En gjeng med medgangs-supp...........

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hertz
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jan 2004
    • 57

    En gjeng med medgangs-supp...........

    Takk A Erlandsen får at du bretter deg ut i VG å sier at kfl er en gjeng med medgangssupp. Du er faen meg ikke til å tro, det er forskjell på å være medgangs-supp og bli frustrert over til dels tafatt spill..
    HAT
  • Ola
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1651

    #2
    Her er linken:

    LILLESTRØM (VG) Arne Erlandsen tok et kraftig oppgjør med eget publikum etter at Lillestrøm sakket akterut i medaljekampen.

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      #3
      - Det er helt uakseptabelt. De sier de er gode supportere, men for meg er de bare gode medgangssupportere. Det er helt hårreisende, sier LSK-treneren.
      Arne, nå har du forspilt deg, nå mistet jeg all respekt jeg hadde til deg, ikke nok med at du roter det til ved å ikke bytte tidligere, så lar du det gå utover fansen.

      Nei Arne, Nå er det nok....

      RASSHØL !!

      .
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #4
        Hvorfor faen må noen alltid finne en spiller å syte på? Når publikum på Åråsen slutter å slenge dritt mot egne spillere, så slutter sikkert Arne å slenge dritt mot egne supportere.

        Støtt laget, bønder!

        Forøvrig var dette noe Morten Stokstad i VG blåser opp da dette ikke var noe AE la særlig vekt på. Han var sinna under kampen på publikum også, men det gikk mot midten av Robo-tribunen, og ikke KFL. Det er nok VG som kommer med Kanari-Fansen dessverre. Takk skal du ha Morten Stokstad.

        Petter

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #5
          Slang vi dritt?

          Ikke meg eller de rundt meg. Må være noen nisser på felt c da eller?
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #6
            Nå slenger jeg aldri dritt til egne spillere, de har på seg den Elskelige drakta vår, og fortjerner derfor ikke "dritt", men kritikk må være lov.

            Og når det gjelder Arne, så er dette lavmål....

            .
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #7
              Erlandsen er en trener som burde passe kjeften sin og heller holde "fokus" på sin egen jobb. Vi må få lov til å si ifra når en "toppspiller" med lønn i høy klasse ikke klarer å slå et bra innlegg.

              Du har mistet hele min respekt med å gå ut i avisa og trykke oss langt ned under jorda. Hvem er den beste fansen i norge? Herlig Erlandsen, trykk oss enda lenger ned når du først har sjansen. JEG GLEDER MEG TIL DU REISER FOR GODT. RASSHØL :x :evil:

              Kommentar

              • general
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1150

                #8
                vi må ikke slenge dritt, men litt kritikk og litt frustrasjon MÅ være lov.

                Lsk er tross alt et lag med medalje ambisjoner og vi håper på en plass i royale league og da kan vi ikke være fornøyd med det som skjedde i går.

                KFL er jo en av norges beste fans og støtter de i tykt og tynt, men man må jo få stille litt krav til våre spillere.

                Skjønner ikke hva AE vil med dette. Hvorfor gå til avisen med dette.
                Seriegull 2016!!!

                Kommentar

                • iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

                  #9
                  Jeg NEKTER å tro at dette kommer fra KFL.
                  Og når Arne sier slike ting i media, tror jo alle at det er oss det gjelder.

                  Leser på vg debatt at det er gamle sittan som gjør slikt, og de er jo rett bak Arne, og dermed høres de vel godt?

                  Nei faen ta Arne du skylder oss en unnskyldning.

                  Link;
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                  Kommentar

                  • KanariJente
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Jul 2004
                    • 106

                    #10
                    Re: En gjeng med medgangs-supp...........

                    Opprinnelig skrevet av hertz
                    Takk A Erlandsen får at du bretter deg ut i VG å sier at kfl er en gjeng med medgangssupp. Du er faen meg ikke til å tro, det er forskjell på å være medgangs-supp og bli frustrert over til dels tafatt spill..
                    Sa han virkelig det?! Jeg er enig Hertz, det ER forskjell på å være medgangssupporter og frustrert over til dels tafatt spill ja.
                    Jeg lever i håpet om at min brors kolleger på internatet i Oslo IKKE leser akkurat det der, men .......

                    Kommentar

                    • Fuglen
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • May 2004
                      • 52

                      #11
                      Satt på C-feltet og fulgte litt med på benken. Og der kunne man fint se at Arne forbannet seg hver gang det kom rop om bytter. Og ja det var folk fra C-feltet, selv om han mest aktive oftest er å se på kanarifeltet.

                      Greit at Arne blir litt grinete over rop om bytter hele tiden, men det kan virke som om han ikke har evner til å endre på spillet når det butter i mot.
                      Hva får du meg for å ha Soltvedt og Wehrman løpende på sidelinja nesten en hel omgang, mens laget sliter... Og så sender han ut Mato for oppvarming i det 86 min...

                      Og så klarer han å lire ut "dritt" om fansen - ja ja han om det !
                      Hvis at du er mann, du må tåle motgang og ikke bry deg om noen meldinger fra tribunen og litt piping !

                      Det må være lov å si ifra hva man mener - det handler om engasjement !!
                      Fuglen - LSK fan siden 76

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #12
                        Noen som har lyst til å lage en sang á la "Takk for alt, Drillo" til AE når han skal slutte?

                        Ikke jeg :evil:

                        Og det er faen meg ikke første gang i år at det blir fokus på hans forhold til fansen etter en kamp.

                        Stikk av, Erlandsen.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • smekk
                          Juniormedlem
                          Bøffel
                          • Aug 2004
                          • 26

                          #13
                          utrolig kjipt gjort av Erlandsen...
                          Det finnes ikke noe værre rykte blant supportere. :?

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Ser på TV2 Nettavisen at svaret er kommet:


                            Ellers er det vel bare VG som har slått opp Erlandsens utspill. Så det spørs vel om ikke dette sier like mye om VG som om AE.

                            Dog, etter såpass mange år i toppen av norsk fotball burde han vite at sånt blir det oppslag av. Så det spørs om ikke dette er noe som kommer fra hjertet.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • hjesus
                              -Engasupporter-
                              Bøffelpromp
                              • May 2004
                              • 14

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                              Ellers er det vel bare VG som har slått opp Erlandsens utspill. Så det spørs vel om ikke dette sier like mye om VG som om AE.
                              Regel nr. 1: Stol aldri på VG.

                              Selv boikotter jeg VG etter et oppslag under Norway Cup i fjor, der et styremedlem i Klanen blei feilsitert på det groveste, de dikta til og med opp en masse rart han skulle ha sagt, og siterte diverse anonyme mennesker på direkte løgn. Kjøp Dagbladet, Aftenposten eller Dagsavisen i stedet.
                              in Absinthia

                              Kommentar

                              • KanariJente
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Jul 2004
                                • 106

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av petter
                                Hvorfor faen må noen alltid finne en spiller å syte på? Når publikum på Åråsen slutter å slenge dritt mot egne spillere, så slutter sikkert Arne å slenge dritt mot egne supportere.

                                Støtt laget, bønder!

                                Forøvrig var dette noe Morten Stokstad i VG blåser opp da dette ikke var noe AE la særlig vekt på. Han var sinna under kampen på publikum også, men det gikk mot midten av Robo-tribunen, og ikke KFL. Det er nok VG som kommer med Kanari-Fansen dessverre. Takk skal du ha Morten Stokstad.
                                Petter
                                Jeg støtter LSK uansett tap eller ikke. Så noen medgangssupporter er jeg ikke. Angående det at aviser blåser opp ting: Det er så jævla typisk.

                                Kommentar

                                • KanariJente
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Jul 2004
                                  • 106

                                  #17
                                  [quote="hjesus"]
                                  Regel nr. 1: Stol aldri på VG.
                                  quote]

                                  Jeg leser VG hver eneste dag, men er veldig kritisk til hva jeg leser. Jeg har nemlig lært meg veldig mye om VG-journalisters arbeidsmåte de siste par åra.
                                  De ville nok bare hausse opp dette.... Men jeg har ikke lest hele artikkelen ennå, så jeg kan foreløpig ikke uttale meg om akkurat dette.

                                  Kommentar

                                  • Kølla Riisa
                                    Seniormedlem
                                    • Jun 2004
                                    • 1021

                                    #18
                                    Personlig synes jeg at KFL har tapt seg litt som motgangs-supportere etter den kanongode sesongen 2002 på tribunen. Da var vi helt konge i motgang, blitt litt mer piping og lignende etterhvert.
                                    Men ihvertfall. Erlandsen kunne spart seg dette.
                                    Hvem er det som tjener på dette utspillet???

                                    Sto selv på feltet igår og fikk ikke med meg noe utenom det vanlige.
                                    Arne fremstår som sutrete og en dårlig taper uten 3 poeng i lomma.
                                    Han gir hele Lillestrøm Sportsklubb og Kanari-Fansen et dårlig inntrykk utad med et slikt dustete utspill.

                                    Kommentar

                                    • runarM
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 565

                                      #19
                                      Arg, kan dagen bli verre? Våkner opp med feber, snørr tytende ut av nesa, vondt i halsen, og når man krøker seg bort til PC'n for å lese litt om kampen i går er det dette man møter....

                                      Min oppsummering:

                                      1) Deler av kampen skaper vi masse trøkk som - sånn er fotballen - ikke ga uttelling. Dog spilte vi bra i perioder, ved vanlig uttelling ville vi ledet med minst 1 mål til pause.
                                      2) KLF er veldig opp & ned, vi trøkker til bra innimellom, og tatt kampen og ramma i betraktning er det ikke så værst. DOG er det noen som alltid skriker dritt til en "heldig" utvalgt spiller. Merkelig nok holder de som har hetsa sundgot kjeft nå. Er enig i at JPW gjør en del idiotiske ting, men tross alt skjer nesten alt på høyresiden - så spillbar er han ihvertfall. Mifsud kunne sikkert kommet inn før osv, osv. Ellers trøkker vi til med sang umiddelbart etter utligninga. Konklusjon; KFL som gruppe gjør det ganske bra, noen klarer ikke holde frustrasjonen for seg selv.
                                      3) Erlandsen (eller muligens VG) burde klare å moderere seg litt når han uttaler seg til media. Er ikke så jævlig stas å lese at man er en medganssupporter - etter å ha sett så jævlig mange elendig kamper i årevis uten å skreket noe negativt en jævla gang.
                                      4) Hadde vi putta et mål til på en av de soleklare sjansene, ville det vært fryd og glede i dag. Både fra de som hetser erlandsen, og erlandsen.
                                      runarM

                                      Kommentar

                                      • hjesus
                                        -Engasupporter-
                                        Bøffelpromp
                                        • May 2004
                                        • 14

                                        #20
                                        [quote="KanariJente"]
                                        Opprinnelig skrevet av hjesus
                                        Regel nr. 1: Stol aldri på VG.
                                        quote]

                                        Jeg leser VG hver eneste dag, men er veldig kritisk til hva jeg leser.
                                        Hva er i så måte vitsen med å lese VG når du ikke kan stole på det som står der? Selv har jeg lært meg et enkelt svar når impåslitne VG-journalister skal grave om alt mulig under Norway Cup: "Jeg snakker kun eksklusivt med Klanens Web Radio." :twisted:

                                        Nå skal ikke jeg uttale meg så mye om stemninga på Åråsen i og med at jeg bare besøker Åråsen én gang i året (jada, to ganger i fjor), men de fleste kampa jeg har sett på TV har ikke vært imponerende. Dog har jeg ikke hørt piping før i går, men stemninga har ikke hørt all verdens ut. Et solid unntak er cupkampen mot RBK. Men stemninga er vanskelig å bedømme utifra TV, da microfonplassering og hvor mye stadionstemning TV-selskapene ønsker i bakgrunnen spiller kraftig inn.
                                        in Absinthia

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎