Vi har fortsatt sjansen..

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1211

    Vi har fortsatt sjansen..

    Løpet er på ingen måte kjørt. Det er 9 kamper igjen å spille og vi er kun 6 poeng opp til gull. Vinner vi mot Molde, som jeg er helt sikker på vi gjør, kan vi håpe på en U mellom RBK og TIL. Da er vi kun 4 poeng etter RBK og kun 3 poeng på TIL. Vet vi har flere vriene kamper igjen, men det har også alle andre lag.. Trøndera inkludert. Alle er sinnsykt deppa nå, og det har vi lov til, men prøv å se det positive i alt.
  • romo
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Aug 2004
    • 18

    #2
    Re: Vi har fortsatt sjansen..

    Opprinnelig skrevet av fredpet76
    Løpet er på ingen måte kjørt. Det er 9 kamper igjen å spille og vi er kun 6 poeng opp til gull.
    For å pisse litt på bålet:

    Det er like kort/langt ned til 8. plass som opp til toppen.

    Mener ikke at vi plutselig er drit-dårlige, og har fortsatt genuin tro på medalje. Men realisten i meg sier at gullet røyk i kveld...

    Kommentar

    • KanariJente
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jul 2004
      • 106

      #3
      Jeg vet at Fredpet-fyren ikke nevnte meg spesifikt, men jeg ønsker likevel å presisere at jeg aldri har sagt at løpet er kjørt.
      VG derimot, er mer pessimistiske. Gå på www.vg.no (de av dere som ennå ikke har gjort det) og les hva journalisten skriver. "LSK ble trolig hektet av gullkampen". At aviser generelt er meget negative, har jeg dessverre mye erfaring med, både innenfor fotballens verden og også i musikkens verden.

      Kommentar

      • Kristoffer
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2003
        • 172

        #4
        Det står ikke trolig, med LSK HEKTET av i gullstriden..
        Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7028

          #5
          Tullprat. LSK er og blir hekta av i gullstriden. Personlig håper jeg på bronse, men frykter at Søpla er på gang. Får vi RL er jeg fornøyd med det og gleder meg til nyttår, da vi forhåpentligvis har en trener som vet hva begrepet "taktiske ferdigheter" innebærer. Gi meg Uwe!
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Jeg er også ganske sikker på at gullet glapp i går. Det kan hende vi tar dem igjen, men har liten tro på det.

            Cupfinale, Royal League plass, gull til Tromsø og 5 eller dårligere på Enga så er det ikke fullt så ille...
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • fredpet76
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 1211

              #7
              Håper ikke spillerne har like dårlig tro på gull som flere her inne har.. Vi må selvsagt gjøre hele jobben selv, men med 9 kamper igjen å spille så er det bare 2 kamper trøndera trenger å tape... De har TIL og VIF på hjemmebane, og med positivt resultat ( da mener jeg U...) der, kan vi plutselig bare være 2 poeng bak... Har ikke tro på at de taper på hjemmebane... Det er ihvertfall lov å håpe, selv om vi har mange vanskelige bortkamper igjen selv..

              Kommentar

              • general
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1150

                #8
                Med tanke på den vårsesongen vi hadde helt til ham-kam kampen så er det i hele tatt en prestasjon at vi ligger der vi ligger. 6 poeng er ikke mye + at vi har cupen.. syns gutta har gort en kjempe jobb hittil..for å være litt realistisk så er gull langt unna for et lag som må bruke spissen sin som stopper så fort det kommer skader/suspensjoner..derfore blir det rart å deppe over at vi er ute av gullkampen..var vi noen ganger helt 100 prosent med i den??
                Seriegull 2016!!!

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av fredpet76
                  Håper ikke spillerne har like dårlig tro på gull som flere her inne har.. Vi må selvsagt gjøre hele jobben selv, men med 9 kamper igjen å spille så er det bare 2 kamper trøndera trenger å tape... De har TIL og VIF på hjemmebane, og med positivt resultat ( da mener jeg U...) der, kan vi plutselig bare være 2 poeng bak... Har ikke tro på at de taper på hjemmebane... Det er ihvertfall lov å håpe, selv om vi har mange vanskelige bortkamper igjen selv..
                  Handler ingenting om dårlig tro. Finnes vel nesten ikke så optimistiske fans som oss, hvert år så tror vi at skal kjempe om gullet, slå rbk på bortebane og komme til cupfinalen. Men å si at man ikke tror på gull nå handler ikke om dårlig tro, det er realistisk å tro at vi ikke får noe gull...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    #10
                    Kanskje spillerne skal begynne å konsentrere seg om å ta en kamp av gangen?
                    Hver eneste gang de har begynt å snakke om noe annet en neste kamp, så har de gått på ansiktet etterpå. Vi så det ifjor, da de etterhvert begynte å snakke om at "nå skal vi ta medalje!" Og vi har sett det nå etter prat om gull: Bråstopp!

                    Om vi kunne hatt en trener med taktiske evner under kampen, så ville nok ikke det vært så dumt heller.

                    Ellers er jeg egentlig mest lei meg for at eldstemann ikke fikk den bursdagsgaven han ønsket seg aller mest i går: Borteseier på Lerkendal. :cry:
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      #11
                      Re: Vi har fortsatt sjansen..

                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                      Løpet er på ingen måte kjørt. Det er 9 kamper igjen å spille og vi er kun 6 poeng opp til gull. Vinner vi mot Molde, som jeg er helt sikker på vi gjør, kan vi håpe på en U mellom RBK og TIL. Da er vi kun 4 poeng etter RBK og kun 3 poeng på TIL. Vet vi har flere vriene kamper igjen, men det har også alle andre lag.. Trøndera inkludert. Alle er sinnsykt deppa nå, og det har vi lov til, men prøv å se det positive i alt.
                      Enig til tusen!! Utrolig irriterende med alle folka som gir opp bare det butter litte grann.
                      For å kunne oppnå noe som helst (det gjelder allt i livet) er det et fundament som må ligge i bunnen, nemlig at man har trua.
                      Selvfølgelig er det fullt mulig å fortsatt ta seriegull, det er en masse poeng å kjempe om, og fugla er kapable til å gjøre reint bord resten av sesongen, om de går ut på matta med en positiv innstilling og tro på seier.
                      Husk, troen kan flytte fjell :lol:

                      Kommentar

                      • Anders_Bakken
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 542

                        #12
                        Jeg kan gå m på at vi er kapable til å gjøre reint bort resten av sesongen....men ikke samtidig som at trøndera roter bort de 6 poenga dem har til gode på oss....sånn flaks finnes ikke innenfor Åråsen's vegger...dessverre.

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎