Karakterboka, LSK - Fredrikstad

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 718

    #21
    Opprinnelig skrevet av Kef1r
    det med og starte med occean neste kamp er bortkasta.. han er den dårligste vi har nå. makan til møkk.. (sorry men sant) han kunne avgjort hele kampen.
    Jeg tror alle vet at Gilbert hadde putta i samme situasjon om han ikke hadde blitt tatt av. Synd, men sant.

    Samtidigig tror jeg både Enga og Molde vinner i dag og da er det nesten greit.
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      #22
      Synes du bommer litt på karakteren til Dan Anton, trigz. Synes han var bunnsolid idag, og langt bedre defensivt enn han har vært de foregående kampene. Dessuten var han veldig godt med offensivt i 1 omgang, mens Riise briljerte på kanten i 2. Ellers tror jeg Rösler gjorde en taktisk bommert i å ta av Søgård for Strand. Vi hadde grepet på kampen, men Strand kom inn og gjorde en dårlig kamp, etter mitt skjønn IGJEN. Søgård er ekstremt viktig, selv om han ikke alltid ser sånn ut. Han tar løpene og er ofte på rettsiden, og selv om han innimellom slår noen dårlige pasninger så er han viktigere enn mange tror. Jeg tror nettopp det byttet kan ha vært utslagsgivende.

      Forøvrig helt enig at Koren var ræva, synes 4'ern var snill. Han engasjerer seg for lite, jobber for liten og gjør lite ut av seg. Litt strengt med en 5'er på kanari-fansen? Dobbelt så bra kan vi ikke være, dessuten klarte vi å få til hoppe-sangen ganske bra. Noe av grunnlaget til at stemningen dabbet litt i perioder kan vel ha vært at samme sang gikk 7 minutter.
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7027

        #23
        Første gang jeg ser Anton, og jeg syntes han lå feilplassert ved mange anledninger uten at det nødvendigvis ble noen større farligheter ut av det. Når han lå riktig, defensivt, var han som du sier bunnsolid. Han har imidlertid et stort offensivt potensiale og en glimrende pasningsfot. Ser ut som et godt kjøpt og jeg har store forventninger til ham fremover.

        Koren var lat og lite involvert i kampen. 4 var kanskje vel snilt; jeg hører at RB har gitt ham 3. Ser ut som om han allerede har skrevet under for en annen klubb og ikke vil ofre seg. I så fall er det bare en ting å gjøre: Ut av laget med ham. Jeg vil mye heller ha Kiko eller en annen spiller som gir 110% enn en "stjerne" som spiller på krabbegir.

        OO vet jeg sannelig ikke hva jeg skal mene om. Kanskje en scoring vil løse alle problemene for'n, men det ser ikke ut til at han takler motgangen i det hele tatt. Oppførselen hans etter kampen i går var bare pinlig.

        Nå har heldigvis Vålerenga gjort oss en vennetjeneste i kveld og utliknet poengtapet vårt i går (vi ligger faktisk bedre vis a vis Brann nå enn vi gjorde før matchen i går), så alt er ikke svart. Som jeg har sagt i hele sommer, nøkkelen er Rosenborg. Brann rakner, det er jeg sikker på. De takler ikke forventningspress der borte og nå har de faktisk tre strake tap i TL.

        Ser at ekle, lille Stabæk sniker seg opp på blindsida. Det ville virkelig vært bedritent så hinsides all forklaring om den motbydelige rikmannsklubben der hadde stikki av med gullet.

        Vi må kort fortalt holdet huet kaldt. Vi har fortsatt en god mulighet, og ser vi på spillet vårt i går var det bedre enn på mange kamper. Vi skapte et hav av sjanser og dominerte kraftig, selvom noen her på forumet tydeligvis så kampen med ølbrillene på og mener FFK var på høyde med oss, spillemessig. Det er bare sludder; FFK hadde femten gode minutter i andreomgang der LSK ble for forsiktige og ikke sto opp og tok tak i kampen, og det kostet oss to poeng. På en dag med normal uttelling ville vi vunnet 3-1
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • hoyt
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 2850

          #24
          Opprinnelig skrevet av trigz
          noen her på forumet tydeligvis så kampen med ølbrillene på og mener FFK var på høyde med oss, spillemessig. Det er bare sludder; FFK hadde femten gode minutter i andreomgang der LSK ble for forsiktige og ikke sto opp og tok tak i kampen
          Jeg var edru under kampen, og mener fortsatt at FFK til tider kjørte showet utpå der, uten å skape de store sjansene. Greit nok at mange sier at vi var best siden vi skapte flere målsjanser, men herregud, vi er på hjemmebane og skal feie over fredrikstad. Hvis det bare er sludder at FFK var på høyde med oss spillemessig så hadde det ikke blitt uavgjort. Kanskje jeg hadde for høye forventninger, men FFK skal ikke få lov til å ha ballen så mye som de hadde, på Åråsen.
          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
          - Nosa

          Kommentar

          • Tony
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4737

            #25
            Opprinnelig skrevet av trigz
            Kanarifansen 5: OK innsats i første, sågar med en ny sang på repertoaret, uten at det helt tok av.
            Ny sang? Er det Argentina med åååå heia fugla du mener? Du har vel kanskje vært på ferie og ikke fått den med deg? Bare lurer

            Kommentar

            • Kølla Riisa
              Seniormedlem
              • Jun 2004
              • 1021

              #26
              Håper spillera var like flaue som meg da jeg forlot stadion. En av de svakeste utgavene jeg har sett av LSK...noengang. Virket som en kollektiv kollaps litt ut i 2.omg. Flaut!
              Tror ikke dem var så veldig flaue. Var mange av dem som dukket opp på Martins senere i løpet av natta.

              Jeg hadde holdt meg innendørs hviv jeg hadde tapt poeng mot eliteseriens dårligste bortelag, men folk er forskjellig.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7027

                #27
                Opprinnelig skrevet av Tony
                Ny sang? Er det Argentina med åååå heia fugla du mener? Du har vel kanskje vært på ferie og ikke fått den med deg? Bare lurer
                Jepp. Har vært på ferie i tre kamper, så den var ny for meg.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av hoyt
                  Greit nok at mange sier at vi var best siden vi skapte flere målsjanser, men herregud, vi er på hjemmebane og skal feie over fredrikstad.
                  Sorry kompis, men du har virkelig lagt deg på et ambisjonsnivå som kommer til å gi deg en masse tunge stunder så lenge du er LSK-supporter.

                  Hverken Rosenborg eller Brann feide over Fredrikstad hjemme, selv om begge de to stakk av med alle tre poengene til slutt. Vi var bedre enn Fredrikstad i store deler av kampen, men mislykkes foran mål og brenner minst fire gigantiske sjanser.

                  Shit happens. Spesielt mot antatte bunnlag på Åråsen som "alle" forventer tre poeng mot. Det er vår forbannelse.
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Sorry kompis, men du har virkelig lagt deg på et ambisjonsnivå som kommer til å gi deg en masse tunge stunder så lenge du er LSK-supporter.
                    Jeg ser poenget ditt, men ambisjonsnivået før denne kampen var satt på grunnlag av tabellposisjonene til Lsk og Ffk, og kampene mellom Lsk-ffk på åråsen siden de rykket opp. Og utfra det hadde jeg store forventninger.
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av hoyt
                      Jeg ser poenget ditt, men ambisjonsnivået før denne kampen var satt på grunnlag av tabellposisjonene til Lsk og Ffk, og kampene mellom Lsk-ffk på åråsen siden de rykket opp. Og utfra det hadde jeg store forventninger.


                      Du kommer til og bli skuffa maaaaaaange ganger Hoyt.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • hoyt
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 2850

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av iL
                        Du kommer til og bli skuffa maaaaaaange ganger Hoyt.
                        Hehe, får ikke håpe det da.

                        Men det må være lov å forvente seier hjemme mot et bunnlag. Hvis ikke så synes jeg ambisjonsnivået bør justeres opp.
                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                        - Nosa

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av hoyt
                          Men det må være lov å forvente seier hjemme mot et bunnlag. Hvis ikke så synes jeg ambisjonsnivået bør justeres opp.

                          Det er forskjell på å forvente seier kontra det å feie over. Dersom Mifsud, Occean, Kippe, Sundgot eller Koren hadde puttet på noen av de store muligheten dem fikk, hadde jeg vært svært fornøyd, selv om vi ikke feide over Fredrikstad.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7027

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av hoyt
                            Hehe, får ikke håpe det da.

                            Men det må være lov å forvente seier hjemme mot et bunnlag. Hvis ikke så synes jeg ambisjonsnivået bør justeres opp.
                            Forvente seier ja, men du sier vel at du forventet at vi skulle kjøre fullstendig rundt med FFK. Tippeligaen er for jevn til det. Hadde Miffe løfta ballen etter han runda keeper eller OO putta på det ferdigscorede innlegget på overtid ville alle gått hjem og vært såre fornøyde. Jeg synes vi spilte bra, dominerte banespillet og kunne og burde ha vunnet. Hadde vi hatt en toppscorerkandidat på laget, eventuelt litt mer marginer på vår side, ville vi også gjort det. At du mener FFK styrte showet på lørdag skjønner jeg ikke bæret av.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • hoyt
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 2850

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av trigz
                              Forvente seier ja, men du sier vel at du forventet at vi skulle kjøre fullstendig rundt med FFK.
                              Når sa jeg det? Mulig jeg skulle ordlagt meg bedre når jeg sa "feie over FFK". Det jeg mente med det var hvertfall at vi burde vunnet kampen uten store problemer.

                              Jeg vet at tippeligaen er jevn, og at ingen kamper er enkle, men etter min mening skal ikke FFK få tid og rom til å boltre seg såpass som de gjorde mot oss i flere perioder under kampen. På Åråsen.
                              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                              - Nosa

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎