Dårlig reklame....

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Dårlig reklame....

    Ja,her sitter jeg i utlandet å ser at det blåser litt frisk vind mellom Erlandsen og kanarifansen.Sitter for øyeblikket med noen investorer som lurer på om det skal brukes noen penger på klubben til høsten etc og må nok innrømme at vi alle er enige i at det ikke akkurat er god reklame for lsk at trenern går ut å kaller sine egne supportere for medgangsupportere.

    La meg si det med en gang at denne saken har blitt blåst litt mer opp enn det jeg tror er nødvendig. Men det er noen ting her det virkerlig trengs å rydde opp i. La meg si det sånn. Kanarifansen er et av LSK sitt fremste varemerke når klubben skal profileres til investorer og sponsorer. Da er det med litt undring at det fra klubben sin trener kommer med en viss misnøye ovenfor sin supportere. Det er her viktig å presisere at jeg tar utgangspunkt i at Erlandsen er riktig sitert,men er han ikke det er jo dette her svært beklagelig.

    En annen ting etter min mening er at det må være lov til å kunne gi sin misnøye med spillere eller trenere fra tribunen. Såpass høyt under taket på Åråsen bør det være. Og når noen tar seg nær av at det kommer noe misnøye fra tribunen tror jeg det henger sammen med at vi alle er forskjellige. Noen skriker og hyler gjennom 90 minutter mens andre ikke sier et ord. Det må jo være opp til den enkelte.Etter å hatt sesongkort de to siste sesonger hos Juventus vet jeg hva engasjement på tribunen er. Det handler ikke om å hate spillere eller trenere eller hvem nå det er når man skriker at en spiller er dårlig eller liknende.Det handler om engasjemt som er der gjennom 90 minutter i en fotballkamp. Skal man ha det snillere eller mer gemytterlig på en tribune ja da bør heller følge snooker live. Jeg har selv blitt møtt med rare blikk og kommentarer fra min faste plass på tribunen,etter at jeg har kommet med noe misfornøyde kommentarer men for pokker man går ikke på fotballkamp for å holde kjeft. La oss alle trekke i de samme tråder resten av sesongen og gi VIF bank på søndag.
  • smekk
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Aug 2004
    • 26

    #2
    Amen!

    Kommentar

    • gj
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3359

      #3
      Investorer fra nord-Italia?

      Nå ble jeg nysgjerrig...

      Kommentar

      • Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

        #4
        Flavio Briatore kanskje?

        Kommentar

        • jan-erik
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2004
          • 171

          #5
          Opprinnelig skrevet av Ola
          Flavio Briatore kanskje?
          vi får virkelig håpe men som han sa i innlegget jeg er veldig enig med deg ! utrolig rart at han går til media med sånt tull ! greit at folk har vært missfornøyd med winsnes ,men det er det en grunn til ! han er sikkert helt konge han (på trening) men ikke under kamp da får han til svært lite men ikke for å slenge dritt om winsnes fordi noe må han gjøre for å inmponere Erlandsen . men jeg håper virkelig dette temaet er blåst opp av media og at vi dvs. laget,kanrifansen viser seg fra en helt annen side på søndag uansett hvordan det går,så er det bare fotball og winsnes er ikke skyld i at laget taper selvom han er mest synlig når det skjer noe som ikke faller i smak. ! håper virkelig vi reiser kjerringa mot vif og winsnes scorer alle tre målene til søndag da vi knuser enga !
          da har han noe å fare med . for å si det sånn da skal jeg holde kjeft og det trur jeg resten av folket gjør også ,men det gjenstår å se da folkens men vi ses på ullevaal da LSK knuser vif med 4-1 mifsud putter 1 og winsnes 3 (er lov å håpe) . for hans og våres vegne ! :lol:
          FORZA FUGLA


          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            #6
            glem det. vi knuser ikke søpla.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #7
              Opprinnelig skrevet av jan-erik
              men jeg håper virkelig dette temaet er blåst opp av media og at vi dvs. laget,kanrifansen viser seg fra en helt annen side på søndag uansett hvordan det går
              Hva er dette for slags drittpreik?

              INGEN fra klf dreiv å peip på Winsnes, vi holdt ett bra trøkk. Vi satte umidelbart igang sanger når Molde scoret.

              Hva mener du egentlig?
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎