrik
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2006
                                    • 2110

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Lars
                                    Skal Olsen spille fremfor Sundgot, Occean eller Mifsud? Jeg mener at det er idioti å velge Olsen fremfor noen av dem.
                                    Occean og Mifsud på topp. Sundgot ut av laget. Eller han var vel per definisjon ikke inne på laget i dag heller, så det er mer kiko ut av laget.

                                    Kommentar

                                    • pal
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2004
                                      • 422

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Henrik
                                      Occean og Mifsud på topp. Sundgot ut av laget. Eller han var vel per definisjon ikke inne på laget i dag heller, så det er mer kiko ut av laget.
                                      Jeg er dypt uenig i at Sundgot bør ut av laget. Hver eneste gang han kommer inn, så spiller LSK mye bedre. Greit nok at han ikke er den som briljerer mest, men han gjør en kjempejobb for laget. I tillegg er han som vi alle veit en notorisk målgjører.

                                      Dette har sikkert blitt diskutert opp og i mente før, men det får så være. Sundgot er god nok for laget!
                                      hilsen pål

                                      Kommentar

                                      • Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av pal
                                        Jeg er dypt uenig i at Sundgot bør ut av laget. Hver eneste gang han kommer inn, så spiller LSK mye bedre. Greit nok at han ikke er den som briljerer mest, men han gjør en kjempejobb for laget. I tillegg er han som vi alle veit en notorisk målgjører.

                                        Dette har sikkert blitt diskutert opp og i mente før, men det får så være. Sundgot er god nok for laget!
                                        Dette igjen er jeg dypt uenig i. Ser at flere her mener at han vår god i går, min oppfattelse av han var at han var en skandale. Han har spillt ganske bra i år syns jeg. Passer bedre på midten enn foran, der kan han ta ned baller og sende enkle pasninger videre. Men har i de siste kampene tapt seg igjen, han er bare ikke i form.

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          #40
                                          La Wehrmann få spille mot Tromsø. Der trenger vi spillere med hår på kassa, og "mor" tatovering på overarmen.

                                          Vi trenger sultne spiller for å vinne den kampen, tror Wehrmann er hypp på å vise seg frem.

                                          Mouelhi skuffet mot Sandefjord, samme med Mifsud. La de hvile en runde.
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...