Koren på TV2 sporten (vrakinga, Almeira-bud)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Marianne
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2005
    • 179

    #61
    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    Det var mange temaer som blei tatt opp samtidig. Når vi heller ikke får høre en sammenhengende dialog, og vi også kjenner TV2s metoder så kan vi ikke konkludere med at dette nødvendigvis handlet om vrakinga.
    Okei. Jeg tolket et par av innleggene her, med gjengivelse av det han sa, som om det var sagt mer eller mindre i samme setning, men da har jeg misforstått.

    Opprinnelig skrevet av No1sqwip
    ...hmm kanskje han snakker om Gullik
    Isåfall kan han komme seg på huet og ræva vekk fra Åråsen, ingen kødder med Gullik!



    Voldsomt som denne tråden skulle utarte seg. Her kommer Koren, i irritasjon over å ha blitt vraket, med noen uttalelser som er langt mildere og langt mindre sutrete enn flere andre har gjort i ulike sammenhenger, også er folket i ferd med å ta av. Dere er noen søtinger
    Last edited by Marianne; 22.08.2006, 23:14. Begrunnelse: Et par trykkleifer

    Kommentar

    • LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

      #62
      Så på reprisen av sporten, dette legger jeg få kalorier i.
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

      Nei til NFF!

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #63
        Opprinnelig skrevet av hoyt
        Jeg tror nok det er frustrasjon overfor Uwe som gjør at begge vil bort fra Lsk.
        Jeg tror heller det er frustrasjon over at de ikke får enda mer penger, som gjør at de vil bort fra LSK.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7055

          #64
          Vel, da kommer mitt evige credo på banen igjen: Det er drakta som er hellig, ikke hvem som er inni dem. Krangling i media har vi stort sett vært bespart for tidligere før disse møkkagutta begynte å henge ut bremsesporboksershortsene sine til tørk offentlig (altså skittentøysvasken).

          Koren har vært rævva i flere kamper på rad (et ok innhopp i cupen). Når vi veit hva han er i stand til å klare, mener jeg det var riktig av Uwe å benke ham i en kamp. Hvis det er det det er snakk om, og det er derfor han gjorde det intervjuet i går, må noen ta tak i den mannen og gi ham buksevann. Prøv å gjøre et sånt stunt i en større klubb der du ikke er den store Stjerna, Robbie, og se hvor mange kamper du får spille etterpå.

          MM og RK har litt å bevise nå og jeg håper de står frem allerede i kveld og viser seg verdige til "stjernestatusen".
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #65
            Robbie var min "helt" i LSK. En spiller jeg så på som en sympatisk og god spiller som hele tiden var ærlig. Han sa jo at han ville til en større klubb etterhvert, og det respekterte vi. Men at han ikke tåler EN kamp på benken før han begynner å snakke dritt i media er skuffende! Du er ikke lenger en helt i mine øyne Robbie. God, javisst, men INGEN oppfører seg sånn i LSK!
            Hadet bra, like greit at du stikker om du skal forsure miljøet. Ta med deg den grinete dvergen på vei ut...

            Takke meg til gutter som Rambekk og Sundgot!!

            ...mulig jeg bare er morgengretten. Skuffet er jeg hvertfall over at det nok en gang skal ulme i LSK. Men Koren står på for LSK og lar talentet tale i den siste tiden, så skal jeg fortsatt klare å huske han med ett smil om munnen.
            Last edited by veiron; 23.08.2006, 08:20.

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3499

              #66
              Men 400.000 kr er altfor lite for en så god spiller. Og jeg forstår virkelig ikke at det ikke finnes noen andre klubber der ute på ett høyere nivå som ønsker hans tjenester.

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #67
                Alle rykter skal behandles på samme måte: smør på maksimalt, og send de videre!

                Ærig talt, er det så lenge mellom hver kamp at vi er nødt til å falle ned til rykte-nivå?

                Støtter trigz: spillere kommer og går, LSK består!!!!!:lsk:

                Hverken Robbie eller Michael når Tommy til knærne. Og LSK klarte seg også når han la opp.
                Knurr...

                Kommentar

                • Marianne
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2005
                  • 179

                  #68
                  Spillere forsvinner hele tiden, vi klarer oss alltid. Folk snakket nesten om verdens undergang da Gylfi forsvant, men vi har vel egentlig klart oss ganske greit uten ham? Det er bare idiotisk å overdrive spilleres viktighet. Vi skal ikke ha to spillere mindre i staller fordi Koren og Mifsud forsvinner - erstattere kommer.

                  Kommentar

                  • Harvest
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 855

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Marianne
                    Spillere forsvinner hele tiden, vi klarer oss alltid. Folk snakket nesten om verdens undergang da Gylfi forsvant, men vi har vel egentlig klart oss ganske greit uten ham? Det er bare idiotisk å overdrive spilleres viktighet. Vi skal ikke ha to spillere mindre i staller fordi Koren og Mifsud forsvinner - erstattere kommer.
                    Der fikk du sagt det. Spillere kommer og går. Fugla består :lsk:
                    Iron Maiden's gonna get you.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1224

                      #70
                      Rösler og Fjørtoft ha skylda.

                      At til og med Koren begynner å bli lei disse tullingene forstår jeg så inderlig godt. Det hele og fulle ansvar for at Koren og Mifsud uttaler seg som de gjør er Fjørtoft og Rösler sitt ansvar.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #71
                        Og Fjørtoft og Rösler kommer til å være i LSK etter at Koren og Mifsud har dratt.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • McGuffy
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 5096

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                          Og Fjørtoft og Rösler kommer til å være i LSK etter at Koren og Mifsud har dratt.
                          Og godt er det!

                          Kommentar

                          • iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            At til og med Koren begynner å bli lei disse tullingene forstår jeg så inderlig godt. Det hele og fulle ansvar for at Koren og Mifsud uttaler seg som de gjør er Fjørtoft og Rösler sitt ansvar.
                            imponerende at du uttaler treneren og sportsdirektøren vår som tullinger.
                            Kanarifugla flyr høyt i år!

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7055

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              At til og med Koren begynner å bli lei disse tullingene forstår jeg så inderlig godt. Det hele og fulle ansvar for at Koren og Mifsud uttaler seg som de gjør er Fjørtoft og Rösler sitt ansvar.
                              Kan du forklare meg hvorfor det er Rösler og Fjørtofts ansvar at Koren og Mifsud sutrer til media med en gang livet går dem imot?

                              (Forøvrig: Har du noen positivt ladede celler i kroppen, eller består livet ditt av surmaget, destruktiv drittslenging 24 timer i døgnet?)
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎