Folk er flinkere til å kle seg i LSK-effekter

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • jan-erik
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 171

    #21
    Jeg pendler fra Skjetten til Moss hver dag . Hver dag møter jeg den samme bilen ved tusenfryd. På fredagen hadde han fått seg nye enga klistremerker som dekket 3/4 av bak ruta trur jeg .
    Så jeg sa til meg selv at jeg skulle ned på shoppen og handle litt stæsj.

    Så jeg dro ned kjøpte noen klistremerker også hang jeg opp skjerfet bak i bilen.

    Nå gleder jeg meg til Tirsdag da jeg skal kjøre forbi han og legge meg inn så bremse litt opp så han får sett skikkelig . sånn han har gjort mot meg noen dager nå . faens enga idiot :twisted:
    Last edited by jan-erik; 03.06.2006, 14:55.
    FORZA FUGLA


    Kommentar

    • Kvittre
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 265

      #22
      Opprinnelig skrevet av jan-erik
      Jeg pendler fra Skjetten til Moss hver dag . Hver dag møter jeg den samme bilen ved tusenfryd. På fredagen hadde han fått seg nye enga klistremerker som dekket 3/4 av bak ruta trur jeg .
      Så jeg sa til meg selv at jeg skulle ned på shoppen og handle litt stæsj.

      Så jeg dro ned kjøpte noen klistremerker også hang jeg opp skjerfet bak i bilen.

      Nå gleder jeg meg til Tirsdag da jeg skal kjøre forbi han og legge meg inn så bremse litt opp så han får sett skikkelig . sånn han har gjort mot meg noen dager nå . faens enga idiot :twisted:
      Hehe.. Godt å se at det ikke bare er meg, som er litt "rar"..

      Kommentar

      • lier_fugl
        Medlem
        Møteplager
        • Jun 2006
        • 98

        #23
        Greide å lure med meg 2 venninder og 1 kamerat på sist kamp, ingen av dem har spesiel interesse for fotball, men, begge jentene kjøpte med seg LSK smukk og gutten kjøpte med seg Forza Fugla svettebånd, og ikke nok med det, men alle syntes det var såpass gøy å stå i kanarifansen og synge med at de fikk lyst til å være med meg flere ganger
        Evig og for alltid.

        Kommentar

        • Stanley
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • May 2006
          • 108

          #24
          Det har helt klart vært en tendens siden tida rundt cupfinalen at folk kler seg mer i fugla klær, har inntrykk at dette har tatt seg yttligere opp etter at det nye utbedra utvalget på Shop'n kom.

          Når det er sagt ser man altfor mye vif effekter i Lillestrøm, det virker som om mange enga folk MÅ markere seg mest mulig når de kommer til byen.

          På de store populære messene med mye tilreisende feks ser jeg altid folk i full utrustning fra bydelslaget; gjerne par hvor begge har caps og jakke, dette på dager hvor det ikke er kamp en gang.

          Dette er selvsagt deres fulle rett, men det er også min rett å irritere seg over det.

          Kommentar

          • tHuLu
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 730

            #25
            Opprinnelig skrevet av Stanley
            Det har helt klart vært en tendens siden tida rundt cupfinalen at folk kler seg mer i fugla klær, har inntrykk at dette har tatt seg yttligere opp etter at det nye utbedra utvalget på Shop'n kom.

            Når det er sagt ser man altfor mye vif effekter i Lillestrøm, det virker som om mange enga folk MÅ markere seg mest mulig når de kommer til byen.

            På de store populære messene med mye tilreisende feks ser jeg altid folk i full utrustning fra bydelslaget; gjerne par hvor begge har caps og jakke, dette på dager hvor det ikke er kamp en gang.

            Dette er selvsagt deres fulle rett, men det er også min rett å irritere seg over det.
            Hvordan ser du ut når du drar til Oslo?? omtrent som meg med fugla genser og annet passende, og lillestrømgutt i bilen på full faen??
            For det er bedre å værra døv enn vålenga!

            Kommentar

            • Stanley
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • May 2006
              • 108

              #26
              Opprinnelig skrevet av tHuLu
              Hvordan ser du ut når du drar til Oslo?? omtrent som meg med fugla genser og annet passende, og lillestrømgutt i bilen på full faen??
              Ja, det er klart jeg gjør, men synet av enga effekter i Flisbyen fremkaller fortsatt brekkninger hos meg.

              Kommentar

              • nateh
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2004
                • 264

                #27
                Leverer barn i barnehagen og koser meg når jeg ser LSK merke på bilen til en av de andre foreldrene. Selv går jeg alltid med LSK-caps og er det kampdag har jeg t-shirt og drakt. Gjerne fleecejakke også hvis det er litt kaldt. Blir lagt merke til og det er kult. Spesielt siden jeg går på skole midt i Oslo. Ser flere der med LSk effekter også. Da blir det nesten så man kjenner hverandre. Hilser og smiler.
                Prisene er litt stive men jeg må få kjøpt meg flere t-shirts. Bruker forresten capsen når jeg står i mål på damelaget til Fjellhamar også.
                Mvh Renate
                Styremedlem KFL

                Kommentar

                • Kanarizz2
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 355

                  #28
                  Så han som er med søppelbilen i lillestrøm i dag.. Fortsatt i LSK utstyr.. Vis alle gjør som han å bytter ut arbeids antreket med lsk klær, skal vi klare å farge Lillestrøm gul også på hverdager..
                  ------Sørum kanaris------

                  100% Støtte

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎