Michael: Kunne fått ny klubb på dagen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Michael: Kunne fått ny klubb på dagen

    Michael Mifsud ønsker seg vekk fra Lillestrøm, og er erklært uønsket i klubben. Likevel er det han som holder klubben inne i gullkampen.


    Herregud, lærer den fyren aldri ? Nå begynner jeg å bli mektig irritert på ham.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    håber han skyter oss til seriegull, så ønsker jeg han lykke til i en storklubb i østerike, belgia eller noe i den duren.. Han er ikke verdig drakta. Synd han spiller så godt, ellers ville jeg ikke savna han ett sekund. Kjipt at den mest usympatiske spilleren i klubbene er en av de viktigste..
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Kvittre
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 265

      #3
      Men stemmer det, at han er erklært uønsket i klubben??

      Kommentar

      • lillestrøm-gutt 2
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Feb 2006
        • 193

        #4
        ja, fjørtoft sa det på tv2 for for noen uker siden
        Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
        er du bli er du gla holder du med FUGLA

        FORZA FUGLA

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Jeg frykter at både Mifsud og Koren kommer til å drive litt splitt og hersk taktikk for å komme seg avgårde i dette vinduet. Men samtidig er det jo det beste for dem å spille så bra som mulig for å komme til en best mulig klubb. Vi husker jo hvordan Gylfi Einarsson herjet når han hadde kort tid igjen. Faren er den dagen de har signert, så vil nok prestasjonen dale ettersom de ikke vil ødelegge for seg selv med skader ol.

          Kommentar

          • Snerten
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2006
            • 458

            #6
            Jeg har stor sans for Mifsud som spiller, han er en viktig spiller for laget på banen.
            Men som personen Mifsud så er jeg dritt lei hele fyren
            Last edited by Snerten; 26.08.2006, 10:21. Begrunnelse: pga idiotisk font surr eller hva jeg nå skal kalle det
            Evig LSK

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              #7
              Opprinnelig skrevet av lillestrøm-gutt 2
              ja, fjørtoft sa det på tv2 for for noen uker siden
              Han sa at han ikke ville bli tilbydt ny kontrakt.

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #8
                Synes det er litt unødvendig av Mifsud å gidde og stille opp på sånne intervjuer i det hele tatt. Jeg synes ikke dette intervjuet er noe værre enn hva han har sagt tidligere, men det som irriterer meg er at han sjelden klarer å holde kjeft, bare si "no comment". Jeg så han på tv her for leden, da sa han at han var skuffet over å bli tatt av banen, men hvorfor måtte man spørre Uwe om. Da journalisten prøvde å grave videre i saken, sa Michael "no comment" med et lurt smil. Det er slik jeg ønsker at han skal opptre, i stedet for å være så jævlig pr kåt.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • LSK N/B
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 830

                  #9
                  Synes Mifsud har forandret seg i det siste. Virker mer proff i forhold til media. Han sier ikke noe stygge ting om Ledelsen eller klubben i dette tilfelle. Alt jeg leser i dette inervjuet er at han bekrefter at noen vil ha ham. Ellers så skal vel fotballspillere helst måles på hva de gjør på banen, og det er vel ingen som kan kritisere han for hva han gjør der om dagen. Uro moment eller ei, han er viktig for klubben om dagen.
                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                  Nei til NFF!

                  Kommentar

                  • AG-3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 1081

                    #10
                    Dette må være en uutløst verkebyll for de andre i spillergruppa! Klart det må påvirke de andre at Koren og Mifsud har flere agendaer...Lykke til i The Wankership, Miffe....Klarer seg i 4. min før en olm skotte med hårete legger sender han opp til rad 34...

                    kanskje får de andre "gullro" om malteseren drar?

                    Kommentar

                    • KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

                      #11
                      Mifsud har blitt en veldig viktig spiller for oss. Så jeg tror ikke det vil lønne seg for oss om han stikker.

                      Kommentar

                      • cyberspud
                        Medlem
                        Møteplager
                        • May 2004
                        • 86

                        #12
                        tror du det ikke finnes bra spisser der ute??
                        2004 Lillestrøm

                        spud

                        Kommentar

                        • Fridtjof
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2005
                          • 2120

                          #13
                          Arctic Monkeys sang dette om Christiano Ronalda på Roskilde i år... kunne like gjerne vært om Miffe...

                          And what a scummy man
                          Just give him half a chance
                          I bet he'll rob you if he can
                          Can see it in his eyes, yeah
                          That he's got a driving ban
                          Amongst some other offences
                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                          Kommentar

                          • veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                            Arctic Monkeys sang dette om Christiano Ronalda på Roskilde i år... kunne like gjerne vært om Miffe...

                            And what a scummy man
                            Just give him half a chance
                            I bet he'll rob you if he can
                            Can see it in his eyes, yeah
                            That he's got a driving ban
                            Amongst some other offences
                            Jeg elsker Arctic Monkeys!! Sang de dette dedikert til den klysa?? Liker dem ikke mindre nå, haha!

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2315

                              #15
                              har sagt det før og sier det igjen ... hvis ikke hetsen av miffe stopper havner han i enga og vi vil vel ikke ha en ny diallo sak!??! alle spillere, med et par hederlige unntak, er horer, lev med det. spesielt de som scorer for lsk...

                              Kommentar

                              • sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1818

                                #16
                                På tide å få Mifsud ned på jorda. Han er ikke Ronaldinho eller ballack heller. Spiller du for fugla så spiller du for fugla helt til kontrakten er over eller en stor klubb legger bud på deg. Mifsud bør tenke på lagkameratene sine og fansen. Det er greit at han vil til en storklubb i england eller spania osv. det vil jo alle, men nå har du kontrakt med lsk, konsentrer deg om det!!!!

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                  På tide å få Mifsud ned på jorda. Han er ikke Ronaldinho eller ballack heller. Spiller du for fugla så spiller du for fugla helt til kontrakten er over eller en stor klubb legger bud på deg. Mifsud bør tenke på lagkameratene sine og fansen. Det er greit at han vil til en storklubb i england eller spania osv. det vil jo alle, men nå har du kontrakt med lsk, konsentrer deg om det!!!!
                                  støttes 110%! jeg kunne ikke sagt det bedre selv! Rett og slett
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • Fridtjof
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2005
                                    • 2120

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av kunden
                                    har sagt det før og sier det igjen ... hvis ikke hetsen av miffe stopper havner han i enga og vi vil vel ikke ha en ny diallo sak!??! alle spillere, med et par hederlige unntak, er horer, lev med det. spesielt de som scorer for lsk...
                                    Hets? Man høster som man sår... Slik som han behandler klubben kan han ikke forvente at folk går rundt og elsker ham.
                                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13271

                                      #19
                                      Jeg tror Mifsud er en kløne. Løpene hans på kryss og tvers over matta, og han manglende evne til å slå avgjørende pasninger skyldes ikke hans funderende og livsfilosofiske holdning. Mye instinkt og en maltesisk "sta jævel" holding nedarvet fra det sønderbombede Valetta har nok bidratt til hans nokså selvsentrerte og uforsonlige uttalelser samt hans resultatorienterte spillestil. Enkelte spillerer trenger "tenning" - Mifsuds tenning består trolig i et brennende ønske om å prestere så godt at hele LSK går i knestående og unnskylder seg (sett inn alternativ seksuell aktivitet her for større leseropplevelse). Han har nok et lite mindreverdighetskompleks etter mye tid på 2. lag i Tyskland. Jeg tror rett og slett ikke at han klarer annet enn å ta det personlig når han blir tatt av banen eller blir bedt om å sette andre foran seg selv. Han ser rett og slett ikke konskevensene dette får utover ham selv. Jeg tror vi skal være glad for raseriet dette frembringer. Uten tenning kunne han fort blitt en slags Brian West - hurtig som en gummistrikk, men uten det fandenivoldske "killer"-instinktet som får ham til å banke ballen i nota fra de mest utenkelige posisjoner. Jeg håper ved Gud at han mildner etter seriegull, at han fatter fonyet interesse for Fjørtofts gamle historier om sin spiss-dominans i europa og ennyoppstått higen etter tysk disiplin og fysisk avstraffelse. Det er tross alt et forsonende trekk ved de korttenkte - de har heller ikke særlig god hukommelse.

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        #20
                                        Saken var vel bare at Grønlund utalte seg om adferden hans, og at det kunne av den grunn bli vanskelig å finne en ny klubb.

                                        Han ble sitert på det og sa han kunne fått seg klubb på dagen. f.eks Coventry.

                                        synes han har oppført seg bra i det siste.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎