Mifsud-saken henlagt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    Saken har nådd Danmark.

    Fra Bold.dk:

    Royal League-finalist involveret i dopingskandale


    Lillestrøms Michael Mifsud har fået taget en pakke med doping i den norske told og bliver nu undersøgt af det norske antidopingagentur.

    Mifsud, der spillede i vinterens Royal League for Uwe Röslers Lillestrøm, skal ifølge sin klub være meget forundret over sagen. Lillestrøm spekulerer i, at de ulovlige præparater er blevet bestilt i Mifsuds navn af personer, der ville skade malteserens rygte og fodboldkarriere. Lillestrøms formand Per Mathisen siger til Romerikes Blad, at Lillestrøm vil bevise Mifsuds uskyld.

    - Vi i bestyrelsen tror på hans version og at han kan være udsat for sabotage fra personer, der ikke ønsker ham det bedste. Andet kan vi ikke gøre, siger Per Mathisen og understreger, at Mifsud i sidste måned blev testet negativ for doping.

    Lillestrøm ligger pt. på andenpladsen i Tippeligaen.
    Last edited by sparwasser; 09.06.2006, 23:20.

    Kommentar

    • Fugla- patriot83
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2005
      • 1241

      Faen ass, jeg blir så kollosalt provosert over denne hendelsen. Mest av alt regner det til at noen prøver å sabotere for Mifsud og dermed sverte LSKs omdømme.

      Hvis, slik det ser ut til, det er slik at Mifsud er uskyldig så viser det hvor lett det faen meg er å kaste skitten gjensittende møkk på en spiller og skade hans rykte.

      Skulle ikke forundre meg om det var noen blånisser som ble drittlei Mifsud etter at han hadde senket klubben i deres hjerter for tredje gang og dermed tok nytte av deres dopingpreperatkunnskap og sendte det til Mifsud. Det er i så fall det jævligste man kan gjøre mot en fotballspiller!

      Kan noen være så snill og sende dopingpreperater til følgende:
      - Tom Henning Hovi/Freddy Dos Santos
      - Martin Andresen
      - Tommy Svindal Larsen
      - Per Christian Skjelbreid
      - Daniel Berg Hestad
      - Ole Martin Årst
      - Daniel Nannskog
      - Andreas Tegström
      - Toni Nhleko
      - Raymond Kvisvik
      - Jo Tessem
      - Marius Johnssen
      - Knut Henry Haraldsen

      På denne måten får alle lag merke hvor jævlig det hele er og prøve å sette seg inn i Mifsuds ståsted.

      Ingen skal få sabotere for LSK!!

      mvh,
      en svært provosert patriot
      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2121

        Jo Tessem??? DET hadde iallefall aslle skjønt var bløff med en gang
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          Kan dette bidra (uansett om han blir dømt eller ikke), til at det blir vannskligere for Mifsud å få kontrakt noe annet sted så må han jo signere for oss.

          Uansett, gjør du dette mot en som har fotballen som sin jobb, er du idiot.

          Kommentar

          • keepern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 281

            Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
            Kan noen være så snill og sende dopingpreperater til følgende:
            - Tom Henning Hovi/Freddy Dos Santos
            - Martin Andresen
            - Tommy Svindal Larsen
            - Per Christian Skjelbreid
            - Daniel Berg Hestad
            - Ole Martin Årst
            - Daniel Nannskog
            - Andreas Tegström
            - Toni Nhleko
            - Raymond Kvisvik
            - Jo Tessem
            - Marius Johnssen
            - Knut Henry Haraldsen
            Du glemte André "judas" Bergdølmo :lol:


            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
              Faen ass, jeg blir så kollosalt provosert over denne hendelsen. Mest av alt regner det til at noen prøver å sabotere for Mifsud og dermed sverte LSKs omdømme.

              Hvis, slik det ser ut til, det er slik at Mifsud er uskyldig så viser det hvor lett det faen meg er å kaste skitten gjensittende møkk på en spiller og skade hans rykte.

              Skulle ikke forundre meg om det var noen blånisser som ble drittlei Mifsud etter at han hadde senket klubben i deres hjerter for tredje gang og dermed tok nytte av deres dopingpreperatkunnskap og sendte det til Mifsud. Det er i så fall det jævligste man kan gjøre mot en fotballspiller!

              Kan noen være så snill og sende dopingpreperater til følgende:
              - Tom Henning Hovi/Freddy Dos Santos
              - Martin Andresen
              - Tommy Svindal Larsen
              - Per Christian Skjelbreid
              - Daniel Berg Hestad
              - Ole Martin Årst
              - Daniel Nannskog
              - Andreas Tegström
              - Toni Nhleko
              - Raymond Kvisvik
              - Jo Tessem
              - Marius Johnssen
              - Knut Henry Haraldsen

              På denne måten får alle lag merke hvor jævlig det hele er og prøve å sette seg inn i Mifsuds ståsted.

              Ingen skal få sabotere for LSK!!

              mvh,
              en svært provosert patriot
              i Lyn kunne man heller ha sendt til Tommy Benrntsen og i stabukk ville jeg heller ha sett en slik pakke dumpe ned i postkassa til ingen andre olsen.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

                Fra maltafootball.com:


                Mifsud investigated over doping substances ....
                Lillestrom claim sabotage

                Malta international striker Michael Mifsud is being investigated by police in Norway after the player allegedly received a packet containing doping substances from Germany. But in a statement, Lillestrom say this could be the result of a sabotage as he knew nothing about it.

                Norwegian online magazines Romerikes Blad and VG Nett carried various reports on the matter over the past few days after the former Sliema Wanderers striker was questioned by police over a packet containing doping substances sent to Mifsud's address from Germany which was confiscated by customs authorities.

                Michael Mifsud denies knowing anything about this packet.

                Club president Per Mathisen said they believed Mifsud's version of facts. Lillestrom believe that this could be a sabotage meant to disrupt the positive atmosphere surrounding the team and the player. They are currently second in the Norwegian Tippeligaen.

                The last time Mifsud was tested for doping was after the 2-2 draw with Stabaek on May 21.The Malta international striker had tested negative.

                10/06/2006



                © 1996-2006 antoine busuttil - maltafootball.com

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  Gratulerer Michael - nå har også Anti-Doping Norge henlagt saken, jf.pressekonferanse i ettermiddag. Takk også til LSK som har håndert saken veldig bra.

                  Kommentar

                  • Chessheim-kanaris
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1022

                    Sikkert deilig for Mifsud at saken er henlagt. Men dette er vel noe som han kommer til å få høre om i lang lang tid! Et rykte som kommer til å henge over han for alltid..
                    mvh Lsk's nye fysioterapeut

                    Kommentar

                    Working...