Dagens to treninger

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    Dagens to treninger

    Fant en treningsrapport på RBKweb.com av alle steder:

    "Da jeg bor ved Gardermoen og har ferie nå var jeg og så LSK trene idag. LSK kjørte 2 økter en kl. 11.00 og den andre kl. 15.00. På begge treningsøktene var det stor aggresivitet og høyt balltempo. Og de trente påfallende mye på dødballer. Både Frode Kippe og Olivier Occean fant ofte nettmaskene og både Robert Koren å Pål Strand slo millimeterpasninger mot pannebrasken til Oliver Occean. Uwe Røsler var som vanlig myndig og hadde streng kontroll på hva som skjedde på treningsfeltet. Det ble flere ganger gjentatt fra sidelinjen om Søndagens match i Trondheim og at nå skulle RBK tas en gang for alle. Syntes LSK kjørte harde økter i og med at det bare er 2 dager til kamp i Trondheim. Ellers så var Michael Mifsud på hugget. Ekstremt hurtig på små rom og trange flater. Drister meg til å påstå at denne Mifsud er kanskje tippeligaens raskeste spiller (40 m på 4,63). Han må ikke få store rom å løpe i da er jeg redd RBK forsvaret kan få problemer. Gleder meg veldig til kampen på Søndag! Er det noen som har sett RBK trene idag og hvordan situasjonen er i laget foran Søndagens kamp?"

    Noen andre som var på trening i dag og kan komme med en liten rapport?
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    #2
    Fryktinngydende, kjempefarlige LSK, mot gamle, treige RævBKå
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎