FXT: Nazi-rop sjokkerte Rösler (var: Sirkus Rösler fortsetter...)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1214

    FXT: Nazi-rop sjokkerte Rösler (var: Sirkus Rösler fortsetter...)



    Sirkuset fortsetter. Selvsagt ikke bra at han får nazi tilrop etter seg, men det er f... mye hans egen skyld at han blir såkalt feilsitert og feilinformert. Hvis du ikke kan norsk så får du holde kjeft da Rösler. Jeg er så forbanna lei av å ha en trener og en manager som er mer i fokus enn spillerne og det værste er at det faktisk ser ut som de nyter oppmerksomheten.
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

    #2
    Opprinnelig skrevet av maxpayne
    http://www.fxt.no/cupen/article715139.ece

    Sirkuset fortsetter. Selvsagt ikke bra at han får nazi tilrop etter seg, men det er f... mye hans egen skyld at han blir såkalt feilsitert og feilinformert. Hvis du ikke kan norsk så får du holde kjeft da Rösler. Jeg er så forbanna lei av å ha en trener og en manager som er mer i fokus enn spillerne og det værste er at det faktisk ser ut som de nyter oppmerksomheten.



    Jeg synes Uwe har gjort det veldig bra som trener og synes Fjøra gjør en fremdragende jobb! All honør til de begge for hva de har prestert frem til nå.Synd de ikke har to pokaler i skapet..
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

    Kommentar

    • MedlemNR35
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 905

      #3
      Tull av deg å antyde at det er Røsler sin skyld at Start fans roper Nazi rop til han.

      Media har ikke vært snille mot Røsler og utnytte Røsler`s svakheter så fort de får muligheten.Slik er media og alle kan vel se at Røsler har noen steg å gå før han kan kalles "flink med media"

      Men å antyde noe slik strådstarter gjør her er jeg ikke med på i det hele tatt.

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1214

        #4
        Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
        Tull av deg å antyde at det er Røsler sin skyld at Start fans roper Nazi rop til han.

        Media har ikke vært snille mot Røsler og utnytte Røsler`s svakheter så fort de får muligheten.Slik er media og alle kan vel se at Røsler har noen steg å gå før han kan kalles "flink med media"

        Men å antyde noe slik strådstarter gjør her er jeg ikke med på i det hele tatt.
        ...det er noe forbanna pisspreik. Når du har en trener som stikker av etter kampen skjeller ut spillere offentlig og fremstår som usympatisk gang etter gang i div. intervjuer så har han seg selv og takke for å ha fått pressen på nakken. Dessuten har vi også en manager som figurer på alle kongelige gjestelister sammen med kona Marianne, ikke noe problem ennå kanskje men det irriterer meg grenseløst å se manageren i LSK posere med Ari Behn og gjengen i Se og Hør snart hver uke.

        Kommentar

        • MedlemNR35
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 905

          #5
          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          ...det er noe forbanna pisspreik. Når du har en trener som stikker av etter kampen skjeller ut spillere offentlig og fremstår som usympatisk gang etter gang i div. intervjuer så har han seg selv og takke for å ha fått pressen på nakken. Dessuten har vi også en manager som figurer på alle kongelige gjestelister sammen med kona Marianne, ikke noe problem ennå kanskje men det irriterer meg grenseløst å se manageren i LSK posere med Ari Behn og gjengen i Se og Hør snart hver uke.
          Likevel er ikke dette noe grunn til diskriminering.

          Om så Hans Kuttel fra Øst Berlin hadde hengt kona si på loftet hadde ikke det forsvart ordene Nazi!

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1214

            #6
            Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
            Likevel er ikke dette noe grunn til diskriminering.

            Om så Hans Kuttel fra Øst Berlin hadde hengt kona si på loftet hadde ikke det forsvart ordene Nazi!
            nazi tilrop er helt uakseptabelt, men at han begynner å bli en upopulær fyr rundt om i landet er jo ganske forstålig.

            Kommentar

            • MedlemNR35
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 905

              #7
              Opprinnelig skrevet av maxpayne
              nazi tilrop er helt uakseptabelt, men at han begynner å bli en upopulær fyr rundt om i landet er jo ganske forstålig.
              Da er vi enige!

              At han er upopulær hos andre kan han nok dra endel på sin egen kappe.Poenget mitt med svaret mitt til deg var at ingenting forsvarer diskriminering.Det virket i ditt innlegg som at du mente at diskrimineringen var selvforskyldt.

              For min egen del synes jeg det er kult å ha en trener som er i vinden.Hater trege A4 typer som Tom Prahl,Høgmo og gjengen.Vår egen lille Mourinho er ikke noe problem for meg.

              Kommentar

              • Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2748

                #8
                Maxpayne, har du ALDRI noe positivt å si om Fugla? Jeg har sett igjennom postene dine på forumet her, og det er ALDRI annet enn eder og galle å høre fra deg. Greit at du er skuffet etter nok et tap, men kanskje du skulle ta deg en bolle og telle til ti før du poster?
                "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                Kommentar

                • Franken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1036

                  #9
                  Nazitilrop skal ALDRI godtas, på noen som helst måte. Den som antyder det synes jeg kan ha seg til helvete bort fra både KFL og norsk fotball.

                  Vi er kommet til 2006 og da bør Uwe slippe å gjennomgå slike ting!

                  Også en sak på Dagbladet:


                  Nå som NFF behandler Stabæksaken, bør vel denne saken også komme på bordet til NFF. Slik oppførsel bør gå utover klubbene som ikke har oppegående supportere!
                  Fra Baillsund

                  Kommentar

                  • MoBee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 958

                    #10
                    Skjønner ikke hva du mener med denne tråden engang jeg... "Sirkus røsler fortsetter" antyder jo at røsler har gjort noe. Han kommenterer jo bare en alvorlig supporterhets. At han i det siste har blitt feilsitert er jo sant.

                    Kommentar

                    • KimFL
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1410

                      #11
                      Sirkuset fortsetter. Selvsagt ikke bra at han får nazi tilrop etter seg, men det er f... mye hans egen skyld at han blir såkalt feilsitert og feilinformert. Hvis du ikke kan norsk så får du holde kjeft da Rösler. Jeg er så forbanna lei av å ha en trener og en manager som er mer i fokus enn spillerne og det værste er at det faktisk ser ut som de nyter oppmerksomheten.
                      Det er nok ikke så enkelt, at Rösler kan velge å holde kjeft. I den medieavtalen som er inngått mellom TV og fotballklubbene, så er representanter for klubbene, deriblant trenere pliktige til å stille opp på intervjuer ifm med kamper. Men litt medietrening hadde nok ikke skadet, både for Rösler og Fjørtoft.


                      KimFL

                      Kommentar

                      • Bolsen3
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 1061

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av maxpayne
                        http://www.fxt.no/cupen/article715139.ece

                        Sirkuset fortsetter. Selvsagt ikke bra at han får nazi tilrop etter seg, men det er f... mye hans egen skyld at han blir såkalt feilsitert og feilinformert. Hvis du ikke kan norsk så får du holde kjeft da Rösler. Jeg er så forbanna lei av å ha en trener og en manager som er mer i fokus enn spillerne og det værste er at det faktisk ser ut som de nyter oppmerksomheten.
                        Dette er kanskje det værste pisset jeg noen sinne har lest i hele mitt liv!! Og det er ingen overdrivelse! Du får faen meg ta deg sammen, mann! Du går langt i å påstå at det er Röslers egen feil at folk kommer med nazi-rop til ham? hæ???? hvorfor det?? Ja, det er sannsynligvis hans egen feil at han er upopulær blant våre motstandere, men jeg kan ikke se at det kan forsvare slike usmaklige tilrop! Hadde de sunget "Rösler er slem og dum" så hadde jeg skjønt deg bedre, men da hadde det aldri blitt en stor sak uansett...

                        Jeg selv synes det er fett med en trener som Uwe Rösler! Alle kan ikke være kjedelige vet du! Vi trenger folk som er litt anderledes... Jeg tipper du er et offer for den berømte jante-loven, jeg...

                        Kommentar

                        • Bolsen3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 1061

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av maxpayne
                          nazi tilrop er helt uakseptabelt, men at han begynner å bli en upopulær fyr rundt om i landet er jo ganske forstålig.
                          Hva så? Vi elsker ham, det er det eneste som teller!

                          Kommentar

                          • AG-3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 1081

                            #14
                            skandale!

                            Dette er jo like jævlig som hvis noen hadde lage såkalte apelyder eller annen rasistisk oppførsel mot fargede spillere i kampen!

                            Håper makrellrasshøla får seg en kraftig smekk - og Stabæk gjengen og...

                            Er så lavmål!

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              #15
                              Hvis ikke NFF straffer klubbene HARDT kommer dette til å skli ut fullstendig. Poengtap og bot er det eneste disse idiotene vil skjønne.

                              Er tvilende til om NFF foretar seg noe.
                              I så fall kan de droppe alle fremtidige holdningkamanjer og, som en struts med hodet nedi bakken, stille akseptere at norsk fotball har tapt når også denne rasismen ikke slås ned på.

                              Vær sterk Uwe. Hvis våre motstandere hater deg, er det mest av alt fordi du gjør enså god jobb her, og at de derfor har måttet tape mot LSK
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • Bekkis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 441

                                #16
                                synes det er bedre å se rösler i media enn spillerne til stadighet... de har mer enn nok å tenke på... rösler har god nok kontroll til å ta seg av media... sammen med fjøra utgjør de en fin mediaduo for lsk... uwe har også blitt flinkere til å si ingen kommentar...!

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #17
                                  Åpningspost sjokkerte Eksil-kanari!
                                  Fantastisk å klare å legge skylda på Rösler for sånt svineri. God bedring, og lykke til.
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • chrissp
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 2403

                                    #18
                                    Burde ikke være mye tvil igjen om at vi har seriens minst likte trener.... Som nevnt i en kommentar tidligere i sommer (husker ikke hvilken avis), så er trenere som Røsler, Rekdal, Nordlie etc. spesielt avhengig av stor sukess før de begynner å bli en påkjenning for omgivelsene.

                                    Når jeg snakker med folk som ikke er så nevneverdig interessert i fotball er det sjelden fotballaget LSK som blir lagt merke til, men desto mer Røsler. Kanskje Mourhino sin taktikk fungerer tilfredsstillende i engelsk fotball, der spillerne er mangemillionærer og lever mer beskyttet. I Norge derimot fungerer det ikke slik.

                                    De konstant tilbakevendende problemene med Røsler sitt "image", tror jeg skader mer enn de gjør nytte. De er ikke med på å ta press bort fra enkeltespillere, men legge desto større press på hele sportsklubben i form av økt hets fra tribunen, ødeleggende fokus før kamper og generell uro.

                                    Det er fantastisk det som Røsler så langt har fått til og jeg har troen på et det også vil løsne i de "viktige" kampene. Men Røsler bør ta seg sammen, og Fjørtoft bør ansette en medierådgiver. Akkurat nå er jeg mest pinlig lei av å måtte for-gud-vet-hvilken-gang, argumentere i støtte for en trener de fleste utenforstående bare rister på hodet av.
                                    Bølerkanaris

                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2879

                                      #19
                                      hva faen skal vi med en trener som er populær rundt om i norge? han er jævla populær i lsk og for kanari fansen, vi trenger da ikke en mann som er likt av alle
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        #20
                                        All respekt til Røsler!

                                        Etter han tok over LSK har ingen tatt flere poeng en oss. Han blir desverre både feilsitert og missforstått (merkelig nok ) veldig ofte.

                                        Rasistiske utsagn tolereres ikke! Hadde jeg sett en KFLmedlem lage apelyder på tribunen hadde han fått en albue. Håper de får svi som faen for dette, og at det blir satt ett eksempel så dette ikke skjer igjen.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎