Mo - LSK2 2-2

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    Mo - LSK2 2-2

    Hentet fra Rana Blad


    Uavgjort for Mo IL

    Av: Kenneth J. Gabrielsen

    Bruntrøyene spilte i dag 2-2 hjemme mot Lillestrøm 2. Lillestrøm stilte med bare Eirik Bertheussen fra A-stallen, og Mo IL var det klart førende laget. Men de klarte ikke å sette sjansene og dermed ble det 2-2.


    Andreas Sørgård Olsen ga Mo IL ledelsen allerede etter åtte minutter, men mot slutten av omgangen snudde Lillestrøm 2 kampen ved Kim Jarnbo og Mikael Olsen. Den siste scoringen kom et minutt på overtid i 1. omgang.
    I 2. omgang utlignet Pål Flønes på straffe.

    Mo IL fortsatte å skape sjanser uten å score. På overtid kunne faktisk Lillestrøm 2 ha stjålet alle poengene, men en kjemperedning av Juho Vahla hindret scoring da Mads Nilsen Knedal kom alene med keeper.
    Etter å ha tapt de åtte første kampene i årets sesong, har Mo IL nå spilt fem kamper på rad uten å tape. Tre seiere og to uavgjorte er fasiten.
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    #2
    MO... LSK TO... TO TO..... Utrolig hva som er morsomt når man kjeder seg på jobb ....
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #3
      Sakset fra www.lsk.no

      LSK 2 med bortepoeng mot MO

      LSK 2`s unge mannskap spilte en meget bra bortekamp mot mo og kapret 1 poeng

      LSK 2 stilte med et ungt mannskap i borte oppgjøret mot Mo IL. For Lasse Og Eirik ble dette en extra tøff tur siden de var med til Harstad på onsdag og var hjemme ca. 01:00 for så å reise til Mo I Rana klokken 6:30.

      LAGET: Alexsander Van Wijk, Mats Jarnbjo, Lasse Bergan-Foss, Eirik Bertheussen, Jonas Kordahl, Mads Nilsen Knedal, Martin Mjelde, Andreas Castilla, Mikael Olsen, Thomas Ritter Bratshaug og Mikael Olsen.
      Jørgen Slorafoss (inn i 68. min for Olsen).

      Kampen ble spilt på Yttern kunstgresstadion i et meget bra vær 28 grader i skyggen. Kampen startet best for Mo og de presset oss bakover i begynnelsen. Etter 8 minutter blir Thomas spilt igjennom og bare en god redning av Mo`s keeper hindrer oss 1-0. Etter denne corneren får Mo en kontring og scorer. Etter dette har Mo et grep om kampen, men varmen gjør Mo slitne og LSK kommer mer og mer etter 34 minutter legger Thomas inn fra venstre, ballen går over keeper og på bakerste stolpe dukker Kim Jarnbjo opp og setter den inn 1-1. Rett før slutt har vi corner og den header Mikael Olsen kontant i nettmaskene, dermed går vi til pause med ledelse 2-1.

      Andre omgang starter med et visst Mo press, men vi er farlige på kontringer. etter 53 minutter er det en duell på 18 meter hvor Mo spilleren får skutt, men dommeren blåser uforklarelig straffe til Mo på denne situasjonen. Straffen setter de i mål og 2-2. etter dette spiller vi bra og Mo har faktisk ikke de helt stor sjansene. På overtid har vi en gedigen sjanse til å ta med oss alle poengne hjem men Mo keeperen gjør en feberredning på både Kim`s avslutning og Thomas sin retur. dermed ebber kampen ut med 2-2. Dommeren la i tillegg til nesten 6 minutter uten at det hadde vært avbrudd i spillet.

      Jeg leser på Mo`s hjemmeside at de hadde 15-2 i målsjanser og følte seg ranet. Mulig at den som har skrevet dette ble revet med av Godværet der oppe for etter sjanser og spill så var det greit med uavgjort.

      Nå reiser Rekruttene til Årets JET-turnering på Hamar som starter mandag 10.7 og varer til 16.7. LSK har kommet i samme pulje som FC Midt-Jylland, Rosenborg og Sandefjord.

      Tor A
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4377

        #4
        Imponerende å ta med seg poeng derfra, med et så ungt mannskap!
        ..................

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎