Tett i toppen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Emil
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 306

    Tett i toppen

    For de som ikke har fulgt tabellen tett nok så vil jeg bare informere og diskutere hvor tett det er nå:

    Brann som tapte over søpla ligger med 31 poeng
    Rosenborg ligger på 27 poeng - 30 om de slår Molde (Noe de mest sannsynlig gjør)
    LSK ligger på 29 poeng med en kamp mindre spilt, 32 poeng når vi slår Lyn.

    Etter 17 serierunder vil da tabellen muligens se slik ut på toppen:

    LSK - 32 poeng
    Brann - 31 poeng
    RBK - 30 poeng (27 om de ikke slår Molde)
    Stabæk - 28 poeng

    Og i bunnen:

    Ham-Kam - 19 poeng
    FFK - 18 poeng
    ------------------------------------
    Tromsø - 17 poeng
    ------------------------------------
    Viking - 17 poeng
    Molde - 17 poeng (20 om de slår RBK)

    Dette må være historisk tett?
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Sykt spennende er det! Vi er absolutt avhengi av 6 poeng i de neste 2 kampene(Lyn og Hankam)....

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Trøndera vant ja, ikke noe hjelp å få fra Fittegjengen. Sykt viktig å vinne hengekampen mot Lyn nå! Og HamKam hjemme.
      Men så er det LSK og viktige kamper som MÅ vinnes da... Ouch!

      Blir mye neglebiting fremover!

      Kommentar

      • Necrite
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2005
        • 164

        #4
        Blir uansett sykt spennende, både, Rosenborg, brann og Stabæk MÅ tape poeng utover.
        Da alle skal spille mot hverandre, vi har kun Stabæk igjen, og det er HJEMME.

        Rosenborg er først ut nå neste runde mot Stabæk(Lerkendal)
        runden etter spill Brann mot Stabæk (Nadderud)
        og Rosenborg møter Brann i 24 serierunde ( 3 siste runden).

        Så vi har forsatt mye muligheter, jeg for min del har tro på at Stabæk kan skape en del ekstra spenning og være med på å avgjør hvem som tar gullet av LSK, Rosenborg og Brann. (Stabæk kan jo snike til gull, men har ikke tro på dette, men topp kan dem bli)

        Konklusjon, GLAD for at man ikke har igjen kamper mot de lagene vi kjemper mot (annet en stabæk hjemme)
        Fugla er RÅ... Forza fugla

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #5
          Opprinnelig skrevet av Necrite
          Konklusjon, GLAD for at man ikke har igjen kamper mot de lagene vi kjemper mot (annet en stabæk hjemme)
          Hadde gjerne sett vi bare hadde kamper mot RBK, Brann og Stabæk igjen jeg... Da hadde vi mest sannsynlig tatt flere poeng enn å møte FFK, Odd, Sandefjord.....
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Fugla-83
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 282

            #6
            Dette blir alt for spennende. Heldigvis har Brann ryki på en smell. Håpe vår smell er over nå og at vi ENDELIG skal klare å dra gullet hjem....
            ! Mitt hjerte banker LSK !

            Kommentar

            • Lillestrøm Kirke
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 1470

              #7
              Opprinnelig skrevet av Necrite
              Så vi har forsatt mye muligheter, jeg for min del har tro på at Stabæk kan skape en del ekstra spenning og være med på å avgjør hvem som tar gullet av LSK, Rosenborg og Brann. (Stabæk kan jo snike til gull, men har ikke tro på dette, men topp kan dem bli)
              Hvorfor stoppe der, hva med Odd og Start ? Ingenting er avgjort, men vi er de eneste som ikke er avhenging av andre
              "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

              Kommentar

              • bøllefrø
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2004
                • 462

                #8
                Det blir ihvertfall veldig spennende for oss. Jeg er egentlig mest bekymret over at trøndera ser ut som at de er på veien oppover. De har flyten og vinner på dårlige dager - minner veldig mye om en viss periode vi for all del ikke må få tilbake...

                Men sånn som TL er om dagen virker det som de fleste kan stjele poeng mot de fleste. Start er jeg f.eks. ganske urolig for - tror den kampen der blir en hard nøtt. Odd borte har jeg mer håp for. Regner med at gutta er keen på å revansjere et bittert poengtap.

                Men at dette her blir spennende hele veien inn, er det liten tvil om.

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #9
                  Om man ser på hva som har skjedd i enkelte klubber de siste ykene, så er fasiten enkel med tanke på hvordan LSK skal sikre seriemesterskapet: spark treneren!
                  Start kvittet seg med Nordli, og har bare seire siden. Bartelaget mistet Peg Mathias, og har gjort det samme. Og hva skjedde med TIL etter at Ivar Morten måtte gå? Jo, de er plutselig borte fra bunnen.
                  Da må løsningen være at Uwe forsvinner fra LSK, dermed vil klubben sikre seg seire fremover. Kanskje LSK skulle satse på å bytte trener hver tredje kamp, for å være sikker på å full effekt av trenerskiftene?


                  Og for den som ikke forstod det med en gang: dette er såkalt IRONI, og skal derfor ikke tas seriøst.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • ChriZza
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 4265

                    #10
                    -Helvete fryser til is før brann tar seriegull


                    Dagbladet.no har stilt 12 identiske spørsmål til supporterlederne i Brann, Rosenborg og Lillestrøm om hvem de tror vinner i år osv..

                    Petter får gjennomgå i kommentarene til artikkelen:P

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      #11
                      Det der var morsomt. Gud så gøy det er å være arrogant da. Tar jo helt av.

                      Petter
                      tar opp tråden etter 70-tallet.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎