Feil å sette Olivier på tribunen ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Blogger
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jul 2004
    • 104

    Feil å sette Olivier på tribunen ?

    Oliver så jo helt knust ut der han satt på tribunen. Syns Uwe gambler fælt når han gjør dette.

    Virker ikke som Oliver har den beste psyken, og et slikt slag gjør vel ikke saken bedre.
    Gutten er ikke helt i form, men hva hadde vi gjort hvis Sundgot ble skadet iløpet av kampen ?

    Blir spennende å se om Oliver i det hele tatt kommer tilbake som fast spiller på LSK.
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    #2
    Hadde jo ikke noe valg når Kiko starta og Kasey var på benken da. Syns det var riktig av Uwe. Vi trengte Kasey idag, han var konge når han kom innpå...

    Kommentar

    • MoBee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 958

      #3
      MEN det eneste OO har bidratt med, og da mener jeg det eneste, er stygge albuer... Jeg var på treningen igår og så at OO begynner å finne viljen hvertfall. Ikke så rart han er deppa når han sitter på tribunen i derbyet, men han er på vei og må være såpass proff. Hvis ikke, farvel.

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #4
        Synd for Oliver, men ikke feil. Han lever ikke opp til forventningene, Kasey leverer et veldig godt innhopp på slutten, og Myklebust gjør roughly en bedre innsats enn Occean har gjort foran i tidligere bytter.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Synes det egentlig var rett, men det er litt gambling ja. Men akkurat nå, får vi mer egenskaper fra Wehrman enn Occean og derfor synes jeg det er greit.

          Det er trist at vi ikke får brukt Occean slik vi hadde tenkt. Sjansen for at vi hadde tatt seriegull hadde vært større dersom vi hadde fått det vi hadde forventet.

          Men jeg tror vi får se Occean tilbake neste år. Det er jo åpenbart at han og Mifsud ikke spiller spesielt godt sammen. Myklebust og Occean derimot har funket bedre. Jeg tror også Occean blir bedre dersom vi får to dypere sentrale midtbanespillere med høye kanter enn med diamant. Han er tross alt best inne i boksen.

          Kommentar

          • SuperErik
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 535

            #6
            Støtter Uwe her ..

            Wehrman er en viktig mann å ha i troppen mot Vålerengen.
            - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

            <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

            Kommentar

            • Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

              #7
              Strekke seg

              Når occean begynner å strekke seg på flere måter så kan han komme på banen igjen. Jeg har lyst til å se en occean som tøyer sine egne grenser og gir alt til han ikke kan mer.

              Når var sist vi så occean strekke seg som det her?

              Kommentar

              • MoBee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 958

                #8
                mot Molde! mot MOLDE!!! Riktig?

                Kommentar

                • Ballkunstneren
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 780

                  #9
                  Ja mot molde!

                  Opprinnelig skrevet av MoBee
                  mot Molde! mot MOLDE!!! Riktig?
                  Geni

                  Kamp nummer 8 i sesongen. 16 mai. Det begynner å bli en stund siden.

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    #10
                    Nå skal vi jo til Molde neste helg, kanskje han kan gjøre det igjen???:lsk:

                    Kommentar

                    • MoBee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 958

                      #11
                      Noe skjedde med OO rundt den tiden. Han begynte å henge med hodet. Jeg tror sterkt at han kommer til å vise oss hva han kan igjen, men han må være sterk og proff. For nå er han rett og slett ikke god nok.

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        #12
                        Før eller senere i karrieren blir de fleste fotballspillere satt på benken evt. tribunen. Hvordan de takler dette har mye å si for utviklinga videre. Dersom OO mister alt mot av å sitte et par kamper på tribunen, ja da var det jaggu riktig. Da får vi heller selge han og minimere tapet.

                        MEN jeg tror/håper/ønsker (stryk det som ikke passer) at han finner igjen til go'formen fra bla RL i våres! Da var han i mine øyne en av TL beste spisser!

                        Nå er det en gang sånn at Uwe tar ut laget, og jeg velger å stole på han. Finner Uwe at laget er tjent med OO på tribunen, så velger han det, og da stoler jeg på Uwe.



                        :lsk:
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av holmiz
                          Nå er det en gang sånn at Uwe tar ut laget, og jeg velger å stole på han. Finner Uwe at laget er tjent med OO på tribunen, så velger han det, og da stoler jeg på Uwe.

                          :lsk:
                          Er enig med deg i det. Og i og med at OO på mange måter var Uwes kjøp, er det nok gode grunner til at Uwe gjør som han gjør: Dersom Uwe hadde hatt en realistisk tro på at OO kunne bidra i den formen han er nå, hadde han nok blitt brukt.

                          Men når det er sagt: Når regnskapet en gang skal gjøres opp, er jeg slettes ikke sikker på at OO blir sett på som noe bomkjøp.

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            #14
                            OO kommer sterkere tilbake, og det vil være feil å sette ut Kiko nå som han har kjempet seg inn på laget. Bedre at OO får god tid til å komme seg i form og bra at han må kjempe seg inn på laget som alle andre. Det er ikke prislappen som skal bestemme hvem som skal spille.
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1507

                              #15
                              Occean kommer tilbake, men trenger tid på å få inn formen og spille på seg selvsikkerhet.

                              Jeg støtter Uwe fullt ut i denne avgjørelsen. Helt riktig. Kasey vant alt på slutten og skapte ro, og var avgjørende på slutten der.
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

                              Kommentar

                              • SirBusby
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Sep 2006
                                • 88

                                #16
                                OO har ikke vært på sitt beste i det siste. Han skjønner godt at han må prestere. Både Kiko og Wehrman har vært på tribunen tidligere i år. I går spilte Kiko godt, og bør også starte neste kamp. Sålenge OO ikke er i form og vi har spisser som presterer ser jeg ingen grunn til å bruke Occean, selv om prislappen sier sitt.

                                Kommentar

                                • Greven
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Aug 2005
                                  • 133

                                  #17
                                  Jeg tror dette er med på at han yter det lille ekstra for å finne formen. Se på Koren, han hadde vært litt ukonsentrert, ble satt på benken og nå spiller han bedre enn han gjorde i vårsesongen.

                                  Jeg stoler fult å helt på Uwe.
                                  Født i glasshus med lomma full av småstein

                                  Kommentar

                                  • Stone
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2006
                                    • 225

                                    #18
                                    Både fornuftig og bra i og med at det sender et signal til alle spillerne om at ingen har klippekort på første 11'eren.
                                    Prestasjon på treninger og kamper bør legge grunnlaget for hvem som blir tatt ut og ikke. I tvilstilfeller så bør det kanskje også velges ut ifra mostanderen.

                                    Jeg er ikke bekymret, har full tillitt til at trener teamet gjør de rette valgene! :lsk:

                                    Kommentar

                                    • sigurdsen
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 1818

                                      #19
                                      ettersom vi bare kan ha 3 utenfor eu må en bort, men litt usiker på om OO bør settes ut, tror han kan slå til mot slutten:lsk:

                                      Kommentar

                                      • Greven
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2005
                                        • 133

                                        #20
                                        Se på resultatet fra LSK 2 mot Brummundal. Der scoret han 4 mål. Det hjalp tydelig å sette han på benken.

                                        OO is back.
                                        Født i glasshus med lomma full av småstein

                                        Kommentar

                                        Working...