Slå Vålerenga - eller glem Royal League

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7029

    Slå Vålerenga - eller glem Royal League

    Med tap for Vålerenga på søndag er ikke bare åtte måneders hån garantert, men også Royal League og medaljestrid en saga blott. Både Brann og Vålerenga ser veldig gode ut nå.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • hertz
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jan 2004
    • 57

    #2
    Vil bare si at Brann og Vif er ikke så jævli sterke om dagen, Vif gir fra seg seieren akkurat som vi gjorde denne runden, Brann slet seg til seier over et Sogndal lag som virkelig er dårlige.

    Det at vi mister to poeng i går er sef helt for jævlig, men vi skal reise oss til helgen.
    HAT

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Fordelen med å spille mot Penga er at om man klarer å lage ett mål, er man stort sett garantert poeng

      Men så var det det da... :cry:

      Vi får håpe at laget bestemmer seg for å revansjere alle de sløste mulighetene fra denne kampen, og ikke minst tapet i våres. For nå bør det strengt tatt ikke gis bort flere poeng.
      Knurr...

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #4
        Det bør faen ikke mangle på motivasjon til den kampen i allefall. Skal nedover, men jeg frykter at det blir en jævlig opplevelse.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Guling
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 484

          #5
          ^ Jeg også. Enga har endelig klart å få til angrepsspillet sitt (etter det jeg har lest i hvert fall, har ikke sett dem på en stund), og forsvarsspillet vet vi allerede at holder mål og vel så det.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎