Egotripp Fjørtoft vs. Mifsud

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1220

    Egotripp Fjørtoft vs. Mifsud

    Fjørtoft får min stemme for lang og tro egotripptjeneste på Gursken, Kamma, LSK, Rapid Wien, Swindon, Sheffield Utd. Middelsbrough, Barnsley, Eintrach Frankfurt, landslaget og ikke minst i Stabæk der fyren satte hele klubben på hodet fordi han ble vraket en kamp.

    Fjørtoft vs. Mifsud: 1 - 0
    Last edited by maxpayne; 07.08.2006, 00:26.
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    #2
    Jeg utlikner. Fjørtoft viser at han kjenner klubbens ærgjerrighet og stolghet innenfra. Det skal være en ære å spille for Lillestrøm.
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Stemmer på Mifsud når det gjelder størst egotripp av disse to.

      Snakker du drit om Fjørtofts engasjement og hvor han har hjertet sitt så er du bra tulling...
      Selv om både Mifsud og Fjøra kunne latt være å snakke så mye offentlig.

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1220

        #4
        Opprinnelig skrevet av veiron
        Stemmer på Mifsud når det gjelder størst egotripp av disse to.

        Snakker du drit om Fjørtofts engasjement og hvor han har hjertet sitt så er du bra tulling...
        Selv om både Mifsud og Fjøra kunne latt være å snakke så mye offentlig.

        ...du kan ikke ha vært gamle karen da Jan Åge Fjørtoft spillte for LSK i 1988 1989. Da var det i aller høyeste grad tvil om hvor han hadde hjertet sitt. Stakk fra klubben midt i sesongen også til fordel for bakgårdsklubben Rapid Wien etter å ha fortalt til alt og alle at han skulle dra fra LSK for han skulle ut i den store verden. Det er forsåvidt akuratt det samme som Mifsud har gjort og som har falt mange tungt for brystet. Jeg vil gjerne at du forteller meg om en god utlending i norsk tippeliga som er her fordi de elsker klubben de spiller for? Selvsagt bruker de norsk tippeliga som springbrett videre. At Jan Åge Fjørtoft har LSK som favorittklubb er vel og bra det men tror du virkelig Jan Åge Fjørtoft føler særlig mye for Swindon, Middlesbrough eller de andre utenlandske klubbene han har spillt for? Mifsud er i LSK for å gjøre jobben sin ikke mer eller mindre og om han elsker klubben er meg knekkende likegyldig så lenge han leverer varene.
        Last edited by maxpayne; 07.08.2006, 01:30.

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          #5
          Enkelt valg. Min stemme går til Mifsud.
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #6
            Det aller beste hadde vært om begge to kune holdt kjeft ovenfor media, og heller snakke med hverandre direkte.
            Denne saken begynner å bli direkte tragisk!!
            Knurr...

            Kommentar

            • Svart og gul
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 292

              #7
              Maxpayne:
              Nå har det seg faktisk sånn at Fjøra har et meget godt forhold til Boro i alle fall. Han har fortsatt følelser for klubben, og er blant annet over flere ganger hver sesong for å se matcher.
              Fjøra er konge - Mifsud en stor ego!

              Kommentar

              • veiron
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6267

                #8
                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                ...du kan ikke ha vært gamle karen da Jan Åge Fjørtoft spillte for LSK i 1988 1989.
                Er du så jævlig fjern at du ikke engang klarer å se på profilen til folk før du kommer med nedlatende kommentarer om alder??

                Må se litt mer enn bare på denne saken vøtt! Fjørtoft har tross alt elsket Fugla siden han var en guttunge, og nå er han hjemme igjen. At han som ung gutt ville ut i europa er lett å forstå, og særlig ettersom han var en mye bedre spiss enn det Mifsud noengang vil bli. At du skal starte ditt eget lille korstog mot Fjøra synes jeg er patetisk. Holdt det ikke med utblåsningene i andre tråder om samme tema?

                Kommentar

                • sparwasser
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3185

                  #9
                  Sitter her på en internet-cafe i Stavanger og lurer på om Fjørtoft har en baktanke, en strategi, med denne rufsete oppførselen sin. En ting er at han vil ta et oppgjør med spillere som hele tiden uttaler at de vil bort fra klubben (les Mifsud). All ære til ham for det. Klubben skal alltid komme foran enkeltspilleren.

                  Men ved at han selv setter i sentrum, i beste Jose- Mourinho-stil, tar han bort noe av det presset spillerne og trenerne opplever fra massemedia. Fokuset rettes mot krangelen mellom Fjørtoft og Mifusd, troppen slipper dermed noen av de sedvanlige og gjentagende spørsmålene som alle kan samles i kategorien: "tar dere gull i år?".

                  Men, nei trolig ikke. Fjørtoft er trolig bare ute etter å statuere et eksempel.

                  Bevisst eller ikke. En krangel er ikke alltid av det onde. Det er bedre å rense lufta en gang for alle - enn å gå rundt å surmule og dermed lage en trykk-koker som til syvende og sist eksploderer.

                  Kommentar

                  • ChriZza
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 4265

                    #10
                    Synes uansett dette er noe som bør taes internt. Skjønner godt at Mifsud vil bort kjappest mulig ting blir sånn de har blitt nå.
                    Unødvendig mener nå jeg.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av ChriZza
                      Synes uansett dette er noe som bør taes internt. Skjønner godt at Mifsud vil bort kjappest mulig ting blir sånn de har blitt nå.
                      Unødvendig mener nå jeg.
                      Har noen gang Miffe sagt han vil bli? Har jeg ikke fått med meg. Slik jeg har oppfattet sitvasjonen har alldri Miffe vurdert å skrive ny kontrakt, og det kommer han aldri til å gjøre. Ser ikke helt at det Fjøra sier kan skade.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • ChriZza
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 4265

                        #12
                        Mifsud har ikke utelukket det 100% slik folk her får det til å fremstå.
                        Var et intervju for ikke så alt for lenge sien han sa han ville bort, men ingenting var umulig. Men det har fort forsvunnet i mengden media som har blåst opp "jeg vil bort" delen.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av ChriZza
                          Mifsud har ikke utelukket det 100% slik folk her får det til å fremstå.
                          Var et intervju for ikke så alt for lenge sien han sa han ville bort, men ingenting var umulig. Men det har fort forsvunnet i mengden media som har blåst opp "jeg vil bort" delen.
                          Ingenting er umulig er vel heller ikke noe signal på at han vil bli. Merkelig vis han hadde sagt at det var umulig at han blir.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • ChriZza
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 4265

                            #14
                            Nå siterte jeg ikke, fordi jeg ikke husker ordrett hva han sa. Men måten han sa det på var slik at han ikke ville "brenne alle broer" som fjøra så pent beskrev det som.

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              #15
                              Christina, du er ikke nøytral her uansett

                              Kommentar

                              • ChriZza
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 4265

                                #16
                                Hvem i all verden er ChristinA ?
                                Jeg, (Christine) er ikke nøytral nei, klar over det, og hadde ikke tenkt til å blande meg i denne tråden.
                                Men vanskelig å holde seg unna når det bare snakkes dritt om Michael.. :oops:

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #17
                                  Han er jo en dritt

                                  Nei da men ikke vits å diskutere så lenge han uansett vil bort, noe han har sagt og gjort klart for lenge siden!
                                  Last edited by Ketil Cantona; 07.08.2006, 16:47.

                                  Kommentar

                                  • Leif A
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 3962

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                    Nå siterte jeg ikke, fordi jeg ikke husker ordrett hva han sa. Men måten han sa det på var slik at han ikke ville "brenne alle broer" som fjøra så pent beskrev det som.
                                    Nei, slik han ordla seg, så virket det ikke som om ny kontrakt var absolutt utenkelig. Det som er dumt, er at han ikke har gitt et sånt signal tidligere. Som jeg har sagt før: det ville vært en annen situasjon om Mifsud og Fjøra hadde snakket MED hverandre, og ikke TIL hverandre.

                                    Opprinnelig skrevet av ChristinE
                                    Men vanskelig å holde seg unna når det bare snakkes dritt om Michael..
                                    Godt poeng. Av og til er det greit å huske at en sak som regel har minst to sider.
                                    Knurr...

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      #19
                                      Og med tråder som denne så fortsetter bare denne fillesaken enda litt lenger. Slutt opp nå.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • gj
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3359

                                        #20
                                        Jeg har lyst til å si noe om Mifsud.

                                        Opptrinnet på Viking stadion viser hvilken ego Mifsud er. Han er ikke profesjonell i det hele tatt. Å kaste en flaske i bakken i ny og ne kan vi leve med, men et verbalt opptrinn av dette kaliberet avslører at Mifsud setter seg selv over både medspisser og egen trener; "jeg vet best".

                                        LSK kan ikke ha sånne folk. Mifsud får godta trenerens avgjørelser. Det er Rösler som bestemmer laget, ikke Mifsud.

                                        At Rösler nærmest måtte stå "skolerett" for Mifsud mandag ved å bruke over en time på å forklare ham hvorfor han blei byttet ut er ikke noe godt tegn. Det anser jeg som brannslokking fra trenerteamets side.

                                        Mifsud må skjerpe seg kraftig, eller så vil jeg helst se ham fristilt fra LSK 13. november.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎