Diskusjon om Röslers kommentar til Høgmos permisjon/sykmelding

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    Diskusjon om Röslers kommentar til Høgmos permisjon/sykmelding

    Noen som så intervjuet med Rösler på TV2-sporten? Jeg skjønner ikke hva han vil med sånne utspill. Det er ukollegialt, og det eneste vi kan oppnå er at Rosenborg får ekstra tenning før søndagens kamp.
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

    #2
    Så det ikke.. En kort oppsummering ?

    Kommentar

    • Frode Thai
      KFL styremedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 380

      #3
      Elendig uttalelse av Røsler.....

      Opprinnelig skrevet av Torolf
      Noen som så intervjuet med Rösler på TV2-sporten? Jeg skjønner ikke hva han vil med sånne utspill. Det er ukollegialt, og det eneste vi kan oppnå er at Rosenborg får ekstra tenning før søndagens kamp.


      Hva tenker Røsler med??
      Jeg så interjuvet på TV2, og følte meg nesten flau der jeg satt i min sofa og hørte hva han liret ut av seg.
      Maken til fjas og piss. "slik vil ikke kunne skje i Lillestrøm".
      Selvfølgelig kan dette også skje i Lillestrøm.

      Det er ingen som velger å bli psykisk syk. Det bare skjer.

      Dette var lite gjennomtenkt Røsler.
      Tror faktisk LSK tjener på å holde kjeft i media enkelte ganger.

      Frodethai

      Frode Johansen
      Last edited by okb; 28.07.2006, 09:39.
      Frode Johansen
      styremedlem KFL

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Opprinnelig skrevet av ChriZza
        Så det ikke.. En kort oppsummering ?
        Rösler fnyste av at Rosenborg "ga Høgmo to måneder fri", og sa at noe slikt aldri hadde skjedd i Lillestrøm. Videre sa han at norske trenere tjener godt og ikke opplever noe særlig press. Han mente tydeligvis at man burde sparke Høgmo med én gang. Jeg kan være enig i mye av det han sa, men synes ikke Rösler trenger å si det høyt på TV.

        Kommentar

        • ChriZza
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 4265

          #5
          Noen ting er best å holde internt ja...

          Kommentar

          • Harald_88
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 550

            #6
            Opprinnelig skrevet av frodethai
            Hva tenker Røsler med??
            Jeg så interjuvet på TV2, og følte meg nesten flau der jeg satt i min sofa og hørte hva han liret ut av seg.
            Maken til fjas og piss. "slik vil ikke kunne skje i Lillestrøm".
            Selvfølgelig kan dette også skje i Lillestrøm.

            Det er ingen som velger å bli psykisk syk. Det bare skjer.

            Dette var lite gjennomtenkt Røsler.
            Tror faktisk LSK tjener på å holde kjeft i media enkelte ganger.

            Frodethai

            Frode Johansen
            Røsler tenker på at de har en match mot rosenborg på søndag som skal vinnes. Dermed vil han prøve å psyke ut trønderne littegrann, må da være lov med litt psykologisk spill på bekostning av andre lag
            Alt For Fugla

            Gå Av Grønlund

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #7
              Opprinnelig skrevet av Harald_88
              Røsler tenker på at de har en match mot rosenborg på søndag som skal vinnes. Dermed vil han prøve å psyke ut trønderne littegrann, må da være lov med litt psykologisk spill på bekostning av andre lag
              Hvis alle på brakka har like tynnslitte nerver som Høgmo og Bratseth, så kanskje det virker. Jeg tror heller det virker motsatt.

              Kommentar

              • Frode Thai
                KFL styremedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 380

                #8
                Opprinnelig skrevet av Harald_88
                Røsler tenker på at de har en match mot rosenborg på søndag som skal vinnes. Dermed vil han prøve å psyke ut trønderne littegrann, må da være lov med litt psykologisk spill på bekostning av andre lag

                Jeg synes man skal krige verbalt før en kamp, men jeg synes ikke man skal spille på en annen person sin psykiske helse, selvom både Høgmo og Bratseth er sykmeldt "etter å ha møtt veggen" som det så moderne heter.


                Frodethai

                Frode Johansen
                Frode Johansen
                styremedlem KFL

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #9
                  Rösler framstår like sympatisk som Panzer-Hagen i mediene. Snart er det bare vi i hele Fotball-Norge som liker ham. Mange synes sikkert det er kult, men jeg tror ikke LSK er tjent med det, spesielt ikke på sponsormarkedet.

                  Kommentar

                  • ChriZza
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 4265

                    #10
                    Mener du med snart ?
                    Tror nesten det bare er oss igjen.. jeg tror ihvertfall disse uttallelsene vil ha motsatt effekt før søndagens kamp desverre..

                    Kommentar

                    • Kølla Riisa
                      Seniormedlem
                      • Jun 2004
                      • 1021

                      #11
                      Dette er så utaktisk som det kan få blitt. Kommer garantert til å tenne bartene ekstra også blir det en sånn vi skal vinne for Per-Mathias greie.

                      Ser for meg mandagens aviser hvor Riseth dedikerer seiren til Høgmo.

                      Kommentar

                      • Kølla Riisa
                        Seniormedlem
                        • Jun 2004
                        • 1021

                        #12
                        Og der kom svaret:

                        Legen som sykmeldte Per-Mathias Høgmo reagerer på Lillestrøm-trener Uwe Röslers utspill om at RBK-sjefen får «fri» midt i sesongen.

                        Kommentar

                        • holmiz
                          The kjøkken-kanariz
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6064

                          #13
                          tror vår kjære trener sitt utspill kanskje har blitt litt feiltolka.. Trist når folk møter veggen, og kommentarer om det har ingenting i pressen å gjøre (min mening).

                          Uansett så er jeg ening i at dersom du ikke takler presset, ja så er du i feil bransje. Og det var vel det Uwe mente?

                          Vel til topic, jeg håper å komme på lærskjendal og se en ny gul-svart seier! :lsk:
                          Hilsen Anders

                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            #14
                            Jeg så ikker intervjuet, men utifra tolkningen min ser jeg på det slikt:

                            Jeg tror det stemmer som Rösler sier, at slik ville ikke skjedd i Lillestrøm. For det første medfører hovedtrener-jobben i Lillestrøm mindre press, og for det andre er vi en supportergruppe som prøver å støtte opp når klubben går ned, i motsetning til mange på Lerkendal som roper etter at treneren skal sparkes. Når det skal sies, har stort sett vår tid under Rösler vært en opptur, og hverken vi eller Rösler har fått oppleve stemningen når laget virkelig er på vei ned.

                            For det andre; Rösler sier at slikt aldri ville skjedd i Lillestrøm. Det han muligens refererer til er at treneren får "fri" i 2 måneder for så å komme tilbake igjen. Selv ville jeg stilt meg kritisk til om vår hovedtrener ble fritatt fra jobben i 2 måneder for så å komme tilbake igjen. Da tror jeg det hadde vært lurere å se etter nye alternativer.

                            Tror ikke Röslers utspill i media vil tenne Rosenborg-spillerne noe mer. Ingen i Norge med unntak av LSK-supporterne liker Rösler, og Röslers uttalelse påvirker nok mer publikum enn spillerne. Jeg tror vi har det mentale overtaket før kampen, i Rosenborg har de skadeproblemer, sentrale spillere solgt og en trener som har måttet trekke seg tilbake. Ja, spillerne kan få en ekstra tenning, MEN dette har de sagt mange ganger før. Har tro på seier på Lerkendal, men da må vi heve spillet vårt, spesielt defensivt.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1555

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Fugl1120

                              Jeg tror det stemmer som Rösler sier, at slik ville ikke skjedd i Lillestrøm.

                              Men hva har Rössler med å kommentere dette? Er det ikke en intern RBK-sak?

                              Kan det være slik at TV2 av og til gir mannen et manuskript som han får beskjed om å lese opp direkte på TV?

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Dole
                                Men hva har Rössler med å kommentere dette? Er det ikke en intern RBK-sak?

                                Kan det være slik at TV2 av og til gir mannen et manuskript som han får beskjed om å lese opp direkte på TV?
                                Jeg tror heller de vet hva de får hvis de intervjuer Rösler.

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #17
                                  Det er nok ikke tilfeldig at det var nettopp Rösler som ble intervjuet om Høgmo-saken. Men, ærlig talt, hvem er det som sykemelder seg i 2 mnd fordi man er sliten? Hva slags arbeidsmoral er det blitt her i Norge? Takket være Bondevik, har det blitt allment akseptert at man sykemelder seg når man er litt psykisk sliten.

                                  Tror dette aldri ville skjedd for 10 år siden.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                    Det er nok ikke tilfeldig at det var nettopp Rösler som ble intervjuet om Høgmo-saken. Men, ærlig talt, hvem er det som sykemelder seg i 2 mnd fordi man er sliten? Hva slags arbeidsmoral er det blitt her i Norge? Takket være Bondevik, har det blitt allment akseptert at man sykemelder seg når man er litt psykisk sliten.

                                    Tror dette aldri ville skjedd for 10 år siden.
                                    Jeg tror du har misforstått. Det er ingen som kan "sykmelde seg" i 2 måneder. Det er en lege som har sykmeldt Høgmo.

                                    Kommentar

                                    • Harald_88
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 550

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                      Jeg tror det stemmer som Rösler sier, at slik ville ikke skjedd i Lillestrøm. For det første medfører hovedtrener-jobben i Lillestrøm mindre press, og for det andre er vi en supportergruppe som prøver å støtte opp når klubben går ned, i motsetning til mange på Lerkendal som roper etter at treneren skal sparkes. Når det skal sies, har stort sett vår tid under Rösler vært en opptur, og hverken vi eller Rösler har fått oppleve stemningen når laget virkelig er på vei ned.

                                      Du har helt rett. Dette ville aldri skjedd i lillestrøm. Her får trener og spillere like mye støtte av fansen, uansett tabellposisjon. Der ropes det på trenerskifte fordi man "bare"ligger" på 3. plass. Klart det er tøft å takle så høye krav.

                                      Forrige hjemmekamp fikk Rosenborg se dette banneret fra kjernen: "Vinn for oss eller dra". Da har du ikke mye støtte i ryggen.
                                      Alt For Fugla

                                      Gå Av Grønlund

                                      Kommentar

                                      • mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                                        Jeg tror du har misforstått. Det er ingen som kan "sykmelde seg" i 2 måneder. Det er en lege som har sykmeldt Høgmo.
                                        Nå er det vel slik at en sykemelding utskrives i dialog pasient/lege. Jeg synes det er drøyt å bli sykemeldt i 2mnd midt i sesongen, og han burde derfor heller trukket seg fra stillingen som hovedtrener.
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                        Mvh
                                        Mr.Jordbakke

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎