-Heidar FFK-aktuell

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bondern
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 150

    -Heidar FFK-aktuell

    Ser at FFK sjekker statusen til Heidar med tanke på en overgang. Hvis en annen klubb enn fugla henter Heidar tilbake kommer jeg til å gråte blod. Håper Uwe&co har ørene ute, en slik tragedie kan ikke skje.

    Tror vel egentlig at han blir for dyr, han lagde jo mange mål for Watford i fjor.
    My cat's breath smells like catfood.
    -R.Wiggum
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #2
    hvis han går til fredrikstad er det bare å hente ham når de rykker ned. Cut-price og gode greier. Det ville selvsagt være grusomt vondt om han faktisk gikk dit, men da får vi jo i alle fall en god grunn til å like Fredrikstad.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • SuperErik
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 535

      #3
      Leste om det isted..
      Heidar er derimot hjertelig velkommen tilbake til Åråsen..

      Får ikke Heidar veldig mye førstelagsfotball i Watford da?
      Isåfall vil neppe Watford slippe han "billig".

      Dessuten tror jeg ikke Heidar forlater en 1.div klubb i England til fordel for en klubb som har 1 og et halvt ben i 1.divisjon i Norge.

      Hvis han noensinne returnerer til Norge..så håper jeg inderlig at LSK er hans førsteprioritet.
      Tross alt vi som på en måte har "fostret" han til å bli den spilleren han er.
      Han var jo uslepen da han kom til Åråsen første dag..og resten av historien kjenner vi til.
      - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

      <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #4
        han blir vel ikke billig uansett? tror det stod at han signa en ny kontrakt tidligere i år, men detta bør ommy bla fram penga til blir det en mulighet!!


        \/ heidar heidar heidar helguson, helguson helgusooon \/
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Han er vel fast på laget, og den beste spissen Watford har, hvis Ffk skal ha han så må dem nok punge ut en del...

          Mimre mimre:

          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎