Treningskamp: Lillestrøm - BK Häcken - Mandag 04.09 - Kl. 18:00 - Åråsen Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3193

    #41
    Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
    De som markerte seg mest positivt var etter min mening Diomande,Bertheussen,Kiko og Steffi. Ellers så syntes jeg Shane surra mye..tilbake til gamle takter....ser ikke ut som det går så mye fremover med Påsan heller...veldig synd...frykter at vi aldri får sett den gode gamle Pål igjen:???:
    Vi er iallfall enige om at Påsan har svært langt igjen. Når vi ser ut til å være uenige om Eirik og Shane skyldes det kanskje at begge nok var svært variable i denne kampen, Eirik gjorde også mye bra, men ble etter min vurdering avslørt på farta og tempoet (raske vurderinger og beslutninger på dette nivået) litt for ofte til at jeg likte det, og var blant annet heldig som ikke fikk en straffe mot seg, selv om den var akkurat på streken. Shane syntes jeg framfor alt var positiv framover, særlig sammenlikna med Pål, og mer og mer utover i kampen, mens han starta noe usikkert.

    gilbert

    Kommentar

    • Ted Nugent
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 851

      #42
      Er det ikke litt rart at Bjørn Helge spiller treningskamp når han har meldt forfall til landslaget pga skade..?

      Kommentar

      • msl42
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2005
        • 220

        #43
        Opprinnelig skrevet av gilbert


        Åråsen var ikke helt fullsatt i sola på mandagskvelden. Vi var vel i overkant av 300 tilskuere, blant dem IFK Göteborgs norske trener, med flere fortider på Åråsen.

        DS
        300?? jeg hadde billettnummer 10249 :lsk:
        eLSKer fugla... ;-) :-)

        Kommentar

        • Anders_Bakken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 542

          #44
          Noe jeg spesielt la merke til i dag er hvor dårlig Påsan er som førsteforsvarer....i motsetning til Riise. Han glemte jeg forøvrig...var meget frisk han også....han gir jernet og er villig til å utfordre en mot en. Bedre å tørre og prøve og mislykkes et par ganger....istedenfor å safe å slå inn for tidlig eller spille en klassisk støttepasning...noe Pål er et eksempel på. Han eier verken selvtillit eller spillerglede om dagen....meget synd...

          Kommentar

          • danny
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Sep 2006
            • 17

            #45
            ..

            synes eirik(biffen) gjorde en fin innsats, spesielt i 1 omgang..han gjorde noen feil i 2 omgang, men alt i alt synes jeg han gjorde en fin figur..så han spille mot hammerfest igår, der var han den desidert beste spilleren på banen, så bare 1 omgang..2 kamper på 2 dager sitter i kroppen, så d var ik rart han datt litt ned i 2 omgang..synes han var sterk i duellspillet, en spiller som vi får mye bruk før i framtiden han har vært uheldig me skade også i år, så d kan bare gå en vei!!

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #46
              Diomande virket veldig spennende utifra dine rapporter, Gilbert. Kan du, ved hjelp av ditt foreløbige inntrykk av han som spiller si noe om hvor lang tid du tror han vil bruke fra han undertegner kontrakt for LSK til han blir aktuell for start 11'ern? Hvor ligger hans begrensninger, og hvilken spillertype får vi inn i denne unggutten?

              Jeg må innrømme at jeg aldri har sett han i aksjon, og er derfor spent på hvilken spillertype han er og hva slags begrensninger. Dessuten er det spennede å se om han har ballmottak som Sundgot eller Konatè. Jeg synes å ha sett mange afrikanere i Tippeligaen med meget dårlig teknikk, men god fysikk og hurtighet. Er han eventuelt en spiller som vil gå inn i den "lille spissen's rolle" ? Isåfall er det vel et spørsmål hva som skjer med fremtiden til Myklebust, om han får seg nok en konkurent som kan danke han ut av laget. De er jo begge fremtiden, men det er jo utvilsomt ikke bra for Myklebust sin utvikling at han ikke får spilletid på øverste nivå i Norge.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • Gullars
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 355

                #47
                Hvis den innformasjonen jeg sitter på stemmer, så er dette en spiller for framtiden, dvs at han ikke er hentet inn for å spille umiddelbart, men med et perspektiv på noen års utvikling, tror derfor ikke vi kommer til å se så mye til han de første sesongene.

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av semper fi
                  Til og med speakeren virket totalt ute av form. Eneste lyspunktet var at Carola glimret med sitt fravær i pausen.
                  Hva! Jeg synes speakeren var BB!

                  Ole Ivars med klassikerne "Jag trodde anglarna fanns" og "Nei så tjukk du er blitt" og den ultimate Flashdance. Musikken ruuuuula!

                  Ellers var det flere som etterlyste Carola, så hun må nok på spillelistene i kampene fremover.
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • Anders_Bakken
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 542

                    #49
                    Meget god fysikk...relativt hurtig og slepen teknikk....tørr å utfordre innenfor 16 ...
                    Jeg har trua på denne uslepne diamanten...bør vel gå fort inn i troppen på A-lag...så sant ikke denne helvetes EU regelen setter oss i knipa neste år også..

                    Kommentar

                    • Gullars
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 355

                      #50
                      Syns det er helt syke regler som gjør at Wehrman ikke kan spille i dag, greit at han soner seriekamper med kort, men at han ikke kan spille en treningskamp er helt sykt.

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #51
                        så det betyr at han må stå over, men han får ikke redusert karantenetia si? Dustete regel, men som sagt, dumme regler finnes det nok av i lovsamlinga til NØFF
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Gullars
                          Syns det er helt syke regler som gjør at Wehrman ikke kan spille i dag, greit at han soner seriekamper med kort, men at han ikke kan spille en treningskamp er helt sykt.
                          Jeg lurte også på hvorfor ikke Kasey spilte idag, men jeg kan aldri tenke meg at dette var grunnen. Enten er det skade, eller så ville dem prøve de aktuelle mot Start, med unntak av landslagsspillerne. I cupen mot start f eks stilte vi med både Kiko, Kasey og Occean. Eller var det pga karantene for rødt kort han ikke spilte?

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #53
                            Hvis kasey hadde kunnet spille så burde han absolutt spilt. Siden han får en lengre ufrivillig pause nå så haddedet vel vært optimalt om man hadde pårøvd å holde matchformen hans ved like.....?
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • Gullars
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 355

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av KFL41
                              Jeg lurte også på hvorfor ikke Kasey spilte idag, men jeg kan aldri tenke meg at dette var grunnen. Enten er det skade, eller så ville dem prøve de aktuelle mot Start, med unntak av landslagsspillerne. I cupen mot start f eks stilte vi med både Kiko, Kasey og Occean. Eller var det pga karantene for rødt kort han ikke spilte?
                              Det var pga karantene med rødt kort.

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #55
                                Javel. Men hvis man får rødt kort under en treningskamp på vinteren etter slag, må man gjerne stå over en treningskamp, pluss første serierunde, mens Kasey har allerede stått over en sereikamp og må stå over neste seriekamp. Litt rart at man må stå over en treningskamp i tillegg synes jeg.

                                Kommentar

                                • Anders_Bakken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 542

                                  #56
                                  Jeg hørte det var skade under oppvarminga...jeg kom ganske seint...men en eller annen som sa det...

                                  Kommentar

                                  • RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                                    Se egen (ubeskjeden) tråd.

                                    gilbert
                                    Jeg synes det blir feil med to diskusjonstråder fra Häcken-kampen. De er nå slått sammen til en. Referatet til gilbert er derimot sikret oppmerksomhet siden dette er kopiert ut til nyhetstråden (burde kanskje vært flyttet og ikke kopiert, men la gå for denne gang).
                                    RoyVaadal.

                                    Kommentar

                                    • Gullars
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 355

                                      #58
                                      Jeg så kampen sammen med han, og det var han selv som sa at han måtte stå over med kort.. han kunne vistnok ikke spille kamp mens han sonet karantene. Syns det er en helt dustete regel.

                                      Kommentar

                                      • sparwasser
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3185

                                        #59
                                        Fra hjemmesiden til BK Häcken:

                                        Seger i Norge

                                        Vi höll nollan och vann med uddamålet mot norska ligatvåan Lilleström efter en stark laginsats.

                                        Det var Roger Risholts debutmatch och med 90 minuter i benen för vårt senaste nyförvärv konstaterar tränare Stefan Lundin att Roger gör en mycket bra insats.

                                        Rogers fina insats på mittfältet var dock inte det enda glädjeämnet i dagens match.

                                        - Det är givetvis mycket positivt att vi inte släpper in något mål, att vi på nytt visar oss starka på fasta situationer och dessutom tar våra forwards ett steg framåt idag, säger Stefan nöjt.

                                        Förutom Roger Risholt, framhåller Stefan Teddy Lucic samt våra forwards där han ger Dioh Williams ett extra plus i kanten.

                                        - Det var en jämn och bra match där lagen har ungefär lika många målchanser var, fortsätter Stefan. Där vi drar längsta strået när Marcus Jarlegren nickar in Teddy Lucic hörna i 83 minuten.

                                        Som helhet var det här en viktig match för oss och en bra förberedelse inför derbyt mot IFK Göteborg om en vecka, avslutar Stefan.



                                        .................................................. .................................................. .................

                                        Marcus Jarlegren segerskytt i Norge

                                        Återigen var det en hörna som fällde avgörandet. Återigen slagen av Teddy Lucic. Men den här gången hette målskytten Marcus Jarlegen.


                                        Stefan Lundin summerar nöjt att matchen var en nyttig genomkörare innan derbymatchen mot IFK Göteborg om en vecka och såg sitt lag spela en bra match mot ett duktigt motstånd.

                                        Båda lagen saknade en del spelare pga. landslagsuppdrag men bjöd ändå upp till fin fotboll och bra kamp.

                                        Roger Risholts debut i den gulsvarta tröjan imponerade på lagledningen med en stabil och bra insats. Tillsammans med Teddy Lucic och Dioh Williams var han lagets främsta.

                                        Kommentar

                                        • Serbern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 5496

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                                          Er det ikke litt rart at Bjørn Helge spiller treningskamp når han har meldt forfall til landslaget pga skade..?
                                          Ja det høres jo litt rart ut..

                                          Kommentar

                                          Working...