Romanus

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #41
    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
    Tror det beste (eller minst dårlige alternativet) er å starte med Powell, å se hvor lenge han holder. Hvis han ikke holder i hele kampen så burdå Thorbjørnsen komme inn. Romanus burde bli hjemme. Først å fremst på grunn av Eøs kvota. Vi er nødt til å bruke Baron i mål, og Kasey, kan som flere har nevnt bli en joker i denne kampen...
    Men hvis Powell starter har vi ingen "super-reserve-spiss" lenger å sette inn...

    Faen, at dette skulle skje før denne viktige kampen! (Jeg tror vi hadde vunnet mot TIL med Kippe på laget.)

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      #42
      tipper backrekka blir som følger:

      Andersson - Andresen - Stefanutto - Kristoffersen

      så får pål steffen ta seg av frode johnsen..
      ..................

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5092

        #43
        Opprinnelig skrevet av _Jonern
        tipper backrekka blir som følger:

        Andersson - Andresen - Stefanutto - Kristoffersen

        så får pål steffen ta seg av frode johnsen..
        Er du seriøs? Shane som stopper? HJELP!!!!

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #44
          oiiii så dum jeg var :roll:

          hvorfor i alle dager skulle ikke det gå?
          ..................

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #45
            - selv om Werni kan flyttes inn som midtstopper så betyr ikke det at alle backer kan det. Den som har spilt fotball eller spiller fotball selv vet at det er stor forskjell på å spille back og stopper.

            Har aldri sett Shane som stopper, og jeg kan aldri se for meg at han har de kvaliteter som trengs for å spille stopper mot RBK. Eneste jeg ser som kan ha de kvalitetene blandt de 15 spillerne som har spilt mest i år er Powell og kanskje Gylfi. (I tilegg til Werni, Pål Steffen og Kippe da selvfølgelig.)

            Powell starter og Thorbjørnsen vikarierer ved skade eller slitasje.

            Kommentar

            • _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4376

              #46
              Opprinnelig skrevet av Ola
              - selv om Werni kan flyttes inn som midtstopper så betyr ikke det at alle backer kan det..
              det betyr heller ikke at shane ikke kan flyttes inn! var bare ett råtips fra min side.. det jeg tenkte på var at powell sannsynligvis ikke holder 90 min, og at thorbjørnsen ikke har erfaring på toppnivå, jeg har spilt både back og midtstopper selv og den forskjellen er ikke så forbanna stor at det ikke vil være mulig å flytte stefanutto inn.

              thorbjørnsen spiller for det meste back han og, gjør han vel?

              jeg TVILER på at erlandsen (som ikke akkurat er kjent for å satse på unge spillere) setter inn en totalt uerfaren spiller i en slags seriefinale mot trøndera..

              men men.. kan godt hende powell starter så får vi se hvor lenge han holder, kan også hende at thorbjørnsen får sjangsen som du sier.. den som lever får se
              ..................

              Kommentar

              • okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

                #47
                Bare som et apropos. Erlandsen ville nok ikke kalle dette for en seriefinale. Han vil nok heller karakterisere dette som en enkeltkamp hvor prestasjonene må forbedres i forhold til Tromsø-kampen. ;-)

                -okb
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                Kommentar

                • LSK-supp.
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 1023

                  #48
                  Skjønner godt hvorfor de hentet inn Orjinta, Andresen som hele tiden går klar av kritikk har på ingen måte imponert i år, men Arne har jo sagt at han skal få rutinen han sårt mangler gjennom å spille på a-laget så...

                  Blir spennende å se hva Owe gjør med midtstopper "problemet" neste år.
                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                  Kommentar

                  • fugla_4_ever
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 467

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                    Skjønner godt hvorfor de hentet inn Orjinta, Andresen som hele tiden går klar av kritikk har på ingen måte imponert i år, men Arne har jo sagt at han skal få rutinen han sårt mangler gjennom å spille på a-laget så...

                    Blir spennende å se hva Owe gjør med midtstopper "problemet" neste år.
                    Det du sier her er tull! Pål Steffen har faktisk hatt en veldig god sesong i år. Selv om han aldri gjør noen ekstreme ting, slik vi kanskje er litt bortskjemte med på Åråsen gjennom åra med Bjarmann, Kippe, Berntsen osv, syntes jeg han har gjort en jevnt god jobb. Han har reddet oss i mange farlige situasjoner. Spesielt i bortekampen mot Kamma syntes jeg han var god.

                    Kommentar

                    • Håkon Henriksen
                      Administrator
                      • Nov 2003
                      • 6411

                      #50
                      Kunne vi ikke bare henta inn Bjarmann da 8)

                      .

                      .
                      Håkon Henriksen
                      -
                      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                      -
                      ALT FOR FUGLA

                      Kommentar

                      • SuperErik
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 535

                        #51
                        Jeg er litt enig med LSK-Supp. her..

                        Pål S.Andresen har hevet seg betraktelig denne sesongen,og det er ingen tvil om at han er fremtidens mann for LSK.
                        Han holder allerede TippeLiga-standard,men det som er det litt negative med han,er at han kanskje varierer littebitt i prestasjon.


                        Men skal man gjøre en ung spiller god,så må man gi han tillit+spilletid :wink:
                        Så sånn sett har jeg full forståelse for at Erlandsen satser på han.
                        Han er jo lynhurtig og det er kanskje den viktigste basis-egenskapen en midtstopper bør ha.Fysikk og rutine kan man opparbeide seg senere..mens hurtighet kan man ikke trene opp.

                        Kippe er suveren..ingenting å utsette på han.
                        Men Andresen holder ikke Kippe-standard.. kanskje derfor en del er "skeptisk" til han ?
                        - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                        <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #52
                          Jeg synes det har vært veldig riktig av Erlandsen å satse skikkelig på Pål Steffen i år. Han har blitt gradvis bedre gjennom hele seongen å kommer til å bli en veldig god stopper innen ett par sesonger.

                          Synes han holder tippeliga nivå å vel så det allerede....
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • general
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2004
                            • 1150

                            #53
                            mange av oss syter på at ung gutta ikke får sjansen av AE, men hva med Pål steffen???????????? Da må vi ikke klage når AE gir en ung gutt tillit å sjansen..PÅl er fremtidens Bjarmann bare med mer fart i bena..Syns at AE har gjort en fin jobb her
                            Seriegull 2016!!!

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎