LSK2 - Hammerfest på Lillestrøm Stadion, søndag kl. 13.00!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    LSK2 - Hammerfest på Lillestrøm Stadion, søndag kl. 13.00!

    Ta med deg paraply eventuelt parasol.

    Kampen går på Kunstgressbanen.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • Skovli
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Mar 2006
    • 22

    #2
    1-1 til pause.

    målet til fugla2 av Eirik ''BIFFEN'' Berteussen!

    Noen som vet hvordan det gikk til slutt?
    www.kggsc.com

    Kommentar

    • pitbull007
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Sep 2006
      • 127

      #3
      Kampen endte 2-2.

      pitbull007 - gikk hjem i pausen, makan til vær......

      Kommentar

      • Per Arne
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2347

        #4
        tabellen

        Etter at Eidsvold Turn slo Mo IL i går, ligger LSK2 fremdeles på 7. plass, nå sju poeng over streken (hvor Hammerfest holder 12. plassen).

        Tabellen
        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

        Kommentar

        • Skovli
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Mar 2006
          • 22

          #5
          Hvor mange kamper gjenstår?

          Vi rykker vel ikke ned?

          Kom eks. lsker. Anders Hagberg inn for hammerfest?
          www.kggsc.com

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #6
            Kampfakta

            Laget:

            Otto Fredrikson
            Nickolas Sparby, Lasse Bergan-Foss (Christer Næss fra ca. 75), Eirik Bertheussen (Morten Derbak Pettersen fra 46.), Jonas Kordahl -
            Jørgen Slorafoss, Johan Petter Winsnes (Mads Nilsen-Knedal fra 46.), Ragnar Hovind, Andreas Castilla, Sindre Prestulen -
            Skodran Rexhaj

            Mål:
            1-0 13 min. Eirik Bertheussen
            1-1 30 min. str.
            1-2 72 min. str.
            2-2 90 min. Mads Nilsen-Knedal

            Ved byttene i pausen gikk Skodran ned som midtstopper sammen med Lasse. Mads gikk inn sentralt og Morten kom inn som spiss.

            Et vanvittig regnvær gjorde at banen etterhvert led under mye overvann. Planen til LSK var å ligge lavt og ta Hammerfest på kontringer, akkurat i bortemøtet. Hammerfest skal etter sigende ha et ganske habilt lag, men har overrasket mange ved å ligge så langt ned på tabellen som de faktisk gjør.

            Uansett, planen så ut til å slå feil, all den tid Hammerfest lot LSK spille og tidvis dominere i første omgang. Fullt fortjent da Berta headet inn LSKs første etter en corner. Hammerfest hadde lite å by på og sjansene var det stort sett LSK som kom til. En sjelden visitt fra Hammerfest etter ca en halvtime ga dem en meget billig straffe. Lasse skulle angivelig ha felt en Hammerfest-spiller på vei ut av LSKs straffefelt, men alt tyder på at han snublet i sine egne bein. Hammerfest sin "Toro" scoret sikkert. LSK fortsatte å jage et nytt mål, men det ebbet ut med uavgjort til pause.

            2. omgang ble jevnere, men fremdeles var det LSK som kom til de fleste sjansene. Gutta er teknisk gode, raske og sterke, men ubesluttsomme i avslutningsfasen. Hammerfest var mer på høyde uten å skape det helt store da de fikk nok en straffe. Denne gangen var det Skodran som var synder. Nok en litt tvilsom straffe. Hammerfest-spilleren detter lett og jeg er jammen i tvil om det eventuelt skjedde innenfor sekstenmeteren. "Toro" er sikker fra ellevemeteren og sender Hammerfest opp i en 2-1 ledelse.

            Etter det vikrer det om om lufta går litt ut av gutta og Hammerfest har et par feite muligheter til å øke sin ledelse, men Otto er god bakerst.

            De siste minutttene er det et voldsomt press fra LSK og to minutter på overtid, som var akkurat det dommeren signaliserte at han skulle legge til, får LSK frispark på venstre side. Alle LSKs spillere inn i Hammerfest sin sekstenmeter, til og med Otto. Det er Mads som kommer høyest og stusser ballen som kryper under tverrliggeren og i mål.

            Dommeren setter i gang spillet, før han blåser av meg en gang....

            Viktig scoring. Ikke nødvendigvis poenget som var viktig, men snarere det at Hammerfest ikke fikk tre. Hammerfest ligger på tolvte plass og tre poeng til dem ville ført dem like i ryggen på LSK2. Nå er det fremdeles seks poeng til Hammerfest på nedrykksplass.

            Skal man trekke frem noen er det vanskelig å komme utenom Slorafoss som er en klassisk ving. Stort finteregister og meget bra fart både med og uten kule i beina. Synes helt klart at han burde være aktuell for litt hospitering med A-stallen. Spennende spiller.

            Ellers er både Nicko og Lasse gode bak der (Eirik var BB de 45 han spilte). Skodran var god som spiss og holdt nivået også etter pause, da som midtstopper. God allroundspiller, men mangler kanskje de ekstreme ferdighetene som gjør at noen spillere når helt til topps.
            Last edited by Rønnern; 03.09.2006, 22:09.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #7
              Opprinnelig skrevet av Skovli
              Hvor mange kamper gjenstår?
              Vi rykker vel ikke ned?
              Kom eks. lsker. Anders Hagberg inn for hammerfest?
              Sjekk http://www.n3sport.no/03/Table.asp?TournamentId=267146 for tabell og resterende terminliste.

              Anders Hageberg kom ikke inn for Hammerfest. Han satt på benken, men lurer på om han nyss er tilbake fra skade.
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • Jan Banan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 809

                #8
                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Dommeren setter i gang spillet, før han blåser av meg en gang....
                Hva i all verden gjorde du på banen?! Offside, eller?
                - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                Stuart Baxter har forstått det.

                Kommentar

                • Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

                  #9
                  Tipper Rønnern dro av seg trøya slik han pleier, og fikk gult kort?
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

                  Even Nordlien

                  Kommentar

                  • Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    En sjelden visitt fra Hammerfest etter ca en halvtime ga dem en meget billig straffe. Lasse skulle angivelig ha felt en Hammerfest-spiller på vei ut av LSKs straffefelt, men alt tyder på at han snublet i sine egne bein. Hammerfest sin "Toro" scoret sikkert.

                    Hammerfest var mer på høyde uten å skape det helt store da de fikk nok en straffe. Denne gangen var det Skodran som var synder. Nok en litt tvilsom straffe. Hammerfest-spilleren detter lett og jeg er jammen i tvil om det eventuelt skjedde innenfor sekstenmeteren. "Toro" er sikker fra ellevemeteren og sender Hammerfest opp i en 2-1 ledelse.
                    RB melder om to soleklare straffer.

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                      RB melder om to soleklare straffer.
                      RB har ikke peiling.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎