Mifsud vs. Myklebust

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    Mifsud vs. Myklebust

    Opprinnelig skrevet av Seb.R
    Ellers må jeg tilføye at Uwe gjorde noen gode bytter. Myklebyst og krigføreren Kasey gjorde susen på slutten der. (Da spesielt Kasey)
    Sterk uenig. Stor tabbe å ta ut Mifsud. Dette holdt på å bli reprise av Lyn-matchen. Uten Mifsud som trussel, så kunne VIF stå mye høyere.

    Kasey inn derimot, det var mer fornuftig.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
  • MoBee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 958

    #2
    mifsud mot mykle på to null må jo være ok mot slutten. Han mistet mye av presset og faren før han gikk av, og Mykle er jo også kjapp. Jeg priser meg bare lykkelig for at han ikke hadde OO på benken og byttet inn ham! Kasey var lurt. Vil ikke hogge hodet av Uwe for disse byttene.

    Kommentar

    • Ballkunstneren
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 780

      #3
      Mykle

      Jeg synes at mykle klarte å true bakrommet like mye som mifsud. Mifsud har ikke vært så bra siden han kom hjem fra landskampene og jeg tror mykle kommer nærmere og nærmere en a-lags plass.

      Kasey bytte var genial, for han fikk spillerene høyere opp på banen igje og klarte å holde Vif borte fra målet vårt. Men noen ganger lurer jeg på om LSK spilleren har hørt om ballfører press?!?

      Danton spillte bedre i dag, det er sant. Han ble ikke rundspillt eller gjøre noen dumme valg og han ofret seg og hadde en helt rå sklitakling. Glad for at han skjerpet seg! Håper det fortsetter... Eller så er det rett ut igjen... (I'm watching you!)

      Kommentar

      • Gale Isbre
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 1164

        #4
        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Sterk uenig. Stor tabbe å ta ut Mifsud.
        Så du mener at Mykle gjorde seg bort med innhoppet sitt? Interessant utgave av fotballforståelse du besitter. Men, det er jo klart...å bytte en sliten kjapp, spiss som kan true bakrom, men ikke briljerer, med en uthvilt kjapp spiss som kan true bakrom. Stor tabbe. Helt åpenbart.

        For å holde meg på samme nivå: synes Occean var helt usynlig i dag. Skandale at han ikke ble byttet ut.

        Kommentar

        • BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

          #5
          Opprinnelig skrevet av Gale Isbre
          Så du mener at Mykle gjorde seg bort med innhoppet sitt? Interessant utgave av fotballforståelse du besitter. Men, det er jo klart...å bytte en sliten kjapp, spiss som kan true bakrom, men ikke briljerer, med en uthvilt kjapp spiss som kan true bakrom. Stor tabbe. Helt åpenbart.
          Hvor var du i går kan jeg spørre da? VIF fikk flyttet laget sitt langt høyere opp på banen når Mifsud gikk ut.

          1. Mifsud har en helt annen evne enn Myklebust til å true bakrom, Myklebust er langt mer møtende og Mifsud har en langt større toppfart.

          2. Mifsud legger et langt større psykologisk press på motstanderne. De er livredde han, mens Myklebust ikke inngir den samme frykten.

          3. Mifsud har scoret 9 mål i år, og er vår toppscorer, Myklebust? Hvor mange?

          4. Mifsud var involvert i begge målene i går, hva bidro Myklebust med?

          Det virket som om Rösler ikke lærte en drit av kampen mot Lyn. Da hadde vi også en trygg ledelse til Mifsud blir tatt av. Et bedre lag enn VIF hadde straffet oss i går også.
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

          Kommentar

          • Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

            #6
            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Det virket som om Rösler ikke lærte en drit av kampen mot Lyn. Da hadde vi også en trygg ledelse til Mifsud blir tatt av. Et bedre lag enn VIF hadde straffet oss i går også.
            Det har vel litt å si hva Mifsud presterer på banen. Mot Lyn var han helt konge og en konstant trussel. I går var han en skygge av seg selv, gikk ofte i offside og unnlot å starte på flere løp som kunne gitt store målsjanser. Jeg synes Myklebust var friskere da han kom inn enn Mifsud da han ble byttet ut.

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #7
              Opprinnelig skrevet av BennyLem
              Det virket som om Rösler ikke lærte en drit av kampen mot Lyn. Da hadde vi også en trygg ledelse til Mifsud blir tatt av. Et bedre lag enn VIF hadde straffet oss i går også.

              Nå må du roe ned litt Benny, dette er vikarierende argumenter.

              Det er helt tilfeldig, og jeg gjentar, helt tilfeldig, at vif scorer like etter at Michael går av banen. Et frispark som i utgangspunktet er keepermat kan du ikke laste det byttet på. Og at vif da får blod på tann og flytter opp det som er av spillere er ikke unaturlig og det hadde de også gjort med Michael på banen.

              Myklebust hadde et meget godt innhopp i går. Flink med ballen og ga den ikke vekk i like stor grad som Michael, som hadde en av sine mer labre dager i går. Kombinerte fint med Robbie da LSK holdt på i tre minutter nede ved cornerflagget. Et lurt bytte av Uwe og en bekreftelse på at spillere som presterer på trening og for LSK2, får muligheten på A-laget. Myklebust fortjente dette innhoppet.
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

                #8
                Opprinnelig skrevet av Rønnern

                Kombinerte fint med Robbie da LSK holdt på i tre minutter nede ved cornerflagget.
                Der avslører du selv ved å fremheve at det viktigste han bidro med var denne avskyelige feige uthalingstaktikken.

                Hadde VIF fått 2-2 i går, hadde alle skreket mot Rösler. Jeg velger å se bak resultatet. Etter at Mifsud gikk ut ble LSK klart svekket.

                Forøvrig er denne tråden langt off-topic nå...
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                Kommentar

                • McGuffy
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 5096

                  #9
                  (Off-Topic, men jeg må svare)

                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Etter at Mifsud gikk ut ble LSK klart svekket.
                  Bullshit! En sliten Mifsud hadde vært usynlig i lengre tid før byttet kom, og jeg syns Magnus virket frisk og bidro positivt med sitt innhopp. Han er bedre enn Mifsud til å holde på ballen, og ved hjelp av dette skaffet han oss bl.a flere frispark høyt oppe i banen, da vi trengte det som mest.
                  Last edited by McGuffy; 19.09.2006, 10:11.

                  Kommentar

                  • Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    Hvor var du i går kan jeg spørre da? VIF fikk flyttet laget sitt langt høyere opp på banen når Mifsud gikk ut.

                    1. Mifsud har en helt annen evne enn Myklebust til å true bakrom, Myklebust er langt mer møtende og Mifsud har en langt større toppfart.

                    2. Mifsud legger et langt større psykologisk press på motstanderne. De er livredde han, mens Myklebust ikke inngir den samme frykten.

                    3. Mifsud har scoret 9 mål i år, og er vår toppscorer, Myklebust? Hvor mange?

                    4. Mifsud var involvert i begge målene i går, hva bidro Myklebust med?

                    Det virket som om Rösler ikke lærte en drit av kampen mot Lyn. Da hadde vi også en trygg ledelse til Mifsud blir tatt av. Et bedre lag enn VIF hadde straffet oss i går også.


                    Hvor mange kamper har mifsud spilt i forhold til myklebust da?

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Der avslører du selv ved å fremheve at det viktigste han bidro med var denne avskyelige feige uthalingstaktikken.
                      Avslører meg selv? De siste minuttene var det utrolig viktig at LSK fikk tiden til å gå og så lenge LSK klarer å holde ballen i laget, så er det vanskelig for vif å få lagt noe press på LSK. Hva bidro Michael med på banen utover i 2. omgang? Bortsett fra å miste ballen nær sagt hver gang han fikk tak i den?

                      Ikke kom til meg og si at vif lå lavere på banen på grunn av Michael. Nok av kamper hvor motstanderen har stått høyt selv med Michael på den andre banehalvdelen. Spesielt i går var det ganske ufarlig, da Michael tidvis hadde touch som en ambolt.

                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                      Hadde VIF fått 2-2 i går, hadde alle skreket mot Rösler.
                      Med tanke på det tidvis lave nivået på dette forumet, så forteller det niks og nada om Rösler, men mye om at supportere skal være glad for at skolerte, avbalanserte trenere tar beslutningene.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • BennyLem
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 2902

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        men mye om at supportere skal være glad for at skolerte, avbalanserte trenere tar beslutningene.
                        Rösler, avbalansert?

                        Han er vel den minst avbalansere av alle trenere, noe han gjentatte ganger har avslørt med sine utbrudd mot motstandere, dommere, journalister, fans, llinjemenn etc.

                        Mitt poeng er at Mifsud er en trussel gjennom nitti minutter. Han dukker opp og scorer fantastiske mål, binder opp minst 2-3 motstandere og presser forsvarere så de ikke får slått presise oppspill.

                        Med en gang han blir tatt av banen, så forsvinner dette presset mot motstanderene. Det har vi sett gjentatte ganger, senest i går.
                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                        Kommentar

                        • Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

                          #13
                          Mykle Ruler!

                          Opprinnelig skrevet av BennyLem
                          Rösler, avbalansert?

                          Han er vel den minst avbalansere av alle trenere, noe han gjentatte ganger har avslørt med sine utbrudd mot motstandere, dommere, journalister, fans, llinjemenn etc.

                          Mitt poeng er at Mifsud er en trussel gjennom nitti minutter. Han dukker opp og scorer fantastiske mål, binder opp minst 2-3 motstandere og presser forsvarere så de ikke får slått presise oppspill.

                          Med en gang han blir tatt av banen, så forsvinner dette presset mot motstanderene. Det har vi sett gjentatte ganger, senest i går.
                          Mykle har et minst like godt potensial som Mifsud og tror jeg kan bli enda bedre enn mifsud. Ikke bare på grunn av talent men også på grunn av holdninger. Man ser det også på måten de spiller. Mifsud løper som en gærning og mister ballen i hytt å pine, noen ganger har han flaks og får med seg ballen, og på grunn av han gode skudd så skorer han, men mykle gjør smart løp og smarte avgjørelser som kan bidra mer enn mifsud i lengden. Ikke misforstå, mifsud har vært viktig, men Mykle er bedre.

                          Uansett så var Danton konge i dag!! Håper på like mye insats neste kamp!

                          Kommentar

                          • RoyVaadal
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 4055

                            #14
                            Ny tråd er oppretta, og da er det ikke så off-topic lenger å diskutere Myklebust vs. Mifsud.
                            RoyVaadal.

                            Kommentar

                            • LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

                              #15
                              Mifsud er selvfølgelig en bedre spiller enn Myklebust pr.dd.

                              Mifsud er en av TL's mest ettertraktede og fryktede spisser, det er ikke Myklebust, man kan jo selvfølgelig si at det er fordi Myklebust ikke får spilletid, men jeg regner med at Üwe har full kontroll på hvem som er best.

                              Derimot tror og håper jeg at Myklebust kanbli minst like god som Mifsud, han er tross alt langt yngre enn Mifsud.
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                              Kommentar

                              • Fugla
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 1718

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                                Ikke bare på grunn av talent men også på grunn av holdninger. Man ser det også på måten de spiller.
                                Hva slags holdninger?
                                Homer Simpson.



                                www.ultrassarp.no

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #17
                                  Mifsud er god han, men han er litt for ego og ser kun mot mål. Han løper rett på 3 mann om de står i veien. Når mykle kom inn i går ble jeg positiv overasket. Det første han gjør er å dra av 3 mann og spiller til Koren. Hadde han fått litt bedre baller hadde han fort kommet alene med keeper. Gleder meg til å se Myklebust enda mer neste sesong!!!!:lsk:

                                  Kommentar

                                  • Fugla
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 1718

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                    Hvor mange kamper har mifsud spilt i forhold til myklebust da?
                                    Han har spilt 267 min. og scoret nada...
                                    Homer Simpson.



                                    www.ultrassarp.no

                                    Kommentar

                                    • Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                      Rösler, avbalansert?
                                      Jeg har sett deg på kamp og i forhold til deg er Rösler for sedat å regne

                                      Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                      Mitt poeng er at Mifsud er en trussel gjennom nitti minutter. Han dukker opp og scorer fantastiske mål, binder opp minst 2-3 motstandere og presser forsvarere så de ikke får slått presise oppspill.

                                      Med en gang han blir tatt av banen, så forsvinner dette presset mot motstanderene. Det har vi sett gjentatte ganger, senest i går.
                                      Hvilken trussel var Michael i går? Han hadde vel ingen avslutninger på mål og med forbehold om eventuelle dårlige linjedommere, så var det offside som var hans favorittøvelse.

                                      Presset fra vif i går kom på grunn av deres redusering og blod på tann og hadde kommet uavhengig av Michael på banen eller ikke.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

                                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                      Kommentar

                                      • Gjest

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                        Jeg velger å se bak resultatet. Etter at Mifsud gikk ut ble LSK klart svekket
                                        Hehe, du er morsom du.
                                        La du merke til at det også ble mørkere etter at Mifsud gikk ut?
                                        På den annen side var det nesten 10 000 som feiret seieren ETTER at Mifsud gikk ut. Men var det fordi Mifsud gikk ut dette skjedde, eller kan det være andre grunner?

                                        Jeg er selv kritisk de gangene spillerne som hever laget blir byttet ut uten grunn. Men å bytte ut en sliten Mifsud mot en Myklebust som fortjener sjangser ser jeg på som en genistrek.
                                        Myklebust var på hugget i går, og jeg synes på ingen som helst måte at han svekket laget.

                                        PS! Synd ikke Riise sentret i det ene raidet sitt. Hadde han vinklet pasningen 45 grader istedenfor å drible seg bort ute på kanten ville Myklebust vært på nesten blankt mål.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎