Karakterboka, LSK-Sandefjord

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Larsk
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 1053

    #21
    Opprinnelig skrevet av trigz
    ...og etter at Andersson drar?

    Skjønner ikke hvorfor du vil flytte Rambekk ut av midtforsvaret, der han har storspilt og sågar kvalifisert seg for landslaget. Shane holder stort sett helt fint mål. Ikke god i går, men det gjelder omtrent alle.

    Andresen - Rambekk - Kippe - Shane

    er min firer etter at Stoffe stikker.



    Jeg tenkte kampen mot trømsø
    !!Gunners!!

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #22
      Opprinnelig skrevet av Larsk
      å kippe rydder jo opp en del.. Jeg syns det svakeste leddet i forsvaret er stefanutto..
      Hvis bare Stefanutto får kompensert manglende luftstyrke med spensttrening, lærer seg å se i blindsonen og ikke alltid legger inn blindt på første touch så er han bra på det meste ellers. I positiv utvikling. Stoffe var det svake leddet søndag, dessverre. Håper han retter opp i siste kamp og blir BB mot TIL
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        ...og etter at Andersson drar?

        Skjønner ikke hvorfor du vil flytte Rambekk ut av midtforsvaret, der han har storspilt og sågar kvalifisert seg for landslaget. Shane holder stort sett helt fint mål. Ikke god i går, men det gjelder omtrent alle.

        Andresen - Rambekk - Kippe - Shane

        er min firer etter at Stoffe stikker.
        Mulig, men hvis ikke Cali får noen innhopp så stinker det av feilkjøp lang vei.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7028

          #24
          Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
          Mulig, men hvis ikke Cali får noen innhopp så stinker det av feilkjøp lang vei.
          Har ikke sett Kali og kan ikke uttale meg om ham, men bl.a. Rønnern mener jo at han har taktiske evner som diskvalifiserer ham fra å spille i Tippeligaen. Uansett var han jo ikke dyr, prisen var vel småpene 0,- kroner. Kanskje han får sjansen etter sommeren - inntil videre synes jeg PSA høres ok ut som høyreback
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            #25
            Bra karakterbok.
            Syntes riktignok Uwe kunne ventet til pause med å bytte ut Kiko.
            Håper Haddad kommer mere inn. Regner med at han får mere å gjøre i intertoto.
            Nå må Wehrman inn på banen. Søgård er ikke i super form, og trenger kanskje en kamp eller to på benken.
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #26
              Opprinnelig skrevet av trigz
              Mouelhi - 2: Byttet ut etter en halvtime. Ingen offensive bidrag og kun halvhjertet støtte bakover til Shane. Blir overspilt på blindsida så det suser ved ett tilfelle. I den påfølgende situasjonen er SF håret unna å score. Uwe har sett Kiko og Shane spille sammen nok ganger nå til at han snart burde forstå at den kombinasjonen ikke fungerer. Jeg vil ha Kiko inn sentralt bak spissene. La Koren spille på venstresida.
              Synes denne var stnreg mot Mouelhi, synes ikke han spilte seg til en 2'er på de 35 minuttene han fikk. Jeg synes ikke han var noe dårligere enn de andre utpå der, han spilte i mine øyne 35 helt ok minutter, men ikke gode heller.

              Opprinnelig skrevet av trigz
              OO - 4: Stikk motsatt av Miffe: Elendig før pause, klart bedre etterpå. Vi ser at han ikke fungerer som oppspillspunkt på noe måte. Når Sundgot tok den jobben og OO fikk jobbe rettvendt og med ballen i beina var han langt hvassere. Men tung i kroppen og med tilsynelatende dårlig spilleforståelse. Scora tross alt et mål, men har ikke levd opp til prislappen sin i mine øyne.
              Jeg kan si meg enig i at han ikke har spilt veldig godt, men han har tross alt scoret 5 mål på 10 kamper. Noe som fører til 13 mål i løpet av en sesong, ikke maksimalt, men heller ikke dårlig i forhold til hva han presterte i Odd.

              Opprinnelig skrevet av trigz
              Uwe - 3: Følgende ankepunkter i dag;
              *Kiko og Shane på venstre fungerer ikke. På tide å innse det?
              *Søgård er totalt ute av det om dagen. Så han ikke det mot Stabæk?
              *Førsteomgangen bar tydelig preg av mangel på inspirasjon. Droppa Uwe peptalken før kampen?
              *Hvorfor Trond Olsen og ikke Pål Strand?
              Jeg synes du her er litt streng med Uwe. Sandefjord scorer på to av få sjanser, og begge kommer av forsvarstabber av Stoffe og Kippe, noe jeg ikke mener Uwe kan ta skylden for. Det var barnefeil de gjorde, og det får de stå til ansvar for selv. Søgård har storspilt denne sesongen, og han har kanskje hatt 2 ikke fullt så gode kamper(relativt dårlig sistekamp), men han er ekstremt viktig på laget.

              Enig med deg angående Kiko og Shane. Synes derimot det blir etterpå-klokskap å si at Pål Strand burde kommet inn, det er ingen garanti for at han ville gjort det bedre, og Trond Olsen hadde alle mulige forutsetninger for å gjøre et godt innhopp, men gjorde en dårlig figur hvor han var alt for forutsigbar og hadde laber treffprosent med ball. Ikke det jeg har sett av Trond på trening.

              Ellers er jeg enig i dine vurderinger.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #27
                Opprinnelig skrevet av Canaria
                Helt enig med den vurderingen. På tide med Pål Steffen sammen med Rambekk igjen kanskje??
                Synes absolutt ikke at Kippe fortjener klippekort på plassen "sin"...
                Jeg ser på det som ganske sikkert at Kippe beholder sin plass, det ville vært idiotisk å sette ut kapteinen på laget når vi butter i litt motgang. Det er han som skal styre spillet på banen, og han har en viktig oppgave i å lede LSK inn i en god trend igjen. Når fler ytrer at de ønsker Søgård ut av banen, lurer jeg på hvem som skal være vår kaptein i kampen mot Tromsø. Pr dags dato er heller ikke Arild fast inne i 11'ern. Kapteinen må stå!
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • fotball_marthe
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1069

                  #28
                  PSA tror jeg ikke kan spille mot Tromsø, for han er skada.Tror det er akkilesen,men ekke sikkker. Det var derfor han ikke var på benken,men på tribunen.
                  Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                  Kommentar

                  • Larsk
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1053

                    #29
                    Hvis dere kunne valgt en venstre back som kunne spillt på LSK hvem hadde dere valgt da?:-P
                    jeg personlig ville vell valgt Bertelsen eller Kevin Larsen.
                    men har tro på Stefanutto framover
                    Last edited by Larsk; 29.05.2006, 20:27.
                    !!Gunners!!

                    Kommentar

                    • Ballkunstneren
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 780

                      #30
                      Cyril er KLAR!

                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Har ikke sett Kali og kan ikke uttale meg om ham, men bl.a. Rønnern mener jo at han har taktiske evner som diskvalifiserer ham fra å spille i Tippeligaen. Uansett var han jo ikke dyr, prisen var vel småpene 0,- kroner. Kanskje han får sjansen etter sommeren - inntil videre synes jeg PSA høres ok ut som høyreback
                      Jeg har sett kali en gang selv på trening og han var litt ute å kjøre defensivt. Han hadde rett og slett plasseringsproblemer i forhold til resten av fireren. Men det kan fort endre seg. Med en liten justering av treneren. Mener at han kvaliteter nok til å spille. Men det blir spennende å se hvordan han utvikler seg.

                      Jeg mener han burde få sjansen nå...!
                      Last edited by Ballkunstneren; 30.05.2006, 20:25. Begrunnelse: Feil overskrift...

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7028

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Nummer10
                        Jeg mener han burde få sjansen nå...!
                        Må få lov til å være ekstremt uenig med deg her. Dersom det er den minste tvil om han holder mål og ikke kommer til å svekke laget er det IKKE riktig å slippe ham til i Tippeligaen i en sesong vi skal kjempe om gullet. Hadde det vært under Arne E hadde jeg ikke brydd meg.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎