Crosspasningene til Khaled er fantastiske

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    Crosspasningene til Khaled er fantastiske

    Khaled er ekstremt god på å slå crosspasninger. Han har i grunn gjort dette helt fra starten av og de gangene han har spilt. Til og begynne med trodde jeg han var litt heldig, men feilprosenten er så lav, at dette er noe han mestrer til det fulle.

    I tillegg til å fine en medspiller i god posisjon, så er det veldig effektivt at vi flytter spillet over på motsatt side. Man har tendenser til å kjøre seg litt fast på en side og det blir trangere og trangere, mens det ofte er mye ledig rom på motsatt.
    RoyVaadal.
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

    #2
    Helt enig. Kiko slår stort sett krempasninger. Han kan bli en meget verdifull spiller når han får spillt på seg litt mer ferdigheter i resten av spillet sitt.
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

    Kommentar

    • Shrap
      Medlem
      Møteplager
      • Sep 2005
      • 95

      #3
      Helt enig. Kiko har cross-pasninger i høy klasse.. litt mer trening på andre ting, så blir nok kiko en av lsk's viktigste spillere..


      Forza :lsk: Fugla
      Bergdølmo - VÅR mann!!!

      Kommentar

      • Canário
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1471

        #4
        Kiko er ekstremt flink til å tre passningene millimeterpresist i "dypet", der han ofte finner Riise. Den kombinasjonen er ofte dødelig, og Riise var også nær ved å lyktes i går hadde han ikke vært avblåst for hands. Tar også samvittighetsfulle løp hjemover, er mer hard i stilen og får orientert seg bedre enn tidligere.

        Med tiden vil han bli en viktig nøkkelspiller for LSK.

        Kommentar

        • hoyt
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 2850

          #5
          Opprinnelig skrevet av Canário
          Riise var også nær ved å lyktes i går hadde han ikke vært avblåst for hands. Tar også samvittighetsfulle løp hjemover, er mer hard i stilen og får orientert seg bedre enn tidligere.

          Med tiden vil han bli en viktig nøkkelspiller for LSK.
          Han er jo så absolutt en viktig nøkkelspillere allerede! Den gutten imponerer meg kraftig om dagen, og viser en guts og innsatsvilje de fleste kan se opp til og beundre. Hadde 2 herlige assist i går, og kunne fort scoret på et par fine løp inn i boksen.
          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
          - Nosa

          Kommentar

          • Ballkunstneren
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 780

            #6
            Kiko

            Tror vi snakket om Kiko her, men det er greit det. Kiko er en fantastisk spiller og jeg tror han kan være mannen som erstatter Koren hvis han forsvinner. Jeg tror nok Rösler har tenkt lenger enn de fleste tror. Han har teknikk og pasningsfot, han viste også frem skuddfoten sin ved et par anledninger i går. Gleder meg til å se ham videre og håper han får mer spilletid. :lsk:

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              #7
              Opprinnelig skrevet av Nummer10
              Tror vi snakket om Kiko her, men det er greit det. Kiko er en fantastisk spiller og jeg tror han kan være mannen som erstatter Koren hvis han forsvinner. Jeg tror nok Rösler har tenkt lenger enn de fleste tror. Han har teknikk og pasningsfot, han viste også frem skuddfoten sin ved et par anledninger i går. Gleder meg til å se ham videre og håper han får mer spilletid. :lsk:

              Skuddfoten til Kiko er heit. Det er synd han ikke kommer til skudd så ofte. Tipper vi får se noen susere iløpet av høsten!

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Og om vi ikke gjør det, så kan jeg leve litt til på 1-1 scoringen i cupfinalen i fjor.
                Knurr...

                Kommentar

                • Bekkis
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 441

                  #9
                  Trur kiko kan overta plassen til koren, selvom han ikke er like kreativ, får vi fortsatt de ekstremt gode gjennombruddspasningene, mere løpskapasitet og kanskje også mere skuddkraft...

                  Kommentar

                  • RoyVaadal
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 4055

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Skuddfoten til Kiko er heit. Det er synd han ikke kommer til skudd så ofte. Tipper vi får se noen susere iløpet av høsten!
                    Han skyter antagelig veldig bra. Det har sett slik ut de gangene han har prøvd. Men at han ikke kommer til skudd så ofte er mye hans egen skyld. Han er for beskjeden og kunne skutt langt oftere. Han er så sikker også på volleyskudd a la Bukken at dette kan bli et viktig våpen, dersom han tar det i bruk.
                    RoyVaadal.

                    Kommentar

                    • KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

                      #11
                      Vi fikk et par-tre deilige crossere idag også...

                      Men vi burde prøve å få dra nytte av skuddene hans også (scud-rakettene). Vi har jo lykkes med å sette Koren opp i mellomrommet. Er vel mulig å gjort dette med Kiko også, slik at vi får en dimensjon til? Vi må jo få brukt venstresida på en noe nyttig en kun en crossball i ny og ne...

                      Kommentar

                      • Seb.R
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 4159

                        #12
                        Crosspasningene av Khaled var som alltid gode i dag også. Var mange gode mot Bjørn Helge i dag.
                        www.sebastianramsland.com
                        www.twitter.com/sebramsland

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3170

                          #13
                          I fjor så vi flere ganger "Bukken-skudd" fra Kiko, men fra venstre kant, der han mest har spilt i år, får han ikke så veldig mange sjanser til slike avslutninger. Dersom Koren, måtte Gud forby, skulle forsvinne, kan en liten trøst være at Kiko, som da bør få rollen som framskutt midtbane, kan få vist fram skuddfoten oftere.

                          Men a propos crosspasninger må vi vel kunne nevne at Espen Søgård (!), foruten et par stygge feil- og tversoverpasninger, i går leverte to utsøkte førtimeters lissepasninger, én til Bjørn Helge og én til Shane, pasninger jeg ikke hadde trodd Espen hadde i seg. Et nytt bevis på at øvelse gjør mester.

                          gilbert

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #14
                            Blei veldig optimistisk med tanke på pass foten hans... Tror ikke han ville vært noe særlig... dårligere enn koren i den offensive rollen. Herlige krossere!

                            Kommentar

                            • Franken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2004
                              • 1036

                              #15
                              Han minner meg faktisk litt om meg selv i mine yngre dager, med tanke på de langpasningene. Herlig å se hvordan han vender spillet, er ofte gull verdt det når motstanderlaget ligger kompakt.
                              Fra Baillsund

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎