Uwe: Vi vinner gull!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #41
    Opprinnelig skrevet av trigz
    Godt tips! Maxpayne, du er ignorert. Uansett hva slags negativ drit du spyr ut av deg, kommer jeg ikke til å lese det. Hvordan føles det å vite at folk må gå omveier for å unngå å lese det du skriver? Det lurer jeg virkelig på.
    Dette er et debattforum, så om "Maxpayne" er negativ og surmaget, så han om det.

    Trenger vel ikke å starte en kampanje mot han for det....

    Over til temaet så tror jeg at Uwe vet hva som rører seg i spillergruppa bedre enn oss på forumet, og hvis han tror på gull, gjør jeg det også.

    Brann har vært utrolig ustabile, det samme kan sies om RBK, men nå ser det sessverre ut til at de har funnet vinnersporet. Så skal vi kjempe om gullet må det bli helt slutt på den feigheten spillerne eller Uwe har vist på slutten av kamper vi har ledet med ett mål.

    Min eneste innvending mot Uwes jobb må være at vi under han har hatt en tendens til å ri på ett-måls ledelser. Dette klarte vi med suksess i fjor mot bla. Viking og Start, men i år har vi alle sett hvordan det har gått.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #42
      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.

      Brann har vært utrolig ustabile, det samme kan sies om RBK, men nå ser det sessverre ut til at de har funnet vinnersporet. Så skal vi kjempe om gullet må det bli helt slutt på den feigheten spillerne eller Uwe har vist på slutten av kamper vi har ledet med ett mål.

      Min eneste innvending mot Uwes jobb må være at vi under han har hatt en tendens til å ri på ett-måls ledelser. Dette klarte vi med suksess i fjor mot bla. Viking og Start, men i år har vi alle sett hvordan det har gått.
      Et annet argument for å slutte med dette er at målforskjellen kan bli avgjørende for hvem som vinner serien. Det er nesten dødt løp mellom de fire beste. Da kan det hende at forskjellen på 3-2 og 4-2 er så viktig at man bør gjøre et lite forsøk på å score 4-2-målet. Heretter bør vi alltid ha en lynkjapp spiss i sluttminuttene som kan true motstanderen som jager utlikning.

      Kommentar

      • 119589
        Medlem
        Hoffnarr
        • Aug 2006
        • 41

        #43
        Ingen medalje på LSK i år. Tipper at rekkefølgen etter 26 kamper er:
        1.RBK
        2.STABEKK
        3:BRANN
        4:LSK

        Kommentar

        • Lillestrøm Kirke
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 1470

          #44
          Opprinnelig skrevet av 119589
          Ingen medalje på LSK i år. Tipper at rekkefølgen etter 26 kamper er:
          1.RBK
          2.STABEKK
          3:BRANN
          4:LSK
          Mitt tips:
          1. LSK
          2. RBK
          3. Start
          4. Stabech
          5. Brann
          .
          .
          12. Viking
          13. Vif
          14. Tromsø
          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #45
            Stabæk har et homogent lag som jeg synes vi bør slutte å undervurdere. Vi knuser dem på Åråsen, men jeg håper de kan hjelpe oss litt mot Rosenborg og Brann.

            Kommentar

            • Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1075

              #46
              Oppskriften på gull?

              Hva er oppskriften på gull, Uwe?
              Har du hentet tilbake Bjarmann i forsvarsrekka?

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #47
                Opprinnelig skrevet av Torolf
                Stabæk har et homogent lag som jeg synes vi bør slutte å undervurdere. Vi knuser dem på Åråsen, men jeg håper de kan hjelpe oss litt mot Rosenborg og Brann.
                Synes stabæk har vært morsomme å se på i år. Spiller bra fotball og har mange morsomme kominasjoner man sjelden ser i norsk fotball.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #48
                  Og så har de ett par relativt målfarlige spisser, kan man vel si...
                  Men allikevel tviler jeg meget sterkt på om Stabæk klarer å slå både Brann, RBK og ikke minst LSK. Men om de skulle klare det, så har de vel isåfall fortjent en god plassering.
                  Knurr...

                  Kommentar

                  Working...