Idiotisk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Idiotisk

    Først vil jeg si at å mobbe trøndere er det beste av alt bortsett fra.....

    Men denne meldingen er ment til disse 2 dustene som beina over matta når vi økte til 3-1. NFF vurderer nå å gi LSK bot for mangel på sikkerheten. Håper disse bøtene blir betalt av disse to halv feite gutta.

    I tilegg kommer en annen ikke så kjapp luring løpenes etter, en vakt som burde sitti hjemme med en pils og dytta tryne fult av grandiosa.

    Håper folk med hjerte for klubben ikke stiller seg bak disse!!!!

    Steng dem ute fra alle kamper ut året hvor vi tar cupgull og serie sølv!!
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #2
    Jeg la også merke til de to lobotomerte apene der... Men jeg hadde håpet at ingen andre hadde merket det, siden det ikke var blitt noe skriverier.

    De kan ikke kalle seg supportere når de gjør slikt mot klubben. Skal NFF være konsekvent nå så blir det 40.000 i bot(, hvis det da ikke blir dobbelt?)

    Jeg stemmer for selvjustis i KFL og sanksjoner mot de to!

    Kommentar

    • Mor_10
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2004
      • 131

      #3
      40000 hørtes urimelig stengt ut. Det er jo nærmest håpløst å gardere seg mot sånne.

      Uifra bildene som ligger på nett ser han ikke ut som han er del av kanari-fansen. Det er ihvertfall total mangel på supporter effekter.
      --------------------------------------------
      Mor10

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #4
        Nå sto jeg øverst på feltet, men de av dere i kanari fansen skulle grise banka disse tullinga skikkelig. Hadde det vært meg skulle jeg dytta flagget på tvers opp i baken dems. Om de ikke har effekter so what?
        De kom løpende mot oss, i tilegg klarer noen suppehuer å klappe for disse, gi andre med lav iq den samme ideen.

        Nei det er godt ikke TV ga mange bilder av dette!!!!

        Skam dere, betal gjerne 100 000 for min del.

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #5
          var det ikke en klubb som fikk 50 k for det for ikke så lenge sida?

          eller var det brann for noen år sida
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #6
            Politiet kunne tatt på seg skylda for dårlig utført oppdrag og dermed betalt hele boten. Da kunne svina slått seg på brystet og sagt at de har gjordt no for Romerike en gang de også.

            A.C.A.B.

            ALL COPS ARE BASTARDS :twisted:

            Kommentar

            • Mor_10
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Jun 2004
              • 131

              #7
              Saken som Rosenborg har mot supporteren som løp ut på matta mot Sheriff vil skape presedens.

              RBK ser ingen grunn til å betale det selv fordi en pøbel med hensikt løper ut på banen mens kampen pågår. De sjekker nå med jurister i håp om å nå fram med et sivilt søksmål mot vedkommende.

              Med saksomkostninger og det hele kan de bli en dyr pris for 15 minutters berømelse.....


              --------------------------------------------
              Mor10

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Håper at det går i favør av klubbene, slik at vi slipper flere slike idiotiske påfunn fra folk med ekstremt markeringsbehov. :evil:
                Knurr...

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #9
                  Steng dem ute og ferdige med det, utrolig barnslig... i tilegg så klarer ikke K.F å si ifra heller??? Hva er dette

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #10
                    Er litt merkelig at det ikke har vært litt mere infomasjon fra NFF om dette på forhånd egentlig. Hadde de gitt nok info om bøter eller andre straffer til klubbene i tippeligaen så hadde sikkert LSK (sikkerhetsvaktene) informert om dette på kamper i ny og ne. Da hadde kanskje disse 2 kålhuene hadde latt være.

                    Jeg var ikke på kampen, ikke visste jeg at klubbene fikk så store bøter pga en sånn ting, men hadde jeg vært på kampen da det skjedde (var i bryllup) og visst at det var LSK som fikk så stor bot så spår jeg at jeg hadde delt ut ett par blåmster der jeg står nederst ved trappa. :wink:

                    Er det noen som veit om disse 2 luringa er medlemmer av KFL eller LSK?

                    At folk ikke haster med å si ifra enda har kanskje noe med at denne saken ikke er ferdig i det hele tatt enda.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎