LSK-rbk lørdag 14/08 kl. 20.15

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    LSK-rbk lørdag 14/08 kl. 20.15

    Nå skal vi knuse dem!!!!!!!!

    Oppfordrer samtidig alle til å ta med skjerf, flagg og budskapsbannere!!!



    Les mer om kvartfinalen mot trøndera lørdag 14/8 kl 20.15 på Åråsen:

    BILLETTSALG:

    INGEN sesongkort, LSK-kort og frikort gjelder. Det betyr at ALLE må kjøpe billetter til kampen. Prisene på Kanari-Feltet er de samme som på seriekamper, det vil si 100/50 for medlemmer av KFL/LSK og 140/80 for de som ikke er medlemmer. Billettene selges på LSK-Shopen og Effectkioskene i Lillestrøm.


    SPESIALTILBUD TIL LANGVEISFARENDE!:

    KFL vil holde av billetter på Feltet til folk som kommer langveisfra. Kontakt Arild Myklebust på tlf. 975 31 931 hvis dette er av interesse. Fuglafans fra ymse steder som Vossastrand, Bø, Skodje, Stavern, Horten, Kristiansund og Braskereidfoss har allerede booka billetter. Fugla vs trøndera er og blir en nasjonal greie! Overnatting i Flisbyen får man på Hotell Arena, Fagerborg Hotell og Hotell Carlton.

    TRIBUNEOPPLEGG:
    # Kanari-Feltet blir som vanlig.
    # Deler av Felt C blir ståplasser
    # Det blir en avdeling av Junior-Kanaris på Felt C. Mer info kommer.
    # NYHET! Sittedelen av Felt C skal denne gangen være hermetisk lukka for barter. Hvis man av vanvare har fått billetter som RBK-fan blir man henvist til et annet felt. Det lukter massiv synging av Felt C denne dagen - ryktene forteller at enda flere sittekanaris enn vanlig har kjøpt plaser på Felt C. Vi gleder oss!
    # På Rainbow-tribunen oppfordrer vi alle til å kjøpe billetter på det midterste feltet, også kjent som "Spøkelseskladden".

    FEST OG MORO:

    En mildt sagt livlig lørdag ventes i Flisbyen. Ballet begynner på Martins klokka 1200. Her blir det blant annet:
    - Stor grillfest fra kl 1300. Vi griller godsaker helt fram til klokka 1830.
    - Fri alder og gratis inngang før kampen. Glem ikke medlemskortet i KFL hvis du vil ha billig øl.
    - LSK-Shopen vil ha en egen stand på Martins. der vil de selge utstyr og billetter til VIF-LSK søndag 29/8.
    - Martins viser åpninga av Premier League på storskjermer kl 1600
    - Vorspielmusikk i en trønderfri sone er en selvfølge.
    Ellers i byen blir det massiv flagging. KFL er i dialog med handelsstanden for å få masse LSK-flagg overalt i sentrum.

    SKJERFHAV UNDER LSK-HYMNEN:

    KFL og LSK-SHOPEN setter herved i gang en kampanje for å få folk til å ta med seg SKJERF på kvartfinalen. Det skal brukes under LSK-hymnen "Lillestrøm Kanaris" noen minutter før kampstart. Synet av et megastort skjerhav, litt utpå kvelden en seinsommerdag, burde framkalle frysninger hos enhver ekte fuglafan. Har du ikke skjerf kjøper du det på LSK-Shopen. de har en 3-4 varianter å velge mellom.

    Det viktigste nå er at alle rusher til salgsstedene og kjøper billetter til Kanari-Feltet. Det er IKKE selvsagt at Åråsen blir stappfull, vi må jobbe som faan for å få dette til. Hjelp LSK å fylle opp Åråsen lørdag 14/8, dette er en mini-cupfinale ingen LSK-fans med vett i huet kan utebli fra.
    LØP OG KJØP BILLETTER TIL KANARI-FELTET LØRDAG 14. AUGUST!
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #2
    Jeg hater RÆV og alt som har med den møkkaklubben mer enn
    noensinne! Forbanna drittsekker, hele gjengen.

    Vær så snill LSK, piss på trøndera på lørdag og send dem ut av cupen!
    CUPEN ER VÅR!

    Kommentar

    • Kristian
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 690

      #3
      JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fy faen, det ekke mulig, for et drama! For en gylfi, KONTRAKT KONTRAKT KONTRAKT, gi han 481 mill pr dag! Mannen er vår gud!!!! herregud så vanvittig..

      Kommentar

      • KanariJente
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jul 2004
        • 106

        #4
        herregud for et drama!!! av helsemessige årsaker ble jeg hjemme denne kvelden, men fulgte tidvis kampen via tv og sms. Herregud så nervøs jeg var. Fikk sjokk da RBK utlignet, men heldigvis ble vi reddet!!!!!!!!
        NÅ KAN FESTEN BEGYNNE!!! Vi fikk vår revansje og hevn over de overlegne bartene som tror at de kan få alt som de vil!!!!!
        Nå er jeg rimelig svett gitt, hopper rundt som en tulling og er utrolig glad!!!!!!!
        Gi Gylfi kontrakt!!!! Det han presterte i dag, var søknad nok!
        FUGLA, JEG ELSKER DERE!!!

        Kommentar

        • Kristian
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 690

          #5
          Og det som er skikkelig ræva er at Gylfi fikk gult kort for å ta av seg skjorta, og da må han stå over neste kamp..

          Kommentar

          • PA
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 500

            #6
            ja, det var noe dritt, men da sier jeg som Gylfi sa "da får jeg ihvertfall spille finalen " :wink:

            Kommentar

            • Kim Fredrik
              Medlem
              Bøffel
              • May 2004
              • 34

              #7
              VILT!!!!!!!! JEG SKJELVER ENNÅ!!!! FOR EN MANN!!!! FOR EN MANN!!!!

              Rosenborg skal vel sikkert ha Gylfi og de nå, men trukke han går dit gitt.
              To sek, skal bare fikse litt på lista over livets største opplevelser.
              Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
              Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm

              Kommentar

              • Guling
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 484

                #8
                Opprinnelig skrevet av Kim Fredrik
                To sek, skal bare fikse litt på lista over livets største opplevelser.
                Dagens

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎