Trening Fredag 08.09.2006

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

    Trening Fredag 08.09.2006

    I dag var det en enkel men spennende trening. Mens de defensive spillerne trente mottak og i gang setting trente de offensive på avslutninger.

    Husar var i dag med på avslutningstrengingen noe som tyder på at han kommer til å bli brukt mer offensivt enn defensivt. Men i den offensive formasjons treningen ble kiko brukt på venstre. De beste avslutterne i dag var koren og mifsud. Sundgot var også god og husar har et hardt skudd, men har en tendens til å skyte rett på keeper hver gang. Den værste på avslutningstreningen var helt klart occean. Han må lære av solskjær å bli igjen etter treningen og putte noen baller i mål. Han trenger trening!

    I den defensive treningen var det mye crossballer og innlegg fra sidene som ble trent, jeg fulgte for det meste med på det offensive. Da jeg selv er av den typen Men jeg kunne se at Rambekk både prøvde seg på høyre og venstre back i løpet av treningen og jeg syntes også cyril var bedre en dan og kunne være en mulighet der. Cyril sine innlegg var spessielt bra i tillegg til god teknikk. Pål steffen spillte egentlig hele treningen og kan bli foretrukket i midtforvaret mot start.

    Jeg tror lagoppstillingen ikke blir så overraskende neste kamp.

    Muller

    Dan Andresen Kippe Shane

    Riise Søgård Kiko

    Koren

    Sundgot Mifsud

    Jeg kunne ikke se at mykle var på treninga i dag. Vet at han spillte U-21, men rambekk spilte jo landskamp han og å han var jo der...

    Jeg likte spesielt hvordan rösler terpet det offensive mønstret og hvordan han på en måte tvang spillerne til å angripe i bølger ved å bruke et bestemt spillemønster. Kommer til å se etter det neste kamp. Det ble vel terpet på en 4-5 forskjellige mønstre i dag. Så vi har nok å ta fra...
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

    #2
    Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
    Jeg kunne ikke se at mykle var på treninga i dag. Vet at han spillte U-21, men rambekk spilte jo landskamp han og å han var jo der...
    Magnus er matforgiftet av landslaget

    Kommentar

    • TheFugl
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 346

      #3
      Jeg har hørt mye bra om Kali , tror dere han starter på søndag ?

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        #4
        Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
        I den defensive treningen var det mye crossballer og innlegg fra sidene som ble trent, jeg fulgte for det meste med på det offensive. Da jeg selv er av den typen Men jeg kunne se at Rambekk både prøvde seg på høyre og venstre back i løpet av treningen og jeg syntes også cyril var bedre en dan og kunne være en mulighet der.

        Jeg tror lagoppstillingen ikke blir så overraskende neste kamp.

        Muller

        Dan Andresen Kippe Shane

        Riise Søgård Kiko

        Koren

        Sundgot Mifsud
        Det vil overraske meg mye hvis Rambekk blir sett på som god nok for landslaget, men ikke LSKs startellever!
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        • Ballkunstneren
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 780

          #5
          Forrige Start Kamp

          På bakgrunn av det som skjedde når vi spillte i cupen så tror jeg kanskje at Rambekk blir tvunget til å starte på benken, både koren og rambekk startet på banken etter å ha spillt landskamper.

          Occean sliter forresten sikkelig med motivasjonen og gutsen, skulle ønske noen av de mer profilerte spillerne kunne ta tak i dette og blir venn med ham og motiverer han litt.

          Samme med Husar, jeg kunne ikke se så mange som snakket med ham på treningsfeltet i dag. Han trenger å bli tatt godt i mot, han skal jo være her i fire år og er helt sikkert en spiller som kommer til å være i stammen av laget.

          Renger med at espen leser på forumet i hvertfall (Søgård), du kan ja se om du kan delegere litt... :P

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #6
            Forbered deg på å bli overrasket. Det samme skjedde nemlig i forrige kamp mot Start. Trist, men sant.

            Kommentar

            • hoyt
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 2850

              #7
              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              Det vil overraske meg mye hvis Rambekk blir sett på som god nok for landslaget, men ikke LSKs startellever!
              Det samme skjedde jo mot Start sist. Rambekk ble satt på benken etter å ha spilt landskamp, fordi Uwe mente han trengte hvile. Så hvis det skjer igjen er det ikke en like stor overraskelse som sist.

              Edit: Lars var kjappere på avtrekkern..
              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
              - Nosa

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #8
                Takk for bra rapport fra treningen, Ballkunstner ! Blir som mr. Jordbakke overrasket dersom Rambekk ikke starter, tipper at det i stedet er Pål Steffen som starter på benken.

                Kommentar

                • RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

                  #9
                  En annen grunn til at Rambekk og Koren startet på benken mot Start i cupen, var nok at vi spilte seriekamp mot Lyn 4 dager etter. Nå er situasjonen en annen, etter matchen mot Start er neste kamp mot enga man. 18.9.

                  Kommentar

                  • TheFugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 346

                    #10
                    Hva med wehrman a? han kan vel spille igjen , eller? Skal ikke han starte?

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av TheFugl
                      Hva med wehrman a? han kan vel spille igjen , eller? Skal ikke han starte?
                      Han er ikke aktuell før han har sonet ferdig karantenen sin.

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        #12
                        Han er suspendert. Og i mine øyne er han ikke god nok for elleveren, heller.

                        Kommentar

                        • Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

                          #13
                          Satan... Slått av en senior!? :-(

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Lars
                            Satan... Slått av en senior!? :-(
                            Det gjorde godt for selvfølelsen. Jeg har lært meg å skrive kortere innlegg.

                            Kommentar

                            • Ballkunstneren
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 780

                              #15
                              Karantenen

                              Hvor mange kamper har han igjen?? en??

                              Synes heller ikke han er god nok. Selv om han øvde mye på å slå pasninger bakfra ut på vingene og crossballer i dag med de defensive folka... Det var han jo god på, men da er jo koren ubrukelig for det er jo det han gjør... :P Trenger en ryddegutt og koren sier jeg og jeg stemmer på søgård!!

                              Kommentar

                              • TheFugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 346

                                #16
                                Det er vel bare en kamp igjen tror jeg:lsk:

                                Kommentar

                                • Ballkunstneren
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 780

                                  #17
                                  Kali

                                  Opprinnelig skrevet av TheFugl
                                  Jeg har hørt mye bra om Kali , tror dere han starter på søndag ?
                                  Så ut som om både Rambekk og Dan ble foretrukket i dag...

                                  Kommentar

                                  • RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

                                    #18
                                    Herlig med treningsrapport, Ballkunsteren!

                                    Ellers oppfordrer jeg folk til å ha i tankene at vi har en kamp-tråd for Start-kampen. Denne tråden diskuterer fredagstreninga. Jeg veit det er en hårfin balanse, men noen av innlegga kunne nok med fordel heller ha gått inn i kamptråden. Uten å tenke litt over dette så har vi to kamptråder i løpet av kort tid.
                                    RoyVaadal.

                                    Kommentar

                                    Working...