Brumunddal - Lsk2 Tirsdag 19/9-2006

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lsk_fugl
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 864

    #21
    Bra OO deilig å se att han scorer igjen! får bare han bringer dette inn i a-lags kampa også!:lsk:

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #22
      Godt å høre at han putter for 2.laget. Det er akkurat slik vi ønsker det når noen blir vraka. Bit tenna sammen og kjemp deg inn igjen!! Herlig O'store OO!!

      Kommentar

      • Kloachim
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2005
        • 207

        #23
        Var ganske bra mål av OO også, ikke bare "på rett sted til rett tid" hadde et skudd fra ca 20-25 meter som gikk i mål (tverra inn)
        Håper han er i siget nå.
        I wouldn`t kill you if you bit my head of!

        Kommentar

        • Fugla- patriot83
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2005
          • 1241

          #24
          Opprinnelig skrevet av Kloachim
          Var ganske bra mål av OO også, ikke bare "på rett sted til rett tid" hadde et skudd fra ca 20-25 meter som gikk i mål (tverra inn)
          Håper han er i siget nå.
          Ja, første målet var imponerende!

          Olivier er på hugget - han har siktet seg inn for A-laget.

          Dette lover bra! Gratulerer, Olivier :lsk:
          -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
          Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

          En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

          Kommentar

          • Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

            #25
            Flott Occean! La oss nå alle håpe det samme skjer i Tippeligaens kamper =)
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2600

              #26
              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
              Vi diskuterer ikke engeLSK fotball i Hovedforumet.
              Signaturer og avatarer kan vel inneholde slike ting uten at det tar skade,
              men jeg synes signaturen til Percy Nilegård har litt vel mange linjer.
              Jeg har sagt det før, og må stå for det fortsatt (til tross for at denne signaturen inneholder tekst jeg setter stor pris på). Avatarer og signaturer med promotering av andre lag enn LSK, synes jeg er en uting. Ikke fordi det provoserer meg, men fordi det alltid vil provosere noen til å kommentere det, klage, eller begynne å krige med sine egne avatarer og signaturer.

              Sett utenfra virker det også, etter min mening, ganske teit, om man har et forum for Kanari-Fansen og Lillestrøm, hvor folk reklamerer for en bråte andre klubber.

              Ellers synes jeg det er topp at Occean ser ut til å reagere på riktig måte. Hadde vært ordentlig gøy om han klarer å spille en viktig rolle i gullkampen mot slutten av sesongen.
              Last edited by Kimito; 19.09.2006, 23:09. Begrunnelse: Måtte smette inn noe om Occean også.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                #27
                Martin Husár hadde også 2 assister i denne kampen. Ser ut som om vi kan få noen virkelige gode innhoppere på slutten av sesongen. (og forhåpentligvis Royal league)
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

                  #28
                  En kort beskrivelse av målene og karakterbok kommer i løpet av dagen.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

                  Even Nordlien

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #29
                    Er ganske sikker på at OO får sjansen mot Molde i en eller annen form!
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

                      #30
                      "Kamprapport"

                      Lsk2 stilte med følgende mannskap fra start.

                      Otto Fredrikson

                      Cyril Kali Johan Petter Winsnes Lasse Bergan-Foss Martin Husar

                      Andreas Castilla Kasey Wehrman Shkooran Rexhaj Pål Strand

                      Olivier Occean Magnus Myklebust


                      0-1 Occean drar seg pent fri på ca 18m og klistrer ballen i krysset.
                      0-2 Occean(str). Myklebust kommer seg forbi en forsvarer som skjermer ballen og blir holdt.
                      1-3 Pent skudd fra ca 16m
                      1-4 Occean på en fin volley etter litt fram og tilbake i feltet.
                      2-4 (str) vanskelig å bedømme om denne var korrekt.
                      2-5 Myklebust skyter godt plassert høyt i mål via stolpen fra ca 12-13m
                      2-6 Myklebust går mot høyre og skyter hardt ned til venstre via stolpen fra ca 16m
                      3-6 Straffe. JPW tar ballen men muligens litt mye mannen i etterkant.

                      Karakterbok i skoleformat.



                      Otto: Kan vanskelig lastes for målene. Ett par gode redninger og raske ingangsettinger. M
                      Kali: Duellsterk, god og villig framover. FLott raid og inlegg i første omgang da occean heada i tverrliggeren. Har også god kontroll bakover med unntak av ett par situasjoner der han kommer ut av possisjon. M-
                      JPW: Viser rutine og styrer forsvaret godt. Også bra med framover ved ett par anledninger M
                      LBF: Vinner mange dueller og slipper sjelden Brumunddal til i midten. M
                      Husar: God kontroll bakover som back. Hurtig type med god teknikk og flotte finter. Også duellsterk. Lekte med brumunddal sammen med påsan i andre omgang. Ble flyttet opp som ving og imponerte også der. M+
                      Påsan: Anonym i første. Mye bedre i andre da han og husar hadde lekestue på venstresida. G+
                      Kasey: Anonym i første omgang. Virket redd for å bli skadet og det kan forsåvidt forstås. Mer aktiv i andre omgang da han tok tak både framover og bakover. G+
                      Rexhaj: Litt høy feilprosent men viser god teknikk, god insats og ett par flotter raid. G
                      Castilla: Sliter i likhet med Rexhaj med en del enkle feil. God insats og også han har en flott teknikk. G
                      Occean: Stor Kamp! På hugge fra første spark. Får en del avblåsninger imot, delvis på grunn av at han går til vel hardt, og delvis fordi han har opparbeidet seg ett rykte. Råsterk i duellene og teknikken sitter mye bedre enn vi har sett i det siste. Hadde i tillegg til målene en flott heading som desverre traff tverrliggeren. S-
                      Myklebust:Stille i første men viser ett par bra vendinger og god innsats, blan annet når han skaffer straffen. Mer involvert i andre med fine raid framover og godt samarbeid med vår venstreside. 2 flotte mål. M+

                      Ingen av inbytterne markerte seg spesielt
                      (Karakterene er delvis preget av hva jeg forventer av de forskjellige)

                      JPW fikk vårt eneste gule kort da han protesterte på en dommeravgjørelse, etter at en dala spiller rente ham i senk bakfra og til alt overmål fikk frispark.
                      Forståelig men unødvendig.
                      Last edited by Percy Nilegård; 20.09.2006, 11:35.
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

                      Even Nordlien

                      Kommentar

                      • Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

                        #31
                        Du mangler 0-3-scoringa. Eventuelt 1-2.

                        Kommentar

                        • Percy Nilegård
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 5146

                          #32
                          Korrekt.

                          0-3 Occean står alene på bakre stolpe etter en flott kontring og innlegg fra venstresida.
                          "Alltid blodsprengt"!
                          Fong/Macho

                          Even Nordlien

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎