Fokus nå gutter, fokus

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Fokus nå gutter, fokus

    Jeg har lenge vært drittlei ordet fokus i all idrett, men nå må jeg dessverre ta det i bruk selv også.

    Jeg var vel ikke den eneste som hadde en for jævlig kveld i går etter trønder-køddene sin slakt av Fugla de siste ti minuttene. Men nå gjelder det å ta seg sammen.

    Man skal jo ikke stole på gribbene i VG, men etter nedsablinga av Viking skal riktignok Sundgot ha uttalt (om jeg ikke tar feil...) at "...nå går vi for gull...". Høye mål skal man ha, men de for følges av realisme. Mye skal gå stang inn for å ta gull og når man ikke hadde møtt utfordrerne, så får man, ja nettopp - ta en og en kamp om gangen. Høstsesongen har startet under pari, og min meninger er nå:

    CUP-MESTER (Revansje revansje revansje!!)
    Bronse og kvalifisering til Royal League (gull er innen rekkevidde med ni kamper igjen å spille- men det er bonus).

    RL gir oss matching året gjennom, penger i kassa til å forsterke troppen og enkelte lagdeler, og mulighet for å ta over tronen fra den ekle bartegjengen allerede neste år.
    Bølerkanaris
  • Flisby`n
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 312

    #2
    Nå er RL viktigst (seff cup og gull og glitter og alt det der og), men fire lag får kamptrening, bredde i stallen og mulige schilling i hatten. Denna karusellen kan bli veldig viktig å være med på fra starten, slik at ingen får "pengeforsprang" på fugla (ref. team Skutle).
    En kjeeempescoring av tommy!!

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #3
      Opprinnelig skrevet av Flisby`n
      Nå er RL viktigst (seff cup og gull og glitter og alt det der og), men fire lag får kamptrening, bredde i stallen og mulige schilling i hatten. Denna karusellen kan bli veldig viktig å være med på fra starten, slik at ingen får "pengeforsprang" på fugla (ref. team Skutle).
      Tror nok team Skutle har ett ørlite "pengeforsprang" på oss allerede

      Ellers er jeg veldig enig i at RL er viktigst nå, vinner vi ikke gull i år, så er det ett fett om vi blir nummer 2 eller 3. Men hadde vært greit å blitt topp 3, fordi 4 plass gir ikke uefa cup?
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • Flisby`n
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 312

        #4
        ^ Med 250 mill på bok har de nok det ja :wink:

        -men jeg tenker på hvis tre lag til får "etablere" seg i RL over fire-fem år...kan man hurtig se en slags elite i eliteserien også- som f.eks i england, spania, og Italia.

        Derfor er det viktig å være med fra første året.....
        En kjeeempescoring av tommy!!

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Opprinnelig skrevet av Flisby`n
          ^ Med 250 mill på bok har de nok det ja :wink:

          -men jeg tenker på hvis tre lag til får "etablere" seg i RL over fire-fem år...kan man hurtig se en slags elite i eliteserien også- som f.eks i england, spania, og Italia.

          Derfor er det viktig å være med fra første året.....
          Rosenborg kommer nok garantert til å ha mere penger enn oss de neste 10 årene, men viktig å komme til RL så ikke lag som enga, brann, tromsø osv drar i fra oss økonomisk også...
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • Flisby`n
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 312

            #6
            nemlig!....og detta håper jeg folk skjønner og støtter laget selv om vi "bare" kjemper om en 4. plass på slutten av sesongen.
            En kjeeempescoring av tommy!!

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1521

              #7
              Ellers er jeg veldig enig i at RL er viktigst nå, vinner vi ikke gull i år, så er det ett fett om vi blir nummer 2 eller 3. Men hadde vært greit å blitt topp 3, fordi 4 plass gir ikke uefa cup?[/quote]


              Tja, det er vel ikke et fett om man får spille kvalifisering til Champions League eller ikke? Som kjent har Norge to plasser til denne turneringen neste år.

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #8
                Opprinnelig skrevet av Dole
                Ellers er jeg veldig enig i at RL er viktigst nå, vinner vi ikke gull i år, så er det ett fett om vi blir nummer 2 eller 3. Men hadde vært greit å blitt topp 3, fordi 4 plass gir ikke uefa cup?

                Tja, det er vel ikke et fett om man får spille kvalifisering til Champions League eller ikke? Som kjent har Norge to plasser til denne turneringen neste år.[/quote]

                Ahhh, trodde ikke det var før neste år der igjen Norge kunne få 2 plasser i CL. Jeg bøyer meg i støvet...
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • SuperErik
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 535

                  #9
                  Tipper gutta er jævlig revansje-lystne nå..
                  Sjelden man hører Sundgot bruke sterke ord,men når han lover at bartene skal få svi på Åråsen..da er dette et tegn på at gutta er 110% skjerpet foran helgas match.

                  Bare vi unngår et tidlig baklengsmål..så tror jeg den kampen kommer det til å lukte svidd av.
                  Skal bli vanskelig for bartene å passere to krigere som Einarsson og Søgård på midten. De to kommer nok til å dele ut mye "juling" i løpet av kampen :lol:

                  Håper for guds skyld at Kippe er klar til den kampen.
                  - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                  <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    #10
                    Amen!
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7028

                      #11
                      Jeg tror gutta var tente så det holdt i går, og se hvordan det gikk.

                      Håper for Guds skyld at Kippe er tilbake til RBK-kampen. Kanskje han kan erstatte Andresen, som har vært ubrukelig i to viktige kamper på rad nå.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎