Coventry vil ha Mifsud

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fotball_marthe
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1069

    #21
    er litt enig med deg e.d , men ikke i alt..
    Jeg syns ikke Mifsud har opført seg som no særlig..det eneste han snakker om nesten er jo om at han vil bort..!
    Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

    Kommentar

    • e.d
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 688

      #22
      Og det gjør han selvfølgelig på eget initiativ?. Og ikke fordi journalistene spør og graver om dette?
      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

      Kommentar

      • Kølla Riisa
        Seniormedlem
        • Jun 2004
        • 1021

        #23
        Det er bør være en selvfølge at kanarifansen støtter de spillerne som til enhver tid tar på seg den gula drakta. det er ingen som har fått gjennomgå slik som Mifsud. Jeg misliker at Fjøra går ut i media slik han gjør, og supporterne burde ha støttet Mifsud. ok er mulig at han ikke blir hetset her inne, men det er jaggu ikke langt unna. "Han pisser på klubben som vi elsker", Han tenker kun på seg selv, driter i klubben" "Han er illojal mot klubben osv. "
        Veldig bra merkelapp å få på seg. ikke minst når det kommer fra egne supportere. De samme supportene som Mifsud selv alltid skryter av.
        Mifsud får jo for masse støtte av klubben og oss.

        Hvem støttet han gjennom "brevpostsaken" da?? LSK!
        Og vi synger alltid for han, mer enn mange andre spillere som fortjener mer hyllest spør du meg.

        Alle ser at han kun tenker på sine egne interesser, det er en grunn til at R.Koren sier han håper LSK også blir fornøyde med en eventuell overgangsak. Det kommer du aldri til å høre fra Michael Mifsud.

        Mifsud er en god fotballspiller, han scorer viktige mål for Sportsklubben. Men han er en stor egoist og da må det være lov å si det også!

        Kommentar

        • e.d
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 688

          #24
          Kanskje personligheten hans henger sammen med den fotballspilleren han er. Ikke vet jeg. Men jeg mener at den behandlingen han har fått i Lillestrøm er urettferdig. Har aldri hørt om noen som har blitt byttet ut i 10 kamper på rad. Og i vinter så ble han benket i Royale leauge fordi han ikke ville skrive ny kontrakt. Og fjøra som bruker media til å disse ham, men akkurat det samme tilfelle gjelder jo Koren. Så da er det ikke det at Mifsud ikke vil skrive ny kontrakt, men det er måten han gjør det på som er galt. Og da lurer jeg på hva er det han har gjort som er så galt? og som gjør at han blir tilegnet alle disse negative karakteristikkene.
          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

          Kommentar

          • Kølla Riisa
            Seniormedlem
            • Jun 2004
            • 1021

            #25
            Og fjøra som bruker media til å disse ham, men akkurat det samme tilfelle gjelder jo Koren
            Koren går ikke rundt som en vandrende kontaktannonse etter hver match han har spilt.

            Koren har som jeg sagt tidligere presisert at det er viktigat LSK får en god avtale og at de blir fornøyd.

            Der har du forskjellen.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7055

              #26
              Miffe er ikke verre enn noen andre profesjonelle fotballspillere, bare litt mindre taktisk.

              Moro om han skulle komme til å ende opp i Coventry, da kommer jeg jo til å møte ham neste gang jeg stikker over for å se mitt favorittlag. Dersom CCFC byr på ham tror jeg det imidlertid er bedre å la ham gå umiddelbart, og ikke som noen andre sa la ham dasse rundt her resten av sesongen og gi faen.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • plern
                Medlem
                Hoffnarr
                • Nov 2005
                • 51

                #27
                går han for mere en fire milioner er jeg fornøyd

                Kommentar

                • bøllefrø
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2004
                  • 462

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                  Først henta de Runar Normann fra oss og så henter de Mifsud fra oss. Begge to er spillere med en eller to ekstremt gode ferdigheter, men også store mangler totalt sett som fotballspillere.
                  Unnskyld at jeg kanskje har sovet i timen, men jeg kan ikke huske at Runar Normann hadde noen ekstreme gode ferdigheter. Noen helt OK, men Normann-salget er kanskje det mest sjokkerende salget fra Norge jeg har opplevd, når man tenker på prisen

                  Men jeg synes det er bra hvis Mifsud reiser nå. Pengene er egentlig ikke det viktigste, men å skape ro i spillergruppa. Jeg tror heller ikke det ville vært et så veldig stort savn. Greit at Mifsud skaper endel, men Myklebust har tross alt to bein og et godt hode han også. Det er litt viktig at vi ikke overvurderer spillere heller.

                  På samme måte litt med Koren. Greit at han serverer noen flotte baller av og til, men vi må huske på at de minuttene Koren er "off" så spiller vi som vi har 10 mann utpå. Og når "off-periodene" blir lange, som i det siste, er det kanskje et spørsmål om LSK ikke hadde vært bedre tjent med en litt dårligere spiller som heller står på i 90 minutter.

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #29
                    Fyren har senka enga to ganger og dette er takken.... Jaja.

                    Folk må innse at det er mer trøkk over engelsk nivå to enn norsk tippeliga, både når det gjelder lønn og publikum. Så jeg kan godt forstå han går dit.

                    For meg har Mifsud absolutt vært en bra spiller å ha. Ikke i zane-klassen, men han har satt sitt stempel i norsk fotball. Det er det ingen tvil om.

                    Kommentar

                    • bøllefrø
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2004
                      • 462

                      #30
                      Joda, jeg trur alle er enige om at Mifsud har gjort masse bra på banen, men akkurat nå er det viktig at samkjøre laget best mulig. I det siste er mye av lagspillet forsvunnet, og det tror jeg kan ha en sammenheng med at mange spillere tenker på neste karrieresteg fremfor å yte maks for Fugla der og da.

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                        På samme måte litt med Koren. Greit at han serverer noen flotte baller av og til, men vi må huske på at de minuttene Koren er "off" så spiller vi som vi har 10 mann utpå. Og når "off-periodene" blir lange, som i det siste, er det kanskje et spørsmål om LSK ikke hadde vært bedre tjent med en litt dårligere spiller som heller står på i 90 minutter.
                        Jeg synes da Koren har vært sånn hele tida. Han har vel aldri dominert en kamp i 90 minutter. Kasey Wehrman er mer den typen. Styrer spellet, vinner baller og slår lekre pasninger. Koren gjør glimtvis sensasjonelle ting, men resten av kampen er han litt anonym. F eks borte mot Fredrikstad gjorde han fint lite utenom målet. Det samme hjemme mot Lyn i cupen. Rett før han scorte tenkte jeg for meg selv at idag har vi ikke sett noe særlig til Koren. Plutselig er han der som matchvinner og det er selvsagt veldig verdifullt. Slike folk er nok mer verdsatt i latinske land enn i Norge.

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                          Joda, jeg trur alle er enige om at Mifsud har gjort masse bra på banen, men akkurat nå er det viktig at samkjøre laget best mulig. I det siste er mye av lagspillet forsvunnet, og det tror jeg kan ha en sammenheng med at mange spillere tenker på neste karrieresteg fremfor å yte maks for Fugla der og da.

                          Enig med deg her. Kanskje hadde vi tjent på å gå tilbake til flat firer på midtbanen. For meg virker det som om f eks Strand ikke får noe særlig å jobbe med når vi spiller diamant.

                          Kommentar

                          • Blakk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 1860

                            #33
                            Coventry er en mindre klubb en LSK og jeg kjøper ikke utalsen at det er mere trykk i coventry(!) enn på Åråsen!!

                            Kommentar

                            • RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                              Unnskyld at jeg kanskje har sovet i timen, men jeg kan ikke huske at Runar Normann hadde noen ekstreme gode ferdigheter.
                              Ikke?
                              Han var rask og hadde en meget god venstrefot som ga han både en sterk skuddfot og gode innlegg/kårnere. Overstegsfinter behersket han også godt. Resten av hans fotballegenskaper var ikke mye å skryte av.

                              Mifsud sine sterke sider er at han er rask og skyter hardt. Så stopper det vel også der.
                              RoyVaadal.

                              Kommentar

                              • Blakk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 1860

                                #35
                                Runar N var vel ekstrem god til og drikke og..

                                Kommentar

                                • Serbern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 5496

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Blakk
                                  Runar N var vel ekstrem god til og drikke og..
                                  hehe...kan skrive under på den... var nachspiel hos runar hver lørdag..

                                  Kommentar

                                  • Lillestrøm Kirke
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2004
                                    • 1470

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Blakk
                                    Coventry er en mindre klubb en LSK og jeg kjøper ikke utalsen at det er mere trykk i coventry(!) enn på Åråsen!!
                                    http://http://www.ccfc.premiumtv.co....,10269,00.html

                                    Tilskuerrekord 1967 (div 2!) : 51455
                                    Høyest snitt 1967-1968: 34715
                                    Snitt ifjor: ca 22000

                                    Takk for meg.
                                    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                    Kommentar

                                    • Blakk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 1860

                                      #38
                                      Lillestrøm host hark kirke,det er ikke mengden men innholdet som teller.Og der er vi i LSK foran Coventry sheep shaggers football club!

                                      Kommentar

                                      • Bekkis
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 441

                                        #39
                                        Håper de blar opp nok så vi kan slippe han før sesongen er ferdig... trur blant annet myklebust ville gjort det meget bra i mifsuds fravær... vokst på det ville han også gjort... synes mifsud gjør noe bra, men det meste blir veldig forutsigbart...

                                        Kommentar

                                        • maurakanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2005
                                          • 637

                                          #40
                                          Bla bla bla . Nå kan vi ikke selge Mifsud , før vi har en erstatter på plass da. Holder ikke med Sundgot, Occean og Mykle. Nå har vi mistet Olsen, Haddad, to offensive spillere , uten og få noen nye inn, så skal vi selge Mifsud før sesongslutt, bør Fjøra ha en erstatter klar!!!
                                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                          Kommentar

                                          Working...