Koren og Mifsud blir ut sesongen i følge TV2 Nettavisen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • WAK
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 964

    #61
    Vet godt at det er lang vei til å komme med i gruppespillet i Champions leauge men skulle vi ikke klare det får vi uansett en sjanse til å kvalifisere oss til gruppespillet i UEFA cupen.

    Ser det heller ikke som en umulighet å kvalifisere oss til Champions Leauge når RævBK har klart det gjentatte år.

    Men jeg er hundre prosent sikker på at det har mye og si for Koren å spille i Europacupene med LSK hvis han i det hele tatt skulle vurdere å bli. Det sier seg nesten selv.

    Kommentar

    • Sem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2005
      • 1626

      #62
      Fordelen med å spille i en god klubb i en relativt svak liga kontra å spille i en "bakgårdsklubb" i en av de store landene, er jo muligheten til å spille champions league eller annen europacup, og dermed vise seg fram...

      Det bør være attraktivt!

      Kommentar

      • WAK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 964

        #63
        Jeg tror heller ikke det er så store sjanser for at Koren blir. Men når han åpner for at det er en sianse at han blir så må jo klubben vise interesse at de også vil det.

        Men mener fortsatt at vi må ha en mulighet til å spille i Europacupen for at det i det hele tatt skal være en sjanse for at han blir.

        Kommentar

        • Larsifan
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • Sep 2006
          • 17

          #64
          Ja

          Jeg tror Robert blir til neste år. Han Liker seg i Lsk og liker oppmerksomheten han får fordi han er en god spiller. Men Michael mifsud har jo uttalt seg klart og tydelig at han vi dra til en bedre klubb i f.eks. England, spania eller italia. Men Hvis han ikke lykkes kommer han til å søke tilbake til Lsk tror jeg!:lsk:

          Kommentar

          • WAK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 964

            #65
            Opprinnelig skrevet av Sem
            Fordelen med å spille i en god klubb i en relativt svak liga kontra å spille i en "bakgårdsklubb" i en av de store landene, er jo muligheten til å spille champions league eller annen europacup, og dermed vise seg fram...

            Det bør være attraktivt!
            Kunne ikke sagt det bedre selv

            Kommentar

            • Larsifan
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Sep 2006
              • 17

              #66
              Opprinnelig skrevet av WAK
              Kunne ikke sagt det bedre selv
              Takk Takk

              Kommentar

              • Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

                #67
                Opprinnelig skrevet av Larsifan
                Takk Takk



                Måtte bare, måtte bare...

                Kommentar

                • WAK
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 964

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Larsifan
                  Jeg tror Robert blir til neste år. Han Liker seg i Lsk og liker oppmerksomheten han får fordi han er en god spiller. Men Michael mifsud har jo uttalt seg klart og tydelig at han vi dra til en bedre klubb i f.eks. England, spania eller italia. Men Hvis han ikke lykkes kommer han til å søke tilbake til Lsk tror jeg!:lsk:
                  Tror faktisk det hadde vært større sjanse at Mifsud hadde blitt enn at Koren blir hvis han ikke hadde kommet på kant med ledelsen i klubben. Grunnen til det er at jeg tror ikke han kommer til å få noe tilbud fra en stor klubb. Men jeg forstår jo at klubbledelsen har satt foten ned når Mifsud har oppført seg som han har gjort. Tror samtidig at Mifsud trives bedre i LSK enn han kanskje gir utrykk for.
                  :lsk:

                  Kommentar

                  • Larsifan
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Sep 2006
                    • 17

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av WAK
                    Tror faktisk det hadde vært større sjanse at Mifsud hadde blitt enn at Koren blir hvis han ikke hadde kommet på kant med ledelsen i klubben. Grunnen til det er at jeg tror ikke han kommer til å få noe tilbud fra en stor klubb. Men jeg forstår jo at klubbledelsen har satt foten ned når Mifsud har oppført seg som han har gjort. Tror samtidig at Mifsud trives bedre i LSK enn han kanskje gir utrykk for.
                    :lsk:

                    Du har kanskje rett.. Han får nok flere og bedre tilbud fra andre klubber er Koren.. men Koren tror jeg drar.. men mifsud er glad i lsk også... det blir vanskelig for Michael tror jeg, men han drar til et engelsk 1div. lag tipper jeg....

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #70
                      Koren: Andre klubber i Norge kan også være aktuelt.

                      Opprinnelig skrevet av vg.no
                      Lillestrøm er førstevalget hvis jeg blir i Norge - men andre klubber kan også være aktuelt, sier sloveneren
                      Robert Koren (25) åpner for å bli i Lillestrøm etter denne sesongen. Og utelukker heller ikke andre norske klubber.


                      Sjøl tror jeg Koren stikker til utlandet, men at han sier at andre klubber i Norge er aktuelle, det gjør meg en smule nervøs.

                      Nå hopper jeg til sengs, så jeg rekker toget til Oslo kl 0700 i morra..Man må prioritere for å være med KFL på busstur skal jeg si dere!
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      • Kopperud
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2006
                        • 1697

                        #71
                        hvis han skla til bedre klubber!? hmmm hvilken klubb skla han dra til da i Norge? Fugla er jo best:lsk:
                        Ultras Felt C 2005x2015

                        Lillestrøm & Bajen

                        Kommentar

                        • Larsifan
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Sep 2006
                          • 17

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Kopperud
                          hvis han skla til bedre klubber!? hmmm hvilken klubb skla han dra til da i Norge? Fugla er jo best:lsk:

                          Vet det! :lsk: Men er enig i at jeg blir litt små nervøs når han holder det åpent for å dra til andre norske klubber.. men hvem skulle det hvert.. han vil til en bedre klubb, da kan han jo ikke holde seg i norge fordi Lsk er jo best her i norge..

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            #73
                            Han fisker, både hos oss og hos andre. Bårde RBK og Brann kan legge sensasjonelle overgangs- og lønnssummer i potten. Koren er en våt drøm i de klubbene. Vi har jo sett hvor virkelighetsnære bergenserne hare vært i det siste, de kan kjapt legge fem-ti mill eller mer i sign on

                            Kommentar

                            • Larsifan
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Sep 2006
                              • 17

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Han fisker, både hos oss og hos andre. Bårde RBK og Brann kan legge sensasjonelle overgangs- og lønnssummer i potten. Koren er en våt drøm i de klubbene. Vi har jo sett hvor virkelighetsnære bergenserne hare vært i det siste, de kan kjapt legge fem-ti mill eller mer i sign on

                              Han blir her 2 sesonger til tror jeg!:lsk:

                              Kommentar

                              • mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av heidar
                                Kanskje han spiller for ny kontrakt, har hørt rykter om at den gamle snart går ut...
                                Jeg har hørt rykter om at Brann har vært i kontakt med Koren. Der sitter penga løst. Nå må LSK få ut finger'n hvis de skal klare å beholde vår juvel!
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                Mvh
                                Mr.Jordbakke

                                Kommentar

                                • Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                  Jeg har hørt rykter om at Brann har vært i kontakt med Koren. Der sitter penga løst. Nå må LSK få ut finger'n hvis de skal klare å beholde vår juvel!
                                  I tilfelle begynner Brann å få god dekning på sentral midtbane. Det vil være uutholdelig å se Koren i en annen norsk klubb.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎