Storhall vedtatt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #21
    Opprinnelig skrevet av xeR
    hva er poenget med kapasitet på mer enn 3000? når hadde vis sist mer enn 3000 på en treningskamp? hvor mange kamper i rl hadde over 3000 av de kampene vi spilte på åråsen? mener å huske at det var rimelig glissent mot kalmar og fck.
    Så du tror ikke det hadde kommet fler folk om kampen hadde gått innendørs?
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #22
      Opprinnelig skrevet av iL
      Så du tror ikke det hadde kommet fler folk om kampen hadde gått innendørs?
      Neppe.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #23
        Opprinnelig skrevet av iL
        Så du tror ikke det hadde kommet fler folk om kampen hadde gått innendørs?
        mulig, men tror iaffal det ikke er noe som helst poeng i å ha så stor kapasitet som valhall, vet ikke hva byggekostnadene hadde vært om vi skulle hatt 1-2000 plasser ekstra, eller om det hadde blitt godkjent. synes vi iaffal skal glede oss over at vi endelig har fått en hall, noe som er ett voldsomt skritt i riktig retning når det gjelder å bygge ett topplag som skal prestere jevnt godt året rundt. kan jo hende at denne hallen bare er en midlertidig løsning,.. Når vi flytter til ny storstue på flystripa så legger de sikkert tak over gamle åråsen
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #24
          Dette er gode nyheter, ikke bare for A-laget, men for hele klubben og regionen.

          Bra for rekruttering av spillere også. Gode fasiliteter er gull verdt.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

            #25
            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Dette er gode nyheter, ikke bare for A-laget, men for hele klubben og regionen.

            Bra for rekruttering av spillere også. Gode fasiliteter er gull verdt.
            er vel gode inntektsmuligheter her også, med tanke på utleie til diverse messer, utstillinger, og andre fotballlag som vil bruke den til treninger og kamper iløpet av vinteren. vil anta at vif tjener gode kroner på hallen sin, er ganske mange lag som bruker den i løpet av vineteren. dessuten vil vel hallen være gull vertd med tanke på talentutviklingen i hele regionen når unge spillere får prima bane året rundt, noe som igjen lsk kan nyte godt av når disse blir gamle nok
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

            Kommentar

            • Gale Isbre
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 1164

              #26
              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
              Bortsett fra de gangene Royal League-ledelsen får et innfall om at det er greit med hallspill.
              Nope. Fortsatt nesten-håndball.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #27
                Opprinnelig skrevet av xeR
                er vel gode inntektsmuligheter her også, med tanke på utleie til diverse messer, utstillinger, og andre fotballlag som vil bruke den til treninger og kamper iløpet av vinteren. vil anta at vif tjener gode kroner på hallen sin, er ganske mange lag som bruker den i løpet av vineteren.
                Tror ikke hverken vålerengens if eller vålerenga fotball har noen eierandeler i Vallhall lenger. Så eventuelt overskudd går i lomma på noen andre.

                Jeg har heller ikke stor tro på masse overskudd, jeg (og jeg tror dette gjelder LSK også) er fornøyd dersom det går i balanse.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Tror ikke hverken vålerengens if eller vålerenga fotball har noen eierandeler i Vallhall lenger. Så eventuelt overskudd går i lomma på noen andre.

                  Jeg har heller ikke stor tro på masse overskudd, jeg (og jeg tror dette gjelder LSK også) er fornøyd dersom det går i balanse.
                  uansett så er dette noe lillestrøm vil tjene på både kortsiktig og langsiktig både sportslig og økonomisk. tror det skal være vanskelig å drive en sånn hall i minus med rett oppfølgning.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #29
                    En veldig gledelig nyhet, 3000 sitteplasser virker fornuftig synes jeg, tror ikke det blir så altfor ofte at det blir fullsatt i den hallen
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #30
                      3000 plasser er OK. Jeg er mer spent på om det blir 1500x2 (altså 1500 på vær side,) om det blir kortsider/langsider osv.

                      Kommentar

                      • Canário
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1471

                        #31


                        Halljubel for LSK

                        Gunnar Halle og LSK har all mulig grunn til å juble. Nå er en ny stor storhall for LSK-spillerne endelig vedtatt.

                        Av Marius Vik

                        - Dette vil helt klart gjøre oss til et bedre lag, sier en tydelig fornøyd Espen Søgård.

                        Ny, innendørs fotballbane
                        I forrige uke vedtok Skedsmo kommune at det skulle bygges en ny storhall – kun ment for Lillestrøm SK. Etter planen skal den nye «Skedsmo Storhall» stå ferdig neste år, med en størrelse på 105 x 68 meter og en tribunekapasitet på om lag 3.000 tilskuere skiver Romerike Blad.

                        Den kommer ikke for tidlig. Det er kun de siste to årene at Liellstrøm-spillerne har kunnet trene på eget kunstgress. Fortsatt må de reise rundt på Østlands-området for å få trent under tak på vinterstid.

                        Med de enorme snømengdene på Østlandet var det spesielt ille sist vinter.

                        Endelig
                        - Denne skulle vi gjerne hatt før, sier assistenttrener Gunnar Halle, likevel meget fornøyd når den endelig er på plass.

                        - Den vil gjøre noe for hele fotballgruppa, og innebærer et stort skritt i riktig retning for Lillestrøm Sportsklubb.

                        Og får full støtte av Espen Søgård.

                        - Nå har vi flydd rundt på hele Østlands-området i flere år, eller vi har kommet rett på kunstgressbanen her uten å ha egnede garderobeforhold.

                        - Nå vil det bli anledning til å sitte ned og prate litt sammen før treninga starter, og spesielt de som ikke har så godt sosialt nettverk vil oppleve dette som en kjempefordel, mener LSKs midtbanemotor.

                        Og er ikke redd for å ta store ord i sin munn.

                        - Jeg tror det er slike små detaljer som er med på å gjøre oss til et bedre lag. Så jevnt det er i Tippeligaen i dag så er det kanskje dette som kan være det lille ekstra vi trenger, mener den forhenværende landslagsspilleren.
                        19.06.06 14:59, ny 19.06.06 16:07

                        Kommentar

                        • LasseN
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 1610

                          #32
                          Dette må jo være perfekt grunn til å få HALLelujah-sangen i drift!
                          LasseN

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av LasseN
                            Dette må jo være perfekt grunn til å få HALLelujah-sangen i drift!
                            Den har du venta lenge med å få brukt tenker jeg
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #34
                              Kjedelig navn da. Likte Gunnarhalle og Ronniehallen bedre.

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Lars
                                Kjedelig navn da. Likte Gunnarhalle og Ronniehallen bedre.
                                Sende de to forslaga på mail til klubben som kanarifansen offisielle navnforslag?
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • RuneK
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 861

                                  #36
                                  Veldig glad for at vi endelig får en egen hall, grattis LSK.

                                  Kapasitenen er jeg litt usikker på egentlig, synes den er 1500-2000 for lav.
                                  En annen mulighet kunne vært at de bygde den slik at den enkelt kan bygges ut for flere tilskuere mm, da jeg tror behovet vil melde seg før eller siden.

                                  Tross alt så vokser antallet med tilskuere/ supportere ganske så mye og hvem vet hvor mange vi er om 10 år, så jeg håper at de også har vurdert dette når de først bygger.

                                  Hva med kafè eller andre fasiliteter, er det beregnet noe her?

                                  Fuglekassa er et forslag som jeg har hørt tidligere, synes det var et
                                  vittig bra forslag.
                                  Støtt FuglaTifo
                                  Kontonr: 6201 05 41919

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av No1sqwip
                                    Hva med kafè eller andre fasiliteter, er det beregnet noe her?
                                    Hensikten med å legge storhallen i flukt med Skedsmohallen er for å kunne utnytte eksisterende café, toalett og garderobefasiliteter. Garderobene skal dog pusses opp, det har de absolutt behov for.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #38
                                      Det som imponerer meg mest med denne saken er at den blir 100% eiet av LSK. Det betyr full kontroll med bruken av hallen og utviklingen.

                                      I dokumentasjonen til Skedsmo Kommune er det lagt opp et fornuftig og nøkternt inntektsbudsjett med hensyn til antall timer utleid og inntekter fra publikum og arrangementer. Reklameinntektene har jeg lite grunnlag for å kommentere, men jeg antar at LSK har en viss oversikt over hva som er mulig å dra ut av markedet.

                                      Dermed vil det hele prosjektet i stor grad avhenge av realistiske budsjetter i forhold til utgiftssiden. Den er dog ikke kommentert i papirene fra behandlingen i kommunen.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av No1sqwip
                                        Fuglekassa er et forslag som jeg har hørt tidligere, synes det var et
                                        vittig bra forslag.
                                        Enig! Det er det desidert beste forslaget som jeg har hørt. Morsomt og beskrivende

                                        Kommentar

                                        • Torolf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 9574

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av veiron
                                          Enig! Det er det desidert beste forslaget som jeg har hørt. Morsomt og beskrivende
                                          Enkelt og genialt forslag. Håper vi slipper et kjedelig navn som f.eks. Skedsmo Storhall.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎