dårlig gjort???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trofast kanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 355

    dårlig gjort???



    Da mister vi han da han kunne jo skrevet en kontrakt, med
    en klausul på at han kan gå til utlandet for f.eks 2,5-3,5 mill.
    Så vi kunne fått noe igjen også, han har tross alt vært her endel år uten
    å slått gjenom. Blir sinnsykt skuffet hvis han går til en klubb i norge.
  • KanariJente
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jul 2004
    • 106

    #2
    Re: dårlig gjort???

    Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
    http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article269855.ece

    Da mister vi han da han kunne jo skrevet en kontrakt, med
    en klausul på at han kan gå til utlandet for f.eks 2,5-3,5 mill.
    Så vi kunne fått noe igjen også, han har tross alt vært her endel år uten
    å slått gjenom. Blir sinnsykt skuffet hvis han går til en klubb i norge.
    Ja, dette er trist. Jeg håper at han blir i LSK, men hvis ikke, så regner jeg med at han går til utlandet i stedet, og at han ikke gjør som Bergdølmo som sa han ville til utlandet og forlot LSK av den grunn. Alle husker jo hvor HAN gikk..
    Det ville være trist om vi mistet også den spilleren det nå gjelder.

    Kommentar

    • runarM
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 565

      #3
      Jo, tusens faens takk Gylfi!

      Etter å ha spilt som en middelmådighet i årevis, benytter du sjansen til å stikke av med en jævla gang du får ut litt av potensialet ditt. LSK har jo lang historie på å hindre spillere under kontrakt å gå til utenlandske klubber hvis de først får sjansen????

      Gud forby at du hadde skrevet en kontrakt med klausul om å gå for et visst beløpe! Hvis du er så jævlig god hadde du vel kommet til en god utenlandsk klubb uansett? Eller satser du hardt på et topplag i sveits? Uansett så slipper du å gi noe tilbake økonomisk for klubben du har hatt det fett i de siste åra. Glad jeg har vært med på å betale lønna di.

      Faens utakknemlige spillere. Regner med at det blir samma historien om igjen; du blir benkfyll i en europeisk bakgårdsklubb.

      *Sjuk og sur som FAEN!*
      runarM

      Kommentar

      • meg
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 290

        #4
        Re: dårlig gjort???

        Opprinnelig skrevet av KanariJente
        Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
        http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article269855.ece

        Da mister vi han da han kunne jo skrevet en kontrakt, med
        en klausul på at han kan gå til utlandet for f.eks 2,5-3,5 mill.
        Så vi kunne fått noe igjen også, han har tross alt vært her endel år uten
        å slått gjenom. Blir sinnsykt skuffet hvis han går til en klubb i norge.
        Ja, dette er trist. Jeg håper at han blir i LSK, men hvis ikke, så regner jeg med at han går til utlandet i stedet, og at han ikke gjør som Bergdølmo som sa han ville til utlandet og forlot LSK av den grunn. Alle husker jo hvor HAN gikk..
        Det ville være trist om vi mistet også den spilleren det nå gjelder.
        Du må lære deg historien KanariJente, og en ting til, hvor gammel er du? bare lurer jeg.
        Gul og svart
        Team Wenche Myhre

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Hun sikter nok til at dette var forklaringen hans på hvorfor han dro til bart da løgnen hans om jobb ble avslørt. Den helvetes hora(ikke kanarijente, bergdølmo). Jeg hater ham ennå.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • KanariJente
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jul 2004
            • 106

            #6
            Re: dårlig gjort???

            Opprinnelig skrevet av meg

            Du må lære deg historien KanariJente, og en ting til, hvor gammel er du? bare lurer jeg.
            Jeg sier bare det jeg har fått vite. Jeg er forresten 22 1/2 år gammel. Du er ikke den første i KFL som spør om det, bare lurer på hvorfor alle vil og må vite det.... (Ikke ta det ille opp altså...men jeg bare spør hvorfor du vil vite det, fordi andre forsamlinger jeg tidligere var en del av, har brukt alderen min negativt.)

            Kommentar

            • smekk
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Aug 2004
              • 26

              #7
              dette kan vel dere ta på msn eller noe kanskje.. :roll:

              Kommentar

              • KanariJente
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jul 2004
                • 106

                #8
                Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                Hun sikter nok til at dette var forklaringen hans på hvorfor han dro til bart da løgnen hans om jobb ble avslørt. Den helvetes hora(ikke kanarijente, bergdølmo). Jeg hater ham ennå.
                Det er korrekt. Det var akkurat det jeg mente. Takk. Og jada, jeg hater ham også.

                Kommentar

                • KanariJente
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jul 2004
                  • 106

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av smekk
                  dette kan vel dere ta på msn eller noe kanskje.. :roll:
                  Tror ikke det gitt... Og jeg skjønner ikke hvorfor han ville vite min alder, da dette ikke har noe med KFL/LSK å gjøre.

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #10
                    PMs are your friends. (eventuelt MSN/ICQ)
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • KanariJente
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jul 2004
                      • 106

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av iL
                      PMs are your friends. (eventuelt MSN/ICQ)
                      Vet det..
                      Kunne jo sendt en PM for å spørre, "sånn for moro skyld".

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #12
                        å, fotball er sånn en deilig mannsbastion. Hvis det er en trøst er det flere her som har blitt spurt om alder, men jenter får det fortere. Og da oppstår det morsomme situasjoner. Moro, men urettferdig.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • KanariJente
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jul 2004
                          • 106

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                          å, fotball er sånn en deilig mannsbastion. Hvis det er en trøst er det flere her som har blitt spurt om alder, men jenter får det fortere. Og da oppstår det morsomme situasjoner. Moro, men urettferdig.
                          Fair enough. Men jeg bare skjønte ikke hvorfor han ville vite det. For de seinere åra er det mange som har spurt meg om alder pga. visse ting jeg gjør i mitt liv. Og det er det som gjør at jeg av og til irriterer meg over spørsmål om alder fordi enkelte dømmer meg. Jeg sa ikke at DERE gjør det, forresten.
                          Men on topics (for det er tross alt det vi skal holde oss til, ikke sant) så må jeg si at det virker som om Gylfi og LSK nærmest er i ferd med å gi opp hverandre... Vi får se hva som skjer videre. Hold oss oppdatert!

                          Kommentar

                          • scages
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 1292

                            #14
                            Å Sammenligne Bergdølmo saken med casen rundt Gylfi er litt på jordet. Utgangspunktet er totalt forskjellig. Bergdølmo spillte IKKE med åpne kort, og regelrett bløffa om en drømme jobb han hadde fått i Tr.heim, og ba om å få forlate LSK tidligere en det kontrakten skulle tilsi. (håper det er sånn nogenlunde sannheten i den storyen)

                            Svart drittsekk, hvit drittsekk, en drittsekk er en drittsekk uansett hudfarge :wink:

                            Kommentar

                            • KanariJente
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Jul 2004
                              • 106

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av scages
                              Å Sammenligne Bergdølmo saken med casen rundt Gylfi er litt på jordet. Utgangspunktet er totalt forskjellig. Bergdølmo spillte IKKE med åpne kort, og regelrett bløffa om en drømme jobb han hadde fått i Tr.heim, og ba om å få forlate LSK tidliger en det kontrakten skulle tilsi. (håper det er sånn nogenlunde sannheten i den storyen)

                              Svart drittsekk, hvit drittsekk, en drittsekk er en drittsekk uansett hudfarge :wink:
                              Jeg ser meg nødt til å presisere mitt standpunkt i denne saken her, da jeg føler meg litt misforstått. Jeg SAMMENLIGNET IKKE, men jeg TENKTE på den andre saken.
                              Det er jo veldig trist om Gylfi går.

                              Kommentar

                              • CocaJerry
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 2532

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av KanariJente
                                Opprinnelig skrevet av scages
                                Å Sammenligne Bergdølmo saken med casen rundt Gylfi er litt på jordet. Utgangspunktet er totalt forskjellig. Bergdølmo spillte IKKE med åpne kort, og regelrett bløffa om en drømme jobb han hadde fått i Tr.heim, og ba om å få forlate LSK tidliger en det kontrakten skulle tilsi. (håper det er sånn nogenlunde sannheten i den storyen)

                                Svart drittsekk, hvit drittsekk, en drittsekk er en drittsekk uansett hudfarge :wink:
                                Jeg ser meg nødt til å presisere mitt standpunkt i denne saken her, da jeg føler meg litt misforstått. Jeg SAMMENLIGNET IKKE, men jeg TENKTE på den andre saken.
                                Det er jo veldig trist om Gylfi går.
                                Det hun sammenlignet var at vi igjen kan misste en veldig god spiller pga bosmann dommen, ikke måten det ble gjordt på.

                                Les det hun skriver og forhold dere til det, smartinger.

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4376

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av runarM
                                  Jo, tusens faens takk Gylfi!

                                  Etter å ha spilt som en middelmådighet i årevis, benytter du sjansen til å stikke av med en jævla gang du får ut litt av potensialet ditt. LSK har jo lang historie på å hindre spillere under kontrakt å gå til utenlandske klubber hvis de først får sjansen????

                                  Gud forby at du hadde skrevet en kontrakt med klausul om å gå for et visst beløpe! Hvis du er så jævlig god hadde du vel kommet til en god utenlandsk klubb uansett? Eller satser du hardt på et topplag i sveits? Uansett så slipper du å gi noe tilbake økonomisk for klubben du har hatt det fett i de siste åra. Glad jeg har vært med på å betale lønna di.

                                  Faens utakknemlige spillere. Regner med at det blir samma historien om igjen; du blir benkfyll i en europeisk bakgårdsklubb.

                                  *Sjuk og sur som FAEN!*
                                  ehh, herregud da! dette er trolig hans eneste sjangse i livet til å gå utenlands! da har jeg forståelse for at han ikke vil skrive under for oss! er skuffet som faen, men har full forståelse.. regner med at du hadde gått utenlands også hvis du hadde hatt den sjangsen som gylfi har, hvis du tenker deg om litt!

                                  det som derimot IKKE er greit er hvis han går til en annen norsk klubb.. da svikter han hele lillestrøm og fansen, DA hadde jeg også blitt fly forbanna!
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • KanariJente
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Jul 2004
                                    • 106

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                    Opprinnelig skrevet av KanariJente
                                    Opprinnelig skrevet av scages
                                    Å Sammenligne Bergdølmo saken med casen rundt Gylfi er litt på jordet. Utgangspunktet er totalt forskjellig. Bergdølmo spillte IKKE med åpne kort, og regelrett bløffa om en drømme jobb han hadde fått i Tr.heim, og ba om å få forlate LSK tidliger en det kontrakten skulle tilsi. (håper det er sånn nogenlunde sannheten i den storyen)

                                    Svart drittsekk, hvit drittsekk, en drittsekk er en drittsekk uansett hudfarge :wink:
                                    Jeg ser meg nødt til å presisere mitt standpunkt i denne saken her, da jeg føler meg litt misforstått. Jeg SAMMENLIGNET IKKE, men jeg TENKTE på den andre saken.
                                    Det er jo veldig trist om Gylfi går.
                                    Det hun sammenlignet var at vi igjen kan misste en veldig god spiller pga bosmann dommen, ikke måten det ble gjordt på.

                                    Les det hun skriver og forhold dere til det, smartinger.
                                    Takk skal du ha, CocaJerry! Fint at du forstod hva jeg mente. :-)

                                    Kommentar

                                    • MobBoss
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 900

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av KanariJente
                                      Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                      Opprinnelig skrevet av KanariJente
                                      Opprinnelig skrevet av scages
                                      Å Sammenligne Bergdølmo saken med casen rundt Gylfi er litt på jordet. Utgangspunktet er totalt forskjellig. Bergdølmo spillte IKKE med åpne kort, og regelrett bløffa om en drømme jobb han hadde fått i Tr.heim, og ba om å få forlate LSK tidliger en det kontrakten skulle tilsi. (håper det er sånn nogenlunde sannheten i den storyen)

                                      Svart drittsekk, hvit drittsekk, en drittsekk er en drittsekk uansett hudfarge :wink:
                                      Jeg ser meg nødt til å presisere mitt standpunkt i denne saken her, da jeg føler meg litt misforstått. Jeg SAMMENLIGNET IKKE, men jeg TENKTE på den andre saken.
                                      Det er jo veldig trist om Gylfi går.
                                      Det hun sammenlignet var at vi igjen kan misste en veldig god spiller pga bosmann dommen, ikke måten det ble gjordt på.

                                      Les det hun skriver og forhold dere til det, smartinger.
                                      Takk skal du ha, CocaJerry! Fint at du forstod hva jeg mente. :-)
                                      Er du blitt bløt CocaJerry 8) 8)

                                      Invicta

                                      Ingen er større en klubben

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av KanariJente
                                        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                        Hun sikter nok til at dette var forklaringen hans på hvorfor han dro til bart da løgnen hans om jobb ble avslørt. Den helvetes hora(ikke kanarijente, bergdølmo). Jeg hater ham ennå.
                                        Det er korrekt. Det var akkurat det jeg mente. Takk. Og jada, jeg hater ham også.
                                        Herregud... du hater en kar du ikke engang har møtt??
                                        Bergdølmo oppførte seg som en tulling, men det er vel på tide å glemme
                                        det hatet nå. Tiden leger alle sår.
                                        Selv er jeg gammel nok til å huske at han også gjorde mye bra for oss
                                        før han dreit seg ut.

                                        Og ikke er det noe vits å være sur på Gylfi eller. Han vil selvfølgelig tjene
                                        mest mulig penger, akkuratt som alle oss andre.
                                        Er heller ikke sikker på at han vil fortsette å være like bra som han har
                                        vært i år.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎