Nye spillere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

    Nye spillere?

    Ser Start driver å snuser på litt vrakgods fra våre nærmeste konkurrenter, i alle fall geografisk
    Jeg tenker spesielt på Branimir Poljak som er kantspiller og i følge så står han ikke noe særlig tilbake for Stian Ohr. Hvilken kant denne Poljak best passer på er jeg ikke sikker på, men skulle han være høyrekant kan det vel kanskje være interessant for oss??
    Fra en godt informert kompis, som også er Stabæk-fan, har jeg hørt mye bra om denne mannen!!

    Start er også nysgjerrig på engas Hamre, hadde vært moro å se den mannen faktisk dunke inn mål i en annen klubb. Skal jo ikke så mye til å ta ett steg opp på karrierestigen når man spiller i enga :lol:
    ------eLSKe-------
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #2
    Hvis Hamre hadde gått til start så hadde han nok ikke dunket inn mange mål. Han holder bra 3 divisjons nivå, men ikke stort mer
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • audun84
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Feb 2004
      • 7

      #3
      Tror ikke Branimir Poljac er noe for oss, alltid vært en sinnsykt talent men blir mer og mer useriøs med åra.. Har dessuten vært i dårlig form i hele år. Er høyrebeint men trives best på venstrekanten, dessuten har han jo spilt spiss i Stabæk, og der er jo Lillestrøm godt utrusta fra før.
      www.geocities.com/audun84

      Kommentar

      • pondus73
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 612

        #4
        han er og et veldig godt alternativ på høyrekant, og der er vi vel ikke veldig godt bemannet?? ikke veldig rask, men driblesterk er han.
        og ikke mer en 20 år heller, kan vel fortsatt han noen gode år foran seg
        ------eLSKe-------

        Kommentar

        • Guling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 484

          #5
          ^ Vi har jo både Winsnes og Mifsud på høyrekanten.

          Kommentar

          • Ola
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 1651

            #6
            Opprinnelig skrevet av Guling
            ^ Vi har jo både Winsnes og Mifsud på høyrekanten.
            og Berget...

            Som jeg har sagt før så trenger vi egentlig ikke spillere. Problemet med å få for mange spillere er at det blir missnøye i spillergruppa, og at for mange spillere får for dårlig matching. Det kan se ut som vi trenger en stopper slik situasjonen er nå, men vi har tross alt Werni, Romanus og 2-3 yngre spillere som kan steppe inn.

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Opprinnelig skrevet av pondus73
              han er og et veldig godt alternativ på høyrekant, og der er vi vel ikke veldig godt bemannet?? ikke veldig rask, men driblesterk er han.
              og ikke mer en 20 år heller, kan vel fortsatt han noen gode år foran seg
              3 Høyrekanter må da være god bemannet. Skal vi ha 4 spiller på hver plass så blir stallen litt vel stor...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Kimito
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 2600

                #8
                Midt i all håpløsheten (og agressivitet ser det ut til) rett etter kamp kom jeg på et godt forslag for ny spiss. Tommy Øren bør forlate Sogndal når de rykker ned (hvilket jeg tror de gjør). RBK er sikkert ikke så interessert lenger etter at de kjøpte Braaten. Hent!
                Ferdigskåra

                Kommentar

                • SuperErik
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 535

                  #9
                  Tommy Øren nevnte jeg faktisk i et innlegg tidligere her inne..
                  Han er en god spiss med et stort potensiale,som på en måte har blitt litt glemt de siste par årene pga skade.

                  Vært utrolig gøy om vi fikk snappet han og kanskje Ødegaard.
                  Fjørtoft har jo bablet om at vi trenger en norsk profil så..
                  - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                  <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                  Kommentar

                  • romo
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Aug 2004
                    • 18

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Kimito
                    RBK er sikkert ikke så interessert lenger etter at de kjøpte Braaten.
                    RBK har tilsynelatende to hovedkriterier for kjøp av spillere:
                    1. Spillere som faktisk styrker deres egen stall.
                    2. Spillere som potensielt kan styrke stallen til de argeste konkurrentene.

                    Hvilket kriterium som veier tyngst for dem skal være usagt, men om Øren ikke passer i nummer 1, så er han vel i nummer 2.

                    En hvilken som helst klubb i samme posisjon hadde vel gjort det samme, men det er lov å irritere seg uansett.

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2600

                      #11
                      Du har rett, men naivt optimistisk som jeg er så håper jeg at Øren kanskje kunne forstått hva som ville være best for sin egen karriere. Hvis man viser interesse tidlig nok også så kanskje.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • Koren
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Feb 2004
                        • 43

                        #12
                        Hei, hei, hei!

                        Hva i helvete skal vi med Øren?
                        Kan noen vennligst si meg hva han har gjort de siste 3 sesongene som tilsier at han skal til oss? har han putta flere enn 5 mål pr sesong? lagt mange målgivende, eller vært stabilt god? NEI!

                        JA TAKK TIL ØDEGAARD SOM BLIR TOPPSCORER FOR ET DRITT LAG I ÅR. Øren er ferdig som toppspiller. (akkurat som orienta, som vel aldri har vært, eller kommer til å bli en toppspiller)


                        Å så putta faen i meg den jævla braathen i dag. er det ikke typisk??

                        Kommentar

                        • Trønderkanari
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Aug 2004
                          • 84

                          #13
                          Alle prater om at vi må ha forsterkninger fremme, men tror det hadde vært lik så lurt å henta inn en trygg og erfaren midtstopper. Tenker tilbake på 2001 da Arne Vidar Moen og Bjarmann var dødssikre der bak.
                          Synes ikke det er noe trygghet i de bakre rekker nå..
                          Får inderlig håpe Kippe er på beina med det første!

                          Kommentar

                          • romo
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Aug 2004
                            • 18

                            #14
                            Må jo selvfølgelig gå etter "proven quality" der hvor det måtte være prekært (noe jeg faktisk mener at det ikke er på noen plasser akkurat for øyeblikket).

                            Det billigste på lang sikt er vel dog å finne talentene før de dukker opp i riks-pressen. Gull å være best i klassen der. Kan jo begynne med han Myklebust fra Hødd. Veit ikke en dritt om han, og nettopp derfor ser jeg på han som en kandidat i så måte.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎