Vel, det er tirsdag. Gylfi stay or go?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Flisby`n
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 312

    #21
    Opprinnelig skrevet av chrissp

    Men, som nevnt i andre innlegg her; sett ut Gylfi og inn med Wehrman. Jeg tror ikke svekkelsen blir så stor og vi har mye mer bruk for motiverte spillere som skal være med videre enn de som kan forsvinne når som helst.
    Får ikk blitt mer enig med dette. Gylfi ut på benken. Dette er jo også det eneste pressmiddelet klubbene sitter igjen med for å gjøre spilleren uattraktiv for motstanderene.

    I tillegg kan man veie en god spiller opp mot gull og glede i cup`en, kontra uten og mulig fallende resultater. Uansett mener jeg prinsippet med at bosmann spillere som ikke har signa skal sitte på benken (helst ut av troppen) er sinnsykt viktig på lang sikt. Også som eksempel for de gjenværende spillere som på rekke og rad blir bosmann-spillere om de ønsker.
    En kjeeempescoring av tommy!!

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #22
      Leste nettop i VG at han har ikke avskrevet LSK helt....

      Han vil prøve seg i en europeisk toppklubb, men som sikkert mange vet så stenger det vinduet snart.... Får han ikke noe napp så er det mulighet for at han signerer.

      Vi får barehåpe!!!

      Kommentar

      • hertz
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jan 2004
        • 57

        #23
        Dette er en spiller som har spilt kun 10 gode kamper for Lillestrøm på 3,5 år.

        Sier som Røsler sa, det er litt vanskelig dette med at Gylfi scorer så mye, egentlig er han jo ikke god nok for laget!
        HAT

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          #24
          Dette er en spiller som har spilt kun 10 gode kamper for Lillestrøm på 3,5 år.

          Sier som Røsler sa, det er litt vanskelig dette med at Gylfi scorer så mye, egentlig er han jo ikke god nok for laget!
          Akkurat det argumentet er lettvint.

          Når han scorer og avgjør kamper er han mer enn god nok. Samtidig skal man tenke langsiktig å bygge opp spillere over tid. For å nevne RBK, så er de flinke til å få spillere til prestere både på sikt gjennom å utvikle de. Frode Johnsen er et godt eksempel.

          Så to middels sesonger har lite å si, hvis man plutselig slår ut i blomst....
          Bølerkanaris

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎