Dårlig oppdatering på www.lsk.no

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lier_fugl
    Medlem
    Møteplager
    • Jun 2006
    • 98

    Dårlig oppdatering på www.lsk.no

    Dette er ikke noe veldig stort problem, men, det er et problem.

    Problemet her er at www.lsk.no er utrolig trege på å oppdatere resultater og lignende nytt om klubben, har sett litt rundt på andre klubber, hos de jeg har sett på er alltid resultater fra tippeliga/cup oppdatert samme kveld som kampen er spilt, på www.lsk.no tar det ofte 2-3 dager.

    Hva kommer dette av? Rett og slett slapphet?
    Evig og for alltid.
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    #2
    Velkommen på forumet, og et for evig og alltid tilbakevendende problem som opprører og irriterer - men til slutt gir man bare f....
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • Franken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1036

      #3
      Dette er som chrissp sier, et vanlig problem. Og jeg kan delvis forstå det, for om jeg skal finne ut resultat fra en LSK-kamp, er lsk.no den siste siden jeg tenker på. Er jo mye oftere på vg.no og på db.no for å nevne et par.

      Men enig i at det burde vært bedre, uansett. Det skal da ikke være så vanskelig å skrive noen få linjer om at LSK vant eller tapte en kamp?
      Fra Baillsund

      Kommentar

      • lier_fugl
        Medlem
        Møteplager
        • Jun 2006
        • 98

        #4
        Som sagt, ikke noe stort problem.
        Det virker nesten litt.. vet ikke helt om useriøst er riktig ord, men hvertfall nesten en smule, men jeg er enig med dere begge, jeg gir forsåvidt F selv, tenkte dette kunne være et ålreit sted å ta det opp, med konstruktiv respons og det har jeg vel egentlig allerede fått.

        Ja, vg.no er vel det jeg bruker mest også..
        Evig og for alltid.

        Kommentar

        • LSK N/B
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2006
          • 830

          #5
          Jeg går alltid inn hit for å lese om kampene. Det er mange gode skribenter her inne, som kommer med ris og ros ganske fort. Takk til alle dere som gidder å skrive litt lengere innlegg om kamper, treninger o.l
          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

          Nei til NFF!

          Kommentar

          • chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

            #6
            Opprinnelig skrevet av lier_fugl
            Som sagt, ikke noe stort problem.
            Det virker nesten litt.. vet ikke helt om useriøst er riktig ord, men hvertfall nesten en smule, men jeg er enig med dere begge, jeg gir forsåvidt F selv, tenkte dette kunne være et ålreit sted å ta det opp, med konstruktiv respons og det har jeg vel egentlig allerede fått.

            Ja, vg.no er vel det jeg bruker mest også..
            Enig med deg. Det er useriøst, lite profesjonelt og ja - you name it. Utrolig egentlig at ingen på Åråsen tar tak i dette og jobber seriøst med en av de viktigste kommunikasjonskanalene de har.

            Men men....its all been said before....
            Bølerkanaris

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎