Martin Husars ferdigheter.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Matti
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 895

    Martin Husars ferdigheter.

    Har i dag tatt meg turen for å inspisere vår nye venstre flanke. Kort og godt en spiller som viste seg frem kjapt:

    God på hodet.
    Godt overblikk.
    Skyter bra.
    Pasning/crossballer er veldig gode.
    Fint rykk og god fart.
    Sist og ikke minst en kjekk kar. For meg ser dette ut som et veldig godt kjøp.
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Gledelig å høre, håper han har litt å by på i en vanskelig tid fremover...

    Sliter med språket men vi får alle bare håpe!:lsk:

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #3
      Helt klart en meget bra spiller. Han minner en del om Riise, bare at han er større og sterkere, og derfor er en farligere spiller i boksen.

      Kommentar

      • Kay
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 763

        #4
        Ser lovende ut!

        Han slo brukbare cornere i første omgang, men det ble jo enda farligere når han selv var i 16m på corner....

        Virker ikke å være noe sånn spiller med ekstrem ferdighet, men jevnt over god. Ikke noe typisk bakrom spiller men brukbar fart.

        Eneste man kan stille spørsmål ved, som ikke fikk noe godt svar på er arbeidskapasiteten, tror ikke den er av riise/søgård kaliber.

        et lite under at det ikke ble mål på han i dag... Hadde flere meget bra forsøk.

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Håper bare Uwe tør å bruke ham!
          Selvfølgelig farlig å skryte Martin opp i skyene etter én kamp i 2. divisjon, men enig i at han viste meget gode takter.

          Derfor er jeg litt urolig på bakgrunn av uttalelser Uwe ga i helgen: "Vi håper han kan gjøre enkelte innhopp for oss mot slutten av sesongen".

          Jeg er ingen ekspert, men tør påstå at han ikke trenger mange treningene til på å bli vårt klart beste alternativ på venstresiden. Det synes i alle fall som han har ferdigheter som skal til for å gjøre den rollen langt farligere for motstanderne enn det som har vært tilfelle når Kiko. Søgård eller Påsan har hatt den.

          Martin kan bli god, rett og slett. Få ham inn på A-laget !

          Mvh
          Gammer´n
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • ChriZza
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 4265

            #6
            Der snakker som om han bare kan slenges på banen. Han må da lære seg å spille sammen med gutta først og å komme seg inn i lagets rutiner.

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #7
              Kommunikasjon er sinnsykt viktig - men hvor mye kunne Khaled eller Koren når de kom?

              Er det noen som skjønner hva Danton sier?

              Kommentar

              • Dole
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 1555

                #8
                Opprinnelig skrevet av ChriZza
                Der snakker som om han bare kan slenges på banen. Han må da lære seg å spille sammen med gutta først og å komme seg inn i lagets rutiner.
                Må han det? Hvordan kan det ha seg at de nye spillerne i Rosenborg, Brann, Stabæk, HamKam osv som også kom i dette overgangsvinduet allerede har debutert for sine klubber. Og det tildels på en utmerket måte.

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av ChriZza
                  Der snakker som om han bare kan slenges på banen. Han må da lære seg å spille sammen med gutta først og å komme seg inn i lagets rutiner.
                  Slik jeg så ham i kveld så kommuniserer Martin utmerket - med bena og hodet!
                  Eneste negative var at Shane og til dels Kasey maste så fælt på ham at han ved flere anledinger sendte ballen til dem i stedet for å gjøre mer med den selv. Og da rant som regel sjansen ut i ingenting.

                  Jeg er overbevist om at Martin ikke trenger å snakke hverken norsk eller engelsk for å gjøre en bedre jobb for laget enn de alternativene vi har på venstrekanten.

                  I den situasjonen vi er nå så må vi dessuten ta noen sjanser.
                  Så la oss for Guds skyld gripe denne muligheten, mens vi fortsatt har medaljesjanser.
                  Vi må vel ikke alltid velge det trygge og forutsigbare..?

                  Mvh
                  Gammer´n
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • Smukken
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2004
                    • 718

                    #10
                    Gleder meg til fortsettelsen ........... Høres lovende ut.
                    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                    Kommentar

                    • ChriZza
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 4265

                      #11
                      In that case, let's just wait and see.. Om han virkelig bare kan valse rett inn så er det ikke meg imot. Virker bare en smule optimistisk, men hey, jeg har ikke sett han enda så skal ikke si mer.

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        #12
                        Med lite kreativt spill på venstre kant mot Start, er det ikke akkurat gambling å sette en meget lovende Slovak på jobben - la Martin starte og vise oss hva han kan vs. søppel i blått.

                        Spiller han bra der, og det tror jeg han vil gjøre når han får debutere hjemme, så har han vunnet fansens hjerter allerede.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • hoyt
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 2850

                          #13
                          Det er litt av en heksegryte å debutere i.. Men det kan jo slå begge veier.
                          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                          - Nosa

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2321

                            #14
                            tror ikke han som øst-europeer ser på eller vil oppleve lsk-engen som noen hesksegryte gitt .. kanskje han derimot vil føle seg hjemme.

                            sett mannen innpå, han kan ikke gjøre det dårliger enn danton. danton kan ikke premieres med en kamp til nå. først benk og 2.lag for å prestere, deretter kan han taes med i vurderingen i 1. 11'rn. det samme gjelder forresten occean.

                            Opprinnelig skrevet av hoyt
                            Det er litt av en heksegryte å debutere i.. Men det kan jo slå begge veier.

                            Kommentar

                            • hoyt
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 2850

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av kunden

                              sett mannen innpå, han kan ikke gjøre det dårliger enn danton.
                              Å sette disse to opp mot hverandre blir feil, da Danton er høyreback, og Husàr er venstrekant og venstreback.

                              Du sier at du ikke tror et fullsatt Åråsen, med et sinnsykt trykk fra tribunene, vil være et problem som debut for unge Husàr. Jeg tror du har feil, men håper selvsagt du har rett..
                              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                              - Nosa

                              Kommentar

                              • Fugla- patriot83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2005
                                • 1241

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av hoyt
                                Det er litt av en heksegryte å debutere i.. Men det kan jo slå begge veier.
                                Santa Claus debuterte hjemme mot VIF i fjor - men så var han kanskje øøøørlite grann mer rutinert

                                "De få'kke no'n mål..."
                                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                Kommentar

                                • Forza17
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Apr 2006
                                  • 22

                                  #17
                                  Høres ut som ett fornuftig kjøp..Bare håpe Uwe tør og bruke han mot søpla på mandag...hivertfall la han få noen minutter!!
                                  forza fugla:lsk:

                                  Kommentar

                                  • LSK-supp.
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 1023

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av kunden
                                    tror ikke han som øst-europeer ser på eller vil oppleve lsk-engen som noen hesksegryte gitt .. kanskje han derimot vil føle seg hjemme.

                                    sett mannen innpå, han kan ikke gjøre det dårliger enn danton. danton kan ikke premieres med en kamp til nå. først benk og 2.lag for å prestere, deretter kan han taes med i vurderingen i 1. 11'rn. det samme gjelder forresten occean.


                                    Hvis du tror det er bra stemning på kamper i Slovakia og Tsjekkia tar du feil, det er elendig stemning og svært få folk går på fotballkamper.

                                    Mot vif kan han være et vel så bra alternativ på venstrekanten som de andre vi har til disposisjon på den plassen. Pål Strand har ikke vært i form siden 2001 og de andre som har blitt brukt, er ikke venstrekant-spillere.
                                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                      Santa Claus debuterte hjemme mot VIF i fjor - men så var han kanskje øøøørlite grann mer rutinert

                                      "De få'kke no'n mål..."
                                      *Sukk*

                                      genial sang, den må vi da kunne videreføre på en eller annen måte?

                                      kanskje som sang til Martin?

                                      "for vi har en ving på en-og-tjue-år !"
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • kunden
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 2321

                                        #20
                                        Hvis du tror det er bra stemning på kamper i Slovakia og Tsjekkia tar du feil, det er elendig stemning og svært få folk går på fotballkamper.
                                        jeg har ikke vært på fotballkamp i tsjekkia el slovakia, og regner heller ikke med at det et er særlig stemning. så dog enga i kvalik til CL, og stemningen var vel som en middels TL kamp.
                                        men, jeg tror at en øst-europeer, pga han ser på dette som en stor mulighet for seg selv, og muligens kommer fra litt tøffere kår, har et slags "overlevelsesinnstinkt" som er sterkre enn ytre påvirkninger som sang&spillopper fra tribunen. mulig jeg er litt fordomsfull(hvis det er riktig uttrykk i denne sammenheng).
                                        har han teknikk som en middels (tsjeko)slovaker er han en forsterkning uansett.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎